2021-04-05, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Heter Mergims systers mans resturang det?? 😂😂😂
jaha var det systern man jaha då ska jag snoka vidare... men albaner håller väl allt inom släkten
2021-04-05, 10:16
Medlem
Den fetaste killen i huset ryker idag det fattar väl vem som helst. nåväl hoppas det blir en tuff jävla vecka för dom
2021-04-05, 10:19
Medlem
Anonym396s avatar
Nu när Nardos får all uppmärksamhet av produktionen så tror jag att det hade fått motsatt effekt att folk stör sig på henne och hon INTE vinner miljonen om 50 dagar.

Men det går inte nu då alla influencers kommer be sina följare som inte ens tittar på Big Brother att rösta på henne i finalen.

Det känns riktigt tråkigt att titta nu. Det hade varit en sak om man visste vinnaren och det var någon som Sami för hans stöd var på riktigt. Men det känns äckligt att följa Big Brother nu då produktionen jobbar så hårt för Nardos och alla influencers kommer skydda henne när hon sitter löst.

Om alla som röstade var tvungna att ha abonnemang så hade Nardos inte haft en chans mot Simon och Tanja (säkert fler) trots att produktionen jobbar för henne. Det hade inte spelat någon roll hur mycket inlägg på Instagram handlar om henne, att DC bara följer henne och hennes klick eller att hon får mest TV-tid och bäst klippning i avsnitten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja visst är det så. Jag går utanför dörren utan smink men sminkar mig ofta också. Men jag vet också att jag ser betydligt piggare, yngre och finare ut med lagom med smink på. Jag skulle inte tycka det är konstigt att nån tycker jag ser ut som sju svåra år utan smink om dom bara sett mig med smink. Blir ibland själv skrämd när jag kollar mig i spegeln på morgonen

Denna ytliga och utseende fixerade värld. Tron att spacklet mm är det viktigaste vart är vi påväg. I en riktig och stabil relation så spelar sminket ingen roll. Dessa personer med sminkberoende har oftast dåligt självförtroende och är osäkra där av två hundra lager med produkter.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha var det systern man jaha då ska jag snoka vidare... men albaner håller väl allt inom släkten
Det gör dom säkert, ja.🙂

Mergims systers mans beryktade "Skånes största restaurang", heter troligen Babbas Korvvagn förresten. 😉
2021-04-05, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon får hångla hur mycket hon vill, det är hennes smutsiga elaka egoistiska personlighet som är vidrig. Kan inte i min vildaste fantasi förstå att man kan få det till charmig bitterhet.

Smutsig, elak och charmbefriad... anstränger du dig för att leva upp till ditt namn eller kommer det naturligt - bara undrar
2021-04-05, 10:23
Medlem
Citat:
Det gör dom säkert, ja.🙂

Mergims systers mans beryktade "Skånes största restaurang", heter troligen Babbas Korvvagn förresten. 😉
hehe de enda som tjänar pengar nuförtiden
2021-04-05, 10:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Denna ytliga och utseende fixerade värld. Tron att spacklet mm är det viktigaste vart är vi påväg. I en riktig och stabil relation så spelar sminket ingen roll. Dessa personer med sminkberoende har oftast dåligt självförtroende och är osäkra där av två hundra lager med produkter.

Ja det är väldigt utseendefixerad värld vi lever i, det går inte att förneka. Jag har dock aldrig känt att jag måste sminka mig för min kille om vi är i en stabil relation. En kille får ju se mig utan smink ganska omgående eftersom jag tvättar av mig sminket varje kväll. Lika bra att riva av plåstret snabbt så att säga
2021-04-05, 10:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Det gör dom säkert, ja.🙂

Korvvagnen är kanske ENORM? fatta vad kul med en korvvagn större än Gekås varuhus 😂
2021-04-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
ja man måste faktiskt ha en personlighet där med och definitivt skinn på näsan och släppa kontrollen o låta andra bestämma hur man ska stylas osvosv.. Skulle vilja se honom när någon bara: "vi ska raka ditt hår inför denna visning eller vi ska styla det" han bara: "nej alltså mössan måste vara på, och min lugg vill jag helst fixa själv innan jag sätter på mössan" hahha
ja precis han kommer springa därifrån i gråben och hjulben fart
2021-04-05, 10:26
Medlem
Anonym396s avatar
Grattis till Nardos! Hon vann en miljon som hon inte förtjänar.

Hon är en långsint, ful, falsk och en empatilös människa.

Tråkigt att alla influencers med hjälp av produktionen gav henne vinsten för att vi är så jävla PK i Sverige. När fina själar som Simon och Tanja borde fått den istället då deras stöd är större.

Jag hoppas att karma existerar och att hon får stora problem på utsidan. Jag hoppas att hon får leva ett kort liv.
2021-04-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon är en egocentrisk narcissist helt enkelt. Inte svårare än så. Detta är ingen ursäkt bara en förklaring till hennes beteende. Självklart ska detta inte vara omgivningens problem, utan endast hennes egen. Men pågrund av hennes personlighetsdrag så kommer hon aldrig komma över det. Hon kommer aldrig söka professionell hjälp.

Blir lite fundersam över hennes svar på tittarfrågorna om hur man vinner miljonen...
-Man vinner miljonen genom att vara ödmjuk och visa medkänsla.

Jag kollar på liven 24/7 och jag måste totalt missat den sidan från henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in