Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
.
Jag misstänker att de kanske betalat deltagarna för att ställa upp?
För varför skulle en 24-årig Sofia, en grävmaskinist, en ögonläkare och intensivvårdsköterska ställa upp i tidernas sämsta pardokusåpa som inte producerat några lyckliga par?
Jag hade möjligen gått med på att dejta i tv för 5-7 miljoner kr,
Oj, du skulle ställt upp för bara en miljon dollar! Det va billigt. Desperat? ;-)
Alltså du behöver ju förstå att alla inte är som du. Saker du bara motvilligt skulle göra för en miljon dollar, finns det andra som skulle betala pengar för att få göra. Folk är olika helt enkelt.
Att du inte vill göra något betyder således inte att andra är som du, och kräver mycket pengar för att göra en kul, spännande, utvecklande och lite smårolig grej. Samt dessutom få sina 15 minuter av kändisskap. En sak har deltagarna gemensamt, de ser inte uppmärksamhet som något negativt.
Jag tror chansen för de deltagare som gör ett gott intryck i tv, att träffa någon seriös efter allt kamerorna stängts av, ökar ofantligt. Dvs samtliga män som deltar kommer vara i en betydligt bättre dejting situation de kommande åren, pga sitt kändisskap. För kvinnorna, där samtliga i årets säsong visat sig vara mestadels osympatisk och kvävande, så innebär kändisskapet ingen bonus, då män ändå inte dras till kända kvinnor utan till snygga eller varma kvinnor.