Citat:
Ursprungligen postat av
Hydraulslangen
Vilket jävla bråk?
Det enda skånskan gjorde var väl att fråga apan om hon var där för att få mer följare!?
Är väl för helvete inget jävla bråk!!
Det STORA problemet med detta år är ju den TOTALA frånvaron av bråk och skitsnack, det är ju det Big Brother går ut på för helvete!
Men det är ju klart, dom som är med i år såg hur först den där Youtube kvinnan blev hatad av alla pga "detta ohyggliga skitsnack", sen Amilia och så förstås Sami, Glasman och Julia bara för att dom satt och diskuterade om hur hjärndöda dom andra idioterna var!?
I dom två förstas fall var det ju befogat med tanke på deras vidriga personligheter, fast egentligen ändå INTE om man verkligen tänker efter.🤔
För dom som minns dom gamla klassiska guldåren var ju just DET när dom satt och diskuterade hur korkade dom andra, som gjorde det intressant och man fick igång igenkänningsfaktorn.
Men i dagens äckliga Pk-klimat törs deltagarna inte kritisera ens vanvettiga Negros i bikten, troligen för att inte en massa hjärndöda lattekärringar ska bli upprörda i nån sinnessjuk grupp. Det TROTS alla GARATERAT hatar henne!😉
Nä, detta är dödsdömt i dagens Sverige, tyvärr.
Nu vet jag att jag tyvärr är väldigt dålig på att uppfatta om någon är otrevlig. Jag brukar säga att jag inte är lättkränkt men faktum är att jag har svårt att uppfatta saker för något annat än det som faktiskt sägs och skrivs. Men det är en diagnosdjungel som inte behöver förklaras här.
Men därför undrar jag: frågan var väl "är du med i BB för att få fler följare?", och om det stämmer, är det en otrevlig fråga? Är det värre att vara med i BB för fler följare än för att vinna en miljon kr?