2021-04-04, 15:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Skillnaden mellan mig och sådana som dig är att jag vet saker, jag har utsatts för dessa statssponsrade brott i snart 4000 dagar/nätter. Jag har egna erfarenheter, jag har läst ett och annat under dessa år och därtill har jag vissa objektiva bevis som inte går att bortförklara hur mycket man än försöker.

"Hittepå"!? I din enfaldiga, fyrkantiga värld kanske. Du kan väl visa på dessa "hittepå, science fiction, vanföreställningar och lögner". Varsågod, bara att börja att smutskasta budbäraren. Jag väntar.

Fast du har ju aldrig sett nåt implantat.

Du kan inte veta om dina tankar sänds in i ditt huvud.

Om du utsätts för brott så vet du inte om de är ’statssponsrade’

Osv osv. Det du skriver är så här långt endast förställningar inne i ditt eget huvud.
Citera
2021-04-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fast du har ju aldrig sett nåt implantat.

Du kan inte veta om dina tankar sänds in i ditt huvud.

Om du utsätts för brott så vet du inte om de är ’statssponsrade’

Osv osv. Det du skriver är så här långt endast förställningar inne i ditt eget huvud.

Vad vet du om det? Tänk om implantat setts i kroppen?! Och prover tagits som stärker denna uppfattning?!

Jag vet att ljudöverföringar kan sändas mot människors huvuden. Människor kan vittna om hur en AI och en AI:s sändningar av ljud har utvecklats över tid. Människor har även spelat in ljudöverföringar. Att exempelvis lyssna på binaural beats och/eller periodisk fasta hjälper för övrigt mot brotten.

Jag vet att dessa brott är statssponsrade då jag har bevis för detta. Notera att andra aktörer också kan vara ansvariga och delaktiga förutom staten men brotten kan i princip inte pågå utan statens godkännande OCH delaktighet.

Det jag skriver är såklart inte endast föreställningar. Du däremot är okunnig och snackar skit om utsatta. Försvinn tillbaka till under stenen, eller den uppmärksamhetstörstande hatten.

Något att lyssna på; https://organized-stalking-and-mind-control.ch/the-matrix-deciphered-videobook-mind-control-robert-duncan/
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-04 kl. 17:43.
Citera
2021-04-04, 17:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Vad vet du om det? Tänk om implantat setts i kroppen?! Och prover tagits som stärker denna uppfattning?!

Jag vet att ljudöverföringar kan sändas mot människors huvuden. Människor kan vittna om hur en AI och en AI:s sändningar av ljud har utvecklats över tid. Människor har även spelat in ljudöverföringar. Att exempelvis lyssna på binaural beats och/eller periodisk fasta hjälper för övrigt mot brotten.

Jag vet att dessa brott är statssponsrade då jag har bevis för detta. Notera att andra aktörer också kan vara ansvariga och delaktiga förutom staten men brotten kan i princip inte pågå utan statens godkännande OCH delaktighet.

Det jag skriver är såklart inte endast föreställningar. Du däremot är okunnig och snackar skit om utsatta. Försvinn tillbaka till under stenen, eller den uppmärksamhetstörstande hatten.

Något att lyssna på; https://organized-stalking-and-mind-control.ch/the-matrix-deciphered-videobook-mind-control-robert-duncan/

Ja du påstår detta, eller frågar ’tänk om’, men egentligen finns det inga bevis. Inga inplantat, inget sändande av tankar in i huvudet, inga bevis ingenting. Annars hade ju detta redan varit löst, eller hur?
Citera
2021-04-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ja du påstår detta, eller frågar ’tänk om’, men egentligen finns det inga bevis. Inga inplantat, inget sändande av tankar in i huvudet, inga bevis ingenting. Annars hade ju detta redan varit löst, eller hur?

Precis, så är det. Tänk inte.

Bevis skall man främst presentera i domstol, som ICATOR; i Europadomstolen. Nu är jag ju inte ensam om att ha bevis utan det finns andra före mig som blivit utsatta för denna slags brott vilka också kan presentera bevis. Så tänk inte.

Visst, om bara någon hade "haft bevis" hade allt nyttjande av fjärrtekniker och utnyttjande av människor på de mest grymma och ofattbara sätt inte förekommit. Och om du bara hade känt till dessa tekniker från militären - eller slutat förneka dem - så hade brotten varit finito. Det är en vacker tanke men så långt har varken bevisföring eller mänsklig utveckling kommit än (vad gäller dessa minst svårbevisade brott). Trots detta kan man ha bevis, och enstaka personer kan ha bevis - det inser du väl?!
Citera
2021-04-04, 23:48
Medlem
Citat:
Precis, så är det. Tänk inte.

