2021-04-05, 10:03
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Herregud både bästa och största verkar även vara den hemligaste eftersom ingen känner till den.

Haha
2021-04-05, 10:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
montör anders hilding hästveda låter inte så kulinariskt men han kanske har hjälp tjocka släkten att investera/tvätta pengar
Nu hänger jag inte med?
2021-04-05, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Egotrippade personer som inte klarar av se en lycka mellan AD & Madde men dem går inte mellan som sagt Dennis & Emelie för dem vågar inte det, Så för att det ska ske ngt krävs det att BB tar ton och säger dag byta sängplatser i huset och sätta AD & Madde i samma säng annars lär blockeringen forts!

En sak till AD har likväl sin framtid tryggad utan att ens vinn BB 21 då enkelt är det , Modell rekryterarna kommer hänga på rad för att få han på ett kontrakt och då är millen rätt obetydlig men han vet ju inte om det då forts spelet han har!

Modellrekryterna? Hahah du skämtar nu va?? Om inte du och jag har olika syn på vad ett riktigt modelkontrakt är, ska du bli framgångsrik i den branschen får du ju inte vara över 25 när du börjar, han är 30.. Visst att han kommer få en del samarbeten osv, men man kallar sig inte modell för det....
2021-04-05, 10:06
Medlem
Citat:
Hon får hångla hur mycket hon vill, det är hennes smutsiga elaka egoistiska personlighet som är vidrig. Kan inte i min vildaste fantasi förstå att man kan få det till charmig bitterhet.
Ja hon är elak. Tycker hon liknar Judith i sitt beteende. Ger sig på personer som inte vill. Håll på med Simon när han sov. Vicky åkte men Emelie blev kvar. Tv4 är noll konsekventa i sina bedömningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag känner till begreppet men förstår inte hur han kan vara det?

Jag hoppas att hon åker före. Tror inte att hon mår bra av att sukta så efter honom.

Pga sin status i gruppen som snyggast så kommer han undan med knäppt beteende och absolut ingen vågar göra något utan vill imponera fråga göra samma som honom.
Har särskilt följd detta. Ex kolla varför alla nu går runt i toppluva keps osv, färgar hår ändrar rörelse mönster och hur de pratar och använder för uttryck. När centrum i gruppen är tråkig och grå så blir hela gruppen så. Det drar ner hela gruppen.
Inom lagidrott så är det vanligt och man utnyttjar det men då vill man ha någon som driver gruppen framåt och inte egoist och tråkig.

Från när jag började titta lite innan sotaren kom in så har gruppen och centrum ändrats. Det började ske förändringar efter att louie (han stora tjocka) åkte. Verkar som han analyserade och sa lite kring beteenden på ironisktvis

Må bra osv om nån åker tidigare stämmer säkert men De är en tv produktion och vi vill se olika beteenden reaktioner. Reaktion vad händer är det jag är ute efter.
Hela gruppen skulle må bra men enstaka individer skulle må dåligt läs madde. Nardos skulle bli ledsen men inte så mycket mer för hon har eget driv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja visst är det så. Jag går utanför dörren utan smink men sminkar mig ofta också. Men jag vet också att jag ser betydligt piggare, yngre och finare ut med lagom med smink på. Jag skulle inte tycka det är konstigt att nån tycker jag ser ut som sju svåra år utan smink om dom bara sett mig med smink. Blir ibland själv skrämd när jag kollar mig i spegeln på morgonen
det är klart att man ser snyggare och fräschare ut med lite lagom jag har jobbat med make up och vissa förväntar sig mirakel...haha.Just contouring passar inte på dagen jag repeterar ingen contouring på dagen om du inte är en dragqueen på väg till närmaste bibliotek och ska läsa sagor för 7-åringar
2021-04-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Modellrekryterna? Hahah du skämtar nu va?? Om inte du och jag har olika syn på vad ett riktigt modelkontrakt är, ska du bli framgångsrik i den branschen får du ju inte vara över 25 när du börjar, han är 30.. Visst att han kommer få en del samarbeten osv, men man kallar sig inte modell för det....
möjligtvis intersports vårkatalog han är för gammal och även manliga modeller får
"bjuda till "på samma sätt som kvinnliga.
2021-04-05, 10:11
Medlem
Citat:
Nu hänger jag inte med?
fejzulla Fekas jobbtitel
2021-04-05, 10:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Här hemma har jag "tvingat" mina tonårssöner att ta hem cmore och rösta kvar alex-i-väggen. Det sjuka är ju att jag tror han kommer bli roligare. Kanske inte medvetet men han är ju bortkommen att det blir komiskt ja, han försöker härma AD i allt. Röst och hår. Men det är så pinsamt att jag vill se vad mer han ska göra nu.

I vilket fall, hellre kvar Alex än Judith kvar. Tror inte det blir så, men som du skriver, vi får inte ge upp hoppet!
Eller hur, obegripligt att inte fler inser vilken stor jävla komisk potential Alex besitter? 😁

Och vägrar faktiskt tro, att SjöodJurith har fler än några hjärndöda dårar i mammagruppen som röstar på henne!?
Kan ju helt enkelt inte vara möjligt!!
2021-04-05, 10:13
Medlem
Luddan ligger på emelies plats, tror inte hon är så glad efter igår
2021-04-05, 10:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
montör anders hilding hästveda låter inte så kulinariskt men han kanske har hjälp tjocka släkten att investera/tvätta pengar
Heter Mergims systers mans resturang det?? 😂😂😂
2021-04-05, 10:14
Medlem
Citat:
möjligtvis intersports vårkatalog han är för gammal och även manliga modeller får
"bjuda till "på samma sätt som kvinnliga.

ja man måste faktiskt ha en personlighet där med och definitivt skinn på näsan och släppa kontrollen o låta andra bestämma hur man ska stylas osvosv.. Skulle vilja se honom när någon bara: "vi ska raka ditt hår inför denna visning eller vi ska styla det" han bara: "nej alltså mössan måste vara på, och min lugg vill jag helst fixa själv innan jag sätter på mössan" hahha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in