2021-04-05, 02:21
Medlem
Såg kommentarer om att sotargossen la sig på tösabiten Maddes säng under dagen (sön). Någon som kan summera utfallet? Ny stel intervju elller kommer kyrkklockorna ljuda över nejderna?
2021-04-05, 02:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
HUR har judith så mycket röster
Därför mamma gruppen bara består av våldtäktsbenägna Lesbian-nymfomaner, som tycker Ljugiths beteende är helt ok?
Big Brothers supportgrupps enda invändning mot Ljugith är att dom tycker hon borde söva sina offer med Rohypnol, så hon får till en fullbordad våldtäkt nån jävla gång.
2021-04-05, 02:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Juddans hälsning när man röstat kvar na ❤
Gäsp, ja men VAD kan det vara för tokig hälsning då?

Kanske: "HE HE HE HE! Judith slicka dig torr, bitch! HE HE HE HE!"

Eller: HE HE HE HE! Judith kåt nu! HE HE HE HE! Judith wants to fuck now! HE HE HE HE!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-05 kl. 02:47.
2021-04-05, 04:52
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Men i de fallen så har ju Madde och Victoria specifikt malt på om Adrian, medans med Emilie så har folk hetsat henne varje gång det kommit in en ny delagare "kolla han är perfekt för dig (Adrian, Alex, Dompa)

Men när de kom in så blev hon alldeles till sig och hade tjatat om att någon snygg skulle komma in.
Det tog ju inte heller lång stund innan Emelie hånglade med Alex och sedan var det Dennis.
Men Adrian hade inte något intresse för henne men hon gillade honom från början.
2021-04-05, 04:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Klart att han inte gillar det. Men jag är rätt säker att han gillar Madde. Det har man sett ganska tydligt idag när han la sig med henne och vill veta mycket av vad hon tycker osv..
Madde känns som jag sagt som den mest normala i huset. Reagerar ganska vanligt och är klok och rolig. Blir det inte dom tror jag ändå dom kommer ha kul ihop!

De kommer säkert att ha kul om hon slutar med drama.
Adrian har sagt gång på gång att han vill ha kul och lära känna folk i huset.

Vem vet vad som händer efteråt?
2021-04-05, 04:59
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
De hoppas inte jag utan hoppas att han åker innan henne. Vore klockrent och bra för gruppen för han är elefanten i rummet.

Jag känner till begreppet men förstår inte hur han kan vara det?

Jag hoppas att hon åker före. Tror inte att hon mår bra av att sukta så efter honom.
2021-04-05, 05:03
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Detta är ju ett överspelat ämne men jag tycker inte det är att hetsa när hon tar honom separat efter att det malts på från två olika håll om honom till henne, och ställer en rak fråga. Han hade kunnat använda henne som budbärare där, tala om att butiken är stängd så att säga.

Hennes ”hetsande” ledde åtminstone till att Madde och Adrian kunde tala ut i ”klarspråk”, hehe, nåväl på deras sätt

De enda som faktiskt surar och ifrågasätter befinner sig utanför huset.

Bra om de rensar luften ordentligt för Madde mår ju inte bra.

Men Emelie sa ju också att alla skulle sköta sina egna relationer och hon klagade över att hon alltid "hamnade i kläm" mellan tjejer.

Tycker att det är både barnsligt och omoget, budbärare är för fjortisar.
2021-04-05, 05:11
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nja hon vore extremt korkad om hon gråter ut. Hennes ursäkter var redan löjliga i huset utöver agerandet. Jag vill minnas att Simon fått frågan i heta stolen "vilken kroppsdel är du mest nöjd med" eller om det var "vilket komplex har du" och då svarade han att han älskar sina ögonbryn att det är det på hans kropp som han verkligen älskar mest och är mest nöjd med.

Hade det varit Pedrams ögonbryn, eller kanske Adrians så hade jag inte givit det ens en tanke men iom att Simon nämnt under säsongen att han älskar sina ögonbryn så är det något riktigt fult hon gjort. Absolut att hon kanske inte visste om det men det gör inte skadan mindre. Det är synd om Simon som blev utsatt och att han är så godhjärtad att han säger att det är lugnt. Han tycker nog egentligen inte att det är så lugnt.

I bukten sa han att det inte var lugnt.

