2021-04-05, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Enda naturliga tjejen i huset.
Steff är INTE naturlig. Hon har silikonbröst och vem vet vad mer.

Den enda naturliga i huset är nardos och möjligtvis madde
2021-04-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Enda naturliga tjejen i huset.

hahahaha say what? Hon har ju silikonbröst och fillers i läppar och kinder så snäääälla förklara vad du definerar som naturligt???
Medlem
__Alez__s avatar
Vad är det för kläder Madde har med sig? Märks att hon jobbar som stylist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Madde's kropp hon har varken kurvor eller bröst, ser ut som tonårskillekropp. Finns folk som tänder på det?
Hon är natruligt vacker med en väldigt fin bakdel. Den vackraste utan snack.. På tal om brist på kurvor.. vad ser folk i emmelie?????? det ända "snygga" på henne är fake. Lika fake som henne
Medlem
icons avatar
Jaqi älskar Maddes garderob, Emelie är rädd för den
2021-04-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vad är det för kläder Madde har med sig? Märks att hon jobbar som stylist.
Tänk dig alla kläder på en modeshow som man inte förstår någonting av. Det är hela Maddes garderob.
2021-04-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Corona test.

Tydligen verkar det som om det är sista gången . Dom för sa sig.
Alltså kanske det då inte kommer in fler i huset

Jaha ok. Låter konstigt 50 dagar kvar ingen mer kommer in. Men det är möjligt, speciell säsong så dom kanske valt att hålla tillbaka. Men varför öppna ansökningar igen då. Borde ju ha några som reserver från start
2021-04-05, 14:19
Medlem
icons avatar
Ok, Maddes garderob övertygar mig. Hon kan få vara kvar. Det är lite kul att se alla kreationer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Steff är INTE naturlig. Hon har silikonbröst och vem vet vad mer.

Den enda naturliga i huset är nardos och möjligtvis madde

Madde har en hel del fillers i läppar o ansikte...nästan så man inte känner igen henne när man kikar på äldre bilder!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jaqi älskar Maddes garderob, Emelie är rädd för den
madde hade några outfits som jag tyckte var rätt snygga för fest med de roffade nardos åt sig.
2021-04-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Madde har en hel del fillers i läppar o ansikte...nästan så man inte känner igen henne när man kikar på äldre bilder!
botox i pannan kan man se men fillers vette fan
2021-04-05, 14:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
+1 miljard. Tyckte inte det fanns mycket ursäkt i det talet. Vad hon ens om ursäkt till Simon för att hon tvingade sig på honom när han sov och slaktade hans ögonbryn? Kändes så icke genuint då hennes personlighet var likadan förra året och hon skulle hålla på med pranks mm. Dessutom sitter elakheten djupt rotad i henne, det märks.

För mig är en ursäkt bra när man bara säger förlåt för det man gjort helt utan förklaringar till varför, och när man riktar fokuset mot sig själv.

Jag kan förstå hennes vilja till att förklara sig men det tycker jag hon hade kunnat ta i ett senare skede. Det är inte bara när det gäller just denna situation utan även i allmänhet om någon ber mig om ursäkt. Om jag vill ha en ursäkt så vill jag att man ber om ursäkt för att man gjort fel och inser det. Sedan kan man ta en diskussion om allt runt omkring.

Detta blev mer ett tamt försök till att säga förlåt men samtidigt lägga fokus på henne själv som att hon är offret som upptäckt nya sidor hos sig själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in