2021-04-05, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vem är/var jobbigast att se och höra, Judith lr Frida Skoglund?
Helt klart Judith...jobbig personlighet...Frida var lite småskön iaf ibland.
2021-04-05, 09:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxyo
Så de ska bara sova idag också? Vad innebär "Luncha med BB"?

Jag frågade om "luncha med BB" förut här och fick till svar att dom öppnar upp liven gratis en timme vid lunch. Antagligen för att locka fler att betala för cmore för att fortsätta kolla på liven.
2021-04-05, 09:31
Medlem
Vem vill ni ska åka hem ikväll. Jag är trött på Alex, Judith och Emelie. Hoppas på att någon av dom åker ikväll. Madde tycker jag kan stanna kvar. Tror att Madde ligger risigt till igen.
2021-04-05, 09:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Säger det igen, fan vilken intressant och spännande Måndags kväll vi kunde fått. Låt det sjunka in..
Och ni som vill ha ut Judith, Madde och Emelie, men röstade att Alex ska hänga löst. Snälla tänk ett steg längre nästa gång
Jo, Alex lär väl åka ikväll, och inte den vedervärdiga träskpaddan tyvärr.?
MEN om alla här i tråden tar sitt förnuft till fånga och lägger alla sina röster på mannen i hålet, KANSKE det blir ÄckelJudith som åker ändå?

Hon kan ju helt enkelt inte få många röster med tanke på hur vidrig hon är, förutom från lattemorsorna i en viss Facebook grupp då?

Man får aldrig ge upp hoppet! 🙂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-05 kl. 09:39.
2021-04-05, 09:34
Medlem
StoriaiLs avatar
Hoppas Judith åker ikväll

Missat flera dagar på grund av illamående, försökt hänga med lite via klippen i appen men nu har dom buggat så jag kan inte se dom heller. Såg att Victoria fick lämna, Alex blev röstad att hänga löst samt lite lösa klipp... men sen vet jag inte så mycket mer.

Har det hänt något speciellt? Paktning? Någon som betett sig helt åt helvete dom senaste dagarna?
Någon får gärna fylla i om det är något av vikt som hänt.
2021-04-05, 09:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Om de själva hade fått bestämma så hade det blivit Maffia-leken och heta-stolen resten av tiden. Det är nivån på tråkiga personligheter produktionen har lyckats hitta.

Jag tror inte hela sanningen ligger i att dom är tråkiga deltagare, även fast det såklart är en del av det. Tror mycket beror på att BB tillåter dom att bara sitta i soffan. För lite uppdrag, hemliga uppdrag, och sysselsättning av produktionen. Men dom kanske börjar fatta.

Häromdagen när dom körde maffia så avslöjade bb-rösten direkt vilka som var mördare när dom öppnade ögonen och skulle börja leken. Bb-rösten sa "Tanja! Pedram!"
Igår så satte dom igång cirkusmusik så fort som började kasta snusdosa mellan varandra. BB tog deras pingisbollen som dom sitter och kastar mellan varandra i soffan.

Jag tycker dom ska få fler hemliga uppdrag. Som emelie fick i början tex när hon skulle gömma saker från övriga deltagare på utegården. Kan ju vara vad som helst egentligen. Att dom ska bete sig på ett visst sätt mm mm.
2021-04-05, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag frågade om "luncha med BB" förut här och fick till svar att dom öppnar upp liven gratis en timme vid lunch. Antagligen för att locka fler att betala för cmore för att fortsätta kolla på liven.
Det är gratis live på Tv4 appen från klockan 12:00 över lunchen varje dag.
2021-04-05, 09:36
Bannlyst
Jag ska gå in på mammaknullargruppens Facebook och skriva, fy fan vad tjejer är fula på morgonen, osminkade.
Kan dom inte gå upp tidigt och sminka sig så vi och killarna slipper se dom så eländiga.✌️
2021-04-05, 09:38
Medlem
Har ni tänkt på varje gång Dikmen slaktar en person i huset åker den ut nästa veckan därpå. Slump:-/ knappast. Förra veckan slaktade han Alex och nu hänger han löst. Veckan innan det slaktade han ponne och ponne åkte ut veckan därpå.

Så då vet man i förväg att alex åker ut idag fast jag hoppats på judith.
2021-04-05, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag ska gå in på mammaknullargruppens Facebook och skriva, fy fan vad tjejer är fula på morgonen, osminkade.
Kan dom inte gå upp tidigt och sminka sig så vi och killarna slipper se dom så eländiga.✌️
Hahaha, dela gärna med dig av kommande reaktioner.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jo, Alex lär väl åka ikväll, och inte den vedervärdiga träskpaddan tyvärr.?
MEN om alla här i tråden tar sitt förnuft till fånga och lägger alla sina röster på mannen i hålet, KANSKE det blir ÄckelJudith som åker ändå? 🙂

Man får aldrig ge upp hoppet!

Här hemma har jag "tvingat" mina tonårssöner att ta hem cmore och rösta kvar alex-i-väggen. Det sjuka är ju att jag tror han kommer bli roligare. Kanske inte medvetet men han är ju bortkommen att det blir komiskt ja, han försöker härma AD i allt. Röst och hår. Men det är så pinsamt att jag vill se vad mer han ska göra nu.

I vilket fall, hellre kvar Alex än Judith kvar. Tror inte det blir så, men som du skriver, vi får inte ge upp hoppet!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Hörde Mergim säga att hans systers man äger den STÖRSTA restaurangen i Skåne. Någon skåning som vet vilken denna gigantiska restaurang är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in