Jag tycker oavsett att man inte gör något sådant på någon som sover sedan kvittar det vem som blir utsatt.
2021-04-05, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bra om de rensar luften ordentligt för Madde mår ju bra.

Men Emelie sa ju också att alla skulle sköta sina egna relationer och hon klagade över att hon alltid "hamnade i kläm" mellan tjejer.

Tycker att det är både barnsligt och omoget, budbärare är för fjortisar.
Emelie blev tillsammans med någon som 17-åring och blev sedan fast där i 7 år. Under den tiden så har hon inte utvecklats mentalt, snarare tvärtom. Hon är fast i en 17-årings mentalitet och återupplever sitt gångna jag. Därav att hon beter sig som ung och omogen. Mentalt så är hon också fast i grundskolans åldrar då hon vart mobbad och utfryst som ung tjej. Detta har format hela hennes personlighet för att hon inte har haft något annat att gå på. Därför så är det många unga tjejer som identifierar sig med henne.
2021-04-05, 05:23
Medlem
Adrian är i fokus hela tiden. Från mig också förvisso men det är fullt naturligt att det är så. Det är något väldigt underligt med hela hans beteende, speglandet , falska beteendet ,viljan att vara den snälla i gruppen , citatet ” nej är det sant?” Som alltid låter så tillgjort.
Inte minst att han aldrig visat intresse för någon tjej i huset. Väldigt underligt då tjejerna är åtminstone dubbelt så attraktiva utseende mässigt än männen i huset. Kan vi härmed slå fast att Adrian är en homosexuell man som fortfarande inte kommit ut. ? Jag hoppas att han kan komma ut och leva som öppet homosexuell i Lund efter detta. Just nu så tragiskt att se honom , når han vrider hela kroppen av obehag när någon tjej gör närmanden eller när diskussionen Madde och Adrian dras upp i huset
Senast redigerad av nisse088 2021-04-05 kl. 05:31.
2021-04-05, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Jag förstår verkligen inte , Adrian är i fokus hela tiden. Från mig också förvisso men det är fullt naturligt att det är så. Det är något väldigt underligt med hela hans beteende, speglandet , falska beteendet ,viljan att vara den snälla i gruppen , citatet ” nej är det sant?” Som alltid låter så tillgjort.
Inte minst att han aldrig visat intresse för någon tjej i huset. Väldigt underligt då tjejerna är åtminstone dubbelt så attraktiva utseende mässigt än männen i huset. Kan vi härmed slå fast att Adrian är en homosexuell man som fortfarande inte kommit ut. ? Jag hoppas att han kan komma ut och leva som öppet homosexuell i Lund efter detta. Just nu så tragiskt att se honom , når han vrider hela kroppen av obehag när någon tjej gör närmanden eller när diskussionen Madde och Adrian dras upp i huset

Alla andra som är i huset ser det inte som ett spel, utan de ser det som en vanlig vardag. AD är totalt likgiltig till alla andras känslor i huset, vilket är korrekt till viss del. Att kunna spela stone face är en del av det och därav hans torra repliker som han kör med hela tiden. Detta får honom att verka tråkig och tom som person. Det är en del av ekvationen som han inte har räknat med. Hade det varit lite mer människa i honom så hade han redan spikat miljonen. Men hans tråkiga riktiga personlighet lyser igenom för starkt och han lyckas inte riktigt att dölja det. För vem kan relatera till en tom fågelholk som honom? Inte många. Som du säger så är han apatisk till någon som helst relation där inne och det är helt rätt.

Detta är BB inte Paradise Hotel, Love Island eller The Bachelor. Hade han åkt ut så hade huset förändrats helt för att, som du säger, allt kretsar kring honom och hans potentiella partners. Att de inte ser att han är homosexuell är för mig helt otroligt. Hans kroppsspråk talar tydligt och vi kommer aldrig få reda på sanningen så länge han är i huset, och det är okej. Hoppas också att allt fokus ska försvinna ifrån honom inom en snar framtid annars kommer vi få se en bomb släppas där inne snart.
2021-04-05, 06:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vegetarian och vegetarisk? Judith är väl en klassisk stockholmsvegitarian som äter fisk. Övriga var väl Narcos och Mergim som inte äter fläsk men jag tror de brukar säga att det är vegetarianernas mat. Sedan fanns det väl andra dom kanske var mer sugen på fiskpinnar än att äta samma mat som de fick till lunch.
Hahahhh ja det förstås!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in