Citat:
Ursprungligen postat av
nisse088
Jag förstår verkligen inte , Adrian är i fokus hela tiden. Från mig också förvisso men det är fullt naturligt att det är så. Det är något väldigt underligt med hela hans beteende, speglandet , falska beteendet ,viljan att vara den snälla i gruppen , citatet ” nej är det sant?” Som alltid låter så tillgjort.
Inte minst att han aldrig visat intresse för någon tjej i huset. Väldigt underligt då tjejerna är åtminstone dubbelt så attraktiva utseende mässigt än männen i huset. Kan vi härmed slå fast att Adrian är en homosexuell man som fortfarande inte kommit ut. ? Jag hoppas att han kan komma ut och leva som öppet homosexuell i Lund efter detta. Just nu så tragiskt att se honom , når han vrider hela kroppen av obehag när någon tjej gör närmanden eller när diskussionen Madde och Adrian dras upp i huset
Alla andra som är i huset ser det inte som ett spel, utan de ser det som en vanlig vardag. AD är totalt likgiltig till alla andras känslor i huset, vilket är korrekt till viss del. Att kunna spela stone face är en del av det och därav hans torra repliker som han kör med hela tiden. Detta får honom att verka tråkig och tom som person. Det är en del av ekvationen som han inte har räknat med. Hade det varit lite mer människa i honom så hade han redan spikat miljonen. Men hans tråkiga riktiga personlighet lyser igenom för starkt och han lyckas inte riktigt att dölja det. För vem kan relatera till en tom fågelholk som honom? Inte många. Som du säger så är han apatisk till någon som helst relation där inne och det är helt rätt.
Detta är BB inte Paradise Hotel, Love Island eller The Bachelor. Hade han åkt ut så hade huset förändrats helt för att, som du säger, allt kretsar kring honom och hans potentiella partners. Att de inte ser att han är homosexuell är för mig helt otroligt. Hans kroppsspråk talar tydligt och vi kommer aldrig få reda på sanningen så länge han är i huset, och det är okej. Hoppas också att allt fokus ska försvinna ifrån honom inom en snar framtid annars kommer vi få se en bomb släppas där inne snart.