2021-04-05, 10:30
Medlem
Lätt top 3 tråkigast i huset 1. adrian 2. alex . 3 madde
2021-04-05, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Denna ytliga och utseende fixerade värld. Tron att spacklet mm är det viktigaste vart är vi påväg. I en riktig och stabil relation så spelar sminket ingen roll. Dessa personer med sminkberoende har oftast dåligt självförtroende och är osäkra där av två hundra lager med produkter.
det finns ju grader i helvetet det är skillnad på 10-15 minuter och tre timmars sessioner innan man går på ICA
2021-04-05, 10:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Smutsig, elak och charmbefriad... anstränger du dig för att leva upp till ditt namn eller kommer det naturligt - bara undrar
Skriver bara vad jag ser och hör, sanningen kan vara obehaglig.
2021-04-05, 10:33
Medlem
sommarväskan får de på sig några kläder därifrån.Några har ju lagt på sig rätt bra därinne
2021-04-05, 10:36
Medlem
Conny63s avatar
PK TV4 har förstört BB det är ju iallafall solklart 👎
2021-04-05, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det är väldigt utseendefixerad värld vi lever i, det går inte att förneka. Jag har dock aldrig känt att jag måste sminka mig för min kille om vi är i en stabil relation. En kille får ju se mig utan smink ganska omgående eftersom jag tvättar av mig sminket varje kväll. Lika bra att riva av plåstret snabbt så att säga

Ja och det gäller killar också. Den här miss eller mr perfekta looken med krimskrams och onaturlig förändring förstör mer än vad det ger. De kommer lära sig det när de blir äldre får jag hoppas. Det ska vara lite skavanker om man är 30 år. Sedan ska man skilja på att man tar hand om sin kropp tex motionerar, sömn, kost osv vilket är en annan femma. Verkar som tjejerna där inne missar den biten vilket ger utslag på utseendet de är inte sminket som gör det.
2021-04-05, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Grattis till Nardos! Hon vann en miljon som hon inte förtjänar.

Hon är en långsint, ful, falsk och en empatilös människa.

Tråkigt att alla influencers med hjälp av produktionen gav henne vinsten för att vi är så jävla PK i Sverige. När fina själar som Simon och Tanja borde fått den istället då deras stöd är större.

Jag hoppas att karma existerar och att hon får stora problem på utsidan. Jag hoppas att hon får leva ett kort liv.
Ingen står chans mot Nardos...om alla PH deltagarna (även alla de som har varit i samma säsong som Tanja) vill hellre se Nardos bli korad till vinnare än Tanja då vet du verkligen att det är KÖRT.
2021-04-05, 10:45
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det är väldigt utseendefixerad värld vi lever i, det går inte att förneka. Jag har dock aldrig känt att jag måste sminka mig för min kille om vi är i en stabil relation. En kille får ju se mig utan smink ganska omgående eftersom jag tvättar av mig sminket varje kväll. Lika bra att riva av plåstret snabbt så att säga

Sen blir du fet och undrar varför killen lämnar dig....

Ikväll åker Alex.
2021-04-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Vem vill ni ska åka hem ikväll. Jag är trött på Alex, Judith och Emelie. Hoppas på att någon av dom åker ikväll. Madde tycker jag kan stanna kvar. Tror att Madde ligger risigt till igen.

Tror att Madde kommer att få åka hem idag. På ett sätt tycker jag det vore bra för henne att komma hem till lite lugn. Synd kan jag tycka för det hade varit intressant att se henne utvecklas. Tyckte mig se en liten sida efter hon hade ett samtal med Adrian i poolen om hur hon kände och fattade att hon behövde backa. Men då kom "amors pilar" aka Emelie dagen efter och hetsade Madde in i den karusellen igen med att säga att Adrian behöver en push.

Håller med om resten, de tre vinner inte miljonen iaf. Hoppas deras resa snart tar slut.
2021-04-05, 10:47
Bannlyst
Har det hänt nån gång att 2 fått lämna på kvällen utan att varken tittarna lr deltagarna fått veta om det i förväg?
2021-04-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Grattis till Nardos! Hon vann en miljon som hon inte förtjänar.

Hon är en långsint, ful, falsk och en empatilös människa.

Tråkigt att alla influencers med hjälp av produktionen gav henne vinsten för att vi är så jävla PK i Sverige. När fina själar som Simon och Tanja borde fått den istället då deras stöd är större.

Jag hoppas att karma existerar och att hon får stora problem på utsidan. Jag hoppas att hon får leva ett kort liv.

va? vrf skriver du detta nu och det är ganska tydligt att nardos inte kommer vinna
2021-04-05, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Har det hänt nån gång att 2 fått lämna på kvällen utan att varken tittarna lr deltagarna fått veta om det i förväg?

nej inte genom utröstning vad jag kan komma ihåg iaf (förutom när någon har bett om att få lämna frivilligt, då har det varit två som lämnat samtidigt och det har man fått veta precis där o då, kommer ihåg att 2012 när hanna W och petronella lämnade så visste ingen om det, inte vi tittare heller)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in