Bevis skall man främst presentera i domstol, som ICATOR; i Europadomstolen. Nu är jag ju inte ensam om att ha bevis utan det finns andra före mig som blivit utsatta för denna slags brott vilka också kan presentera bevis. Så tänk inte.

Visst, om bara någon hade "haft bevis" hade allt nyttjande av fjärrtekniker och utnyttjande av människor på de mest grymma och ofattbara sätt inte förekommit. Och om du bara hade känt till dessa tekniker från militären - eller slutat förneka dem - så hade brotten varit finito. Det är en vacker tanke men så långt har varken bevisföring eller mänsklig utveckling kommit än (vad gäller dessa minst svårbevisade brott). Trots detta kan man ha bevis, och enstaka personer kan ha bevis - det inser du väl?!

Lite motsägelsefullt att du hävdar att det är svårbevisat och samtidigt påstår att det finns bevis. Det enda sättet jag får ihop det på är att det du uppfattar som bevis inte anses som bevis av andra. Du anser mao att bevis för "GS" är en subjektiv uppfattning hos "TI's" utan några som helst krav på oberoende bevisprövning.

Citat:
... jag har utsatts för dessa statssponsrade brott i snart 4000 dagar/nätter. Jag har egna erfarenheter, jag har läst ett och annat under dessa år och därtill har jag vissa objektiva bevis som inte går att bortförklara hur mycket man än försöker.
.

Vad har du för objektiva bevis för att det är statssponsrade brott? Och varför offentliggör du inte dessa objektiva bevis?

Att du påstår de är objektiva innebär implicit att någon objektivt värderat dina bevis och på så sätt gjort en bevisprövning för att på så sätt utesluta att det inte bara är tomma påhitt och subjektiva åsikter. Vem har värderat dina "bevis" och var kan jag hitta denna bevisprövning?
Citera
2021-04-05, 00:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Lite motsägelsefullt att du hävdar att det är svårbevisat och samtidigt påstår att det finns bevis. Det enda sättet jag får ihop det på är att det du uppfattar som bevis inte anses som bevis av andra. Du anser mao att bevis för "GS" är en subjektiv uppfattning hos "TI's" utan några som helst krav på oberoende bevisprövning.

Vad har du för objektiva bevis för att det är statssponsrade brott? Och varför offentliggör du inte dessa objektiva bevis?

Att du påstår de är objektiva innebär implicit att någon objektivt värderat dina bevis och på så sätt gjort en bevisprövning för att på så sätt utesluta att det inte bara är tomma påhitt och subjektiva åsikter. Vem har värderat dina "bevis" och var kan jag hitta denna bevisprövning?

Hur skulle ni "bevisa" att er familj & vänner har blivit "rekryterade" redan i er tonår av en tredje part vilket troligen är en statlig stöttat kult/sek/order för att ge sig på er bakom scenen? Antagligen tror ni på en Illuminati-typ av organisation/nätverk eller så kommer ni aldrig att fullt förstå eller begripa vad vi utsatta eller de ansvariga försöker förmedla i diskussionerna om ämnen ifråga. Jag tror däremot att ni vill att vi ska framföra bevis men då till vilket syfte? Kan ni göra något åt vår omöjliga situation?
Citera
2021-04-05, 00:23
Medlem
Al-AliVonSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur skulle ni "bevisa" att er familj & vänner har blivit "rekryterade" redan i er tonår av en tredje part vilket troligen är en statlig stöttat kult/sek/order för att ge sig på er bakom scenen? Antagligen tror ni på en Illuminati-typ av organisation/nätverk eller så kommer ni aldrig att fullt förstå eller begripa vad vi utsatta eller de ansvariga försöker förmedla i diskussionerna om ämnen ifråga. Jag tror däremot att ni vill att vi ska framföra bevis men då till vilket syfte? Kan ni göra något åt vår omöjliga situation?

Dom har blivit rekryterade av vänstern och feminister. Kommunister är det som utövar "Gang Stalking". Varför försöker du smita RiktigTI. Du är inte ens en targeted individual! Sluta vilseled och hjärntvätta folk ditt ruttna troll
Citera
2021-04-05, 00:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Om Snowden arbetar för någon annan så är det verkligt uppoffrande då han tvingas leva sitt liv i exil och på flykt (därför aningen långsökt). Tänker du på några speciella saker som han sagt när du skriver att han arbetar för någon annans agenda? Det är ju inte speciellt bra publicitet de saker som han har avslöjat utan tvärtom.

Har läst om Sebastian Manitski och han verkade verkligen vara utsatt för dessa fjärrtekniker/fjärrvapen. Någon/några tjänade på att hans företag/projekt gick under? Svårt att veta exakt vad som hände Manitski när han dog. Tragiskt oavsett, må han vila i frid. Det gäller att