Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Jag känner till begreppet men förstår inte hur han kan vara det?
Jag hoppas att hon åker före. Tror inte att hon mår bra av att sukta så efter honom.
Pga sin status i gruppen som snyggast så kommer han undan med knäppt beteende och absolut ingen vågar göra något utan vill imponera fråga göra samma som honom.
Har särskilt följd detta. Ex kolla varför alla nu går runt i toppluva keps osv, färgar hår ändrar rörelse mönster och hur de pratar och använder för uttryck. När centrum i gruppen är tråkig och grå så blir hela gruppen så. Det drar ner hela gruppen.
Inom lagidrott så är det vanligt och man utnyttjar det men då vill man ha någon som driver gruppen framåt och inte egoist och tråkig.
Från när jag började titta lite innan sotaren kom in så har gruppen och centrum ändrats. Det började ske förändringar efter att louie (han stora tjocka) åkte. Verkar som han analyserade och sa lite kring beteenden på ironisktvis
Må bra osv om nån åker tidigare stämmer säkert men De är en tv produktion och vi vill se olika beteenden reaktioner. Reaktion vad händer är det jag är ute efter.
Hela gruppen skulle må bra men enstaka individer skulle må dåligt läs madde. Nardos skulle bli ledsen men inte så mycket mer för hon har eget driv.