2021-04-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bra om de rensar luften ordentligt för Madde mår ju inte bra.

Men Emelie sa ju också att alla skulle sköta sina egna relationer och hon klagade över att hon alltid "hamnade i kläm" mellan tjejer.

Tycker att det är både barnsligt och omoget, budbärare är för fjortisar.

Nu är det ju så att Madde har pratat om AD i 3 veckor . Folk tröttna på det och börja hjälpa till , är inte bara Emelie som har pushat Madde är flera i huset.
2021-04-05, 10:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sen blir du fet och undrar varför killen lämnar dig....

Ikväll åker Alex.

Haha, har aldrig varit överviktig, tränar regelbundet.
2021-04-05, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Skriver bara vad jag ser och hör, sanningen kan vara obehaglig.

Ok då förstår jag hur du ser på saken. För min del tänker jag att vi i våra hjärnor tolkar det vi ser och hör väldigt individuellt. Att hävda att ens egna tolkning är sanningen är för mig obegripligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Grattis till Nardos! Hon vann en miljon som hon inte förtjänar.

Hon är en långsint, ful, falsk och en empatilös människa.

Tråkigt att alla influencers med hjälp av produktionen gav henne vinsten för att vi är så jävla PK i Sverige. När fina själar som Simon och Tanja borde fått den istället då deras stöd är större.

Jag hoppas att karma existerar och att hon får stora problem på utsidan. Jag hoppas att hon får leva ett kort liv.
Jag brukar inte sociala medier så jag har ingen aning om vem som supportar vem förutom det som nämns i tråden ex Bianca supportrar Adrian & Madde och att Therese hade sin syster.

Men vilka med över 20k+ följare är det som pushar för Nardos? Skulle du ev kunna nämna åtminstone två stycken? Jag tror nämligen inte på att Nardos har "influensers" som ber följare att rädda kvar henne.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Har det hänt nån gång att 2 fått lämna på kvällen utan att varken tittarna lr deltagarna fått veta om det i förväg?

Inte vad jag vet. Tror inte det har skett när dom gått ut med att det bara är en som lämnar, som dom gjort på schemat nu för tittarna.
2021-04-05, 10:55
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
va? vrf skriver du detta nu och det är ganska tydligt att nardos inte kommer vinna
Skojar du med mig? Vem kommer inte rösta på Nardos efter 50 dagar till med hjärntvätt av produktionen?

Alla influencers följer strömmen och vill att hon ska vinna. De uppmanar sina följare som inte ens tittar på Big Brother att rösta på henne.

Den enda chansen vi har att få ut henne är om Big Brother låter oss rösta UT någon för att hon är så hatad. Eller om både Adrian och Nardos är i final med en annan deltagare som vi kan enas under att rösta på. Om Simon, Tanja och Nardos är i final så finns det ingen chans att någon annan än apflickan tar miljonen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Håller fullständigt med. Hon kanske är trevlig utanför huset. I huset har hon blivit fullständigt vidrig. I början var hon inte så.

Hon är inne för att utvecklas som människa. I mina ögon har hon dykt rätt ner till botten.
True colors
Medlem
Vad är det som händer i annexet just nu? De blir inkallade en och en.
Medlem
1754s avatar
Varför Julia, tackade du ja till att vara med i Big Brother igen om du ska sitta och klanka ner på dig själv, och säga att dom andra förtjänar att vinna för att hon enligt henne själv är "en gammal avdankad deltagare"?
2021-04-05, 10:56
Medlem
Vad är fel på Joel? han är så jävla äcklig! vad är liksom grejen med hans konstanta sökande av kroppskontakt med brudar? sån jävla märklig och olämplig beteende för en gay person. Jag som bög får rysningar och blir övertagen av obehag känsla i hela kroppen varje gång en tjej kramar om mig eller vill mysa, då kommer alltid "måste gå på toa" kortet i hands, men han blir ju så exalterad av en tjej kontakt och kan ligga ihop med tjej i spoon ställning i flera flera timmar utan att tröttna. Däremot har jag aldrig bevittnat honom ens anstränga sig till att massera eller hålla en annan killes hand eller åtminstone luta sig på en kille. Han har inte ens uttryckt något intresse för någon kille.
2021-04-05, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisasmatte
Vad är det som händer i annexet just nu? De blir inkallade en och en.

Måndag=covidtest
2021-04-05, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har också tänkt på det mycket. Häromdagen när jag kollade var det nardos i dc otroligt mycket. Jag såg bara Steffi nån enstaka gång filmas och då låg hon inte och sov.

Jag tror att om man skulle få välja att se utegården så skulle vi få se mer av alla. Dom har suttit ute och solat en del.

Steffi är inte min favorit men det är klart att man blir en "nobody" om man inte filmas lika mycket.

DC var på Nardos i 3 timmar räkna jag till. Utav dom 3 satt hon va 1 30 och åt och snacka , va jätte kul att titta på . NOT 🤣
Medans dom andra satt i soffan , så kolla man vardagsrummet kamera men man hörde typ bara Nardos där oxå 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in