Vet inte om du ställer frågan till nån specifik person men jag vill ha ut Madde, ser inte henne som vinnare av bb. Så nån gång innan finalen vill jag att hon ska ha åkt ut. Just nu vill jag dock helst ha ut Judith av dom som hänger löst.
Tjackie ser helt deprimerad ut hela tiden. Är hon utfryst? Tycker inte jag ser att någon tar initiativ till att prata med henne någonsin. Det är som att de andra ignorerar henne omedvetet.
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?
Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägnar.
Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.
Förväntade mig SÅ MYCKET MER.
Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.
+1 miljard. Tyckte inte det fanns mycket ursäkt i det talet. Vad hon ens om ursäkt till Simon för att hon tvingade sig på honom när han sov och slaktade hans ögonbryn? Kändes så icke genuint då hennes personlighet var likadan förra året och hon skulle hålla på med pranks mm. Dessutom sitter elakheten djupt rotad i henne, det märks.