2021-04-05, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag fattar inte varför ni hatar på Nardos pga de? hahahahaha de är ju inte hon slm styr kamerorna utan produktionen

Sa jag hata ? Nej . Tyckte det bara va tråkigt att det enbart vara henne dom va på
2021-04-05, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jo, Alex lär väl åka ikväll, och inte den vedervärdiga träskpaddan tyvärr.?
MEN om alla här i tråden tar sitt förnuft till fånga och lägger alla sina röster på mannen i hålet, KANSKE det blir ÄckelJudith som åker ändå?

Hon kan ju helt enkelt inte få många röster med tanke på hur vidrig hon är, förutom från lattemorsorna i en viss Facebook grupp då?

Man får aldrig ge upp hoppet! 🙂

Ja, Alex kommer ryka så det sjunger om det, tyvärr. Gillar inte honom men just nu hade han kunnat sparas. Vill hellre ha ut Judith. Och nu fanns chansen. Men folk är så dumma att dom inte tänker ett steg längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?

Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägar.

Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.

Förväntade mig SÅ MYCKET MER.

Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.

+1 😑
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vad händer i Annexet som vi inte får se?

Corona test.

Tydligen verkar det som om det är sista gången . Dom för sa sig.
Alltså kanske det då inte kommer in fler i huset
2021-04-05, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Sa jag hata ? Nej . Tyckte det bara va tråkigt att det enbart vara henne dom va på

Ja men hur mng i den här tråden hatar inte på nardos enbart för hon får hälften av tv tiden, samma med adrian. De är inte de som påverkar kamerorna
2021-04-05, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Fast det är väl sant , bra bli omtyckt när 59 dagar har gått ska man börja rösta på varandra

Den biten fattar väl jag också. Kändes dock som en freudiansk felsägning kring det andra... tycker hon gör det lite då och då.
Medlem
DC är i rosa sovrummet. Kök/Vardagsrum är vinklad mot sovrummet så man ser ingenting. Man ser ju inte resten av deltagarna?

Vad skulle Dompa göra i annexet??
Bannlyst
Jag sitter och väntar på att det ska komma upp odds till kvällens utröstning, men tror tyvärr inte det kommer några idag då det är solklart vem som får lämna 🤷🏻‍♂️
2021-04-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
DC är i rosa sovrummet. Kök/Vardagsrum är vinklad mot sovrummet så man ser ingenting. Man ser ju inte resten av deltagarna?

Vad skulle Dompa göra i annexet??
covid test för femtielfte gången
2021-04-05, 11:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Grattis till Nardos! Hon vann en miljon som hon inte förtjänar.

Hon är en långsint, ful, falsk och en empatilös människa.

Tråkigt att alla influencers med hjälp av produktionen gav henne vinsten för att vi är så jävla PK i Sverige. När fina själar som Simon och Tanja borde fått den istället då deras stöd är större.

Jag hoppas att karma existerar och att hon får stora problem på utsidan. Jag hoppas att hon får leva ett kort liv.
Du glömde hur psykotiskt egocentrerad hon är, då hon konstant SKRIKER så hon HELA TIDEN får ALLAS uppmärksamhet hela jävla tiden!!
Dessutom tvättar hon ju sig aldrig, och hennes kläder verkar ju lukta som en Östafrikansk soptipp.

Men att denna urblåsta babianhona skulle vinna finns ju inte! Då är ju allt hopp ute för mänskligheten, SÅ jävla hjärndöda kan ju inte så många människor blivit helt enkelt?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-05 kl. 11:53.
Medlem
Hahha var inne och läste nu på vickans Instagram . Usch vilken bullshit försvar det va 🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
covid test för femtielfte gången

Tack och bock!

Stör mig ändå på att man inte kan välja och se något intressant istället för att bara se väggar och rosa sovrummet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in