2021-04-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Emelie är hemsk och falsk. Hur kunde hon bli så bra kompis med Vickan på 4 dagar, så hon stortjöt när hon fick lämna? När Katti åkte, brydde hon sig inte. De hade iaf varit tillsammans över 40 dagar.
Nä ut med henne!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hon hade kollat på Vickan förra säsongen samt följde henne på Insta. Kändes som Vickan var hennes idol och blev totalt starstrucked. Usch. Glad att man fick se den sidan hos Emelie, det bekräftade ganska mycket om mina tankar kring henne.

Det är sånt hack i skivan hos er två alltså. Att ni inte startar en alldeles egen tråd bara om Emelie.
2021-04-05, 12:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har många gay vänner efter 9 år i restaurang. Kan nog hålla med om det mesta du skriver. Det beror mest på låg självkänsla, kanske också osäkerhet av sin sexualitet. Troligtvis svänger han åt båda hållen utan att snacka om det.
Kan hålla med dig där han svänger åt båda håll men som sagt tror mer 70-30 i favör Bi / Gay på den herren el pojkvaskern, Creepy Creepy feelings samma sak med Nardos lika jäkla creepy feelings där men båda är blockare av rang!
2021-04-05, 12:57
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
80 000 följer måndagsfinalen, som har den högsta tittarsiffran under veckan.
150 000 är förra årets siffror.
Det kommer fortsätta minska om TV4 vill hålla i programmet 2022.
2021-04-05, 12:58
Medlem
OMG Madde blir masserad av AD
2021-04-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?

Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägnar.

Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.

Förväntade mig SÅ MYCKET MER.

Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.
Kan någon klistra in det här? Kan inte läsa det.
2021-04-05, 12:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
I DC är det nästan bara Nardos, Mergim, Pedram, Joel och Adrian som syns och ofta väljer dom att visa nån av dom även när man kan se det på en annan kamera. På kvällarna är DC nästan alltid i rosa och i turkosa tycker dom om att zooma in på Pedram så man inte ser dom andra i rummet. Det är tråkigt att dom favoriserar så mkt tycker jag

Peddo? Vi tittar nog på olika BB. Han har inte synts på flera veckor. Likaså Joel.
2021-04-05, 13:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Undra hur mycket mat AD kommer äta idag , igår hade han ju tagit fler tal gånger

Undrar hur mycket de kommer dricka mer än honom ikväll, på festerna så tar de för sig ordenligt. Eller.
Medlem
SodaFointains avatar
Vem åker idag då? Madde?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Det är sånt hack i skivan hos er två alltså. Att ni inte startar en alldeles egen tråd bara om Emelie.

Hm... ska tänka på saken. Tycker dock många här spelar samma skiva om o om igen kring andra personer i huset också.
2021-04-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
OMG Madde blir masserad av AD

För att han förlorade i putta burk mot henne här om dagen så hon började tjata om sin massage redan igår. Nu var han tvungen att ge henne den om hon åker ikväll
2021-04-05, 13:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Vem åker idag då? Madde?
Alex får masa sin kropp från huset!
2021-04-05, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Hur funkar det med oddsen om fler än en person ska lämna?

Inte säker, men spelar man på sport och det blir två vinnare så halveras oddsen, om du fattar.
Men får dom reda på innan att två lämnar så tror jag spelbolagen inte sätter upp odds den utröstningen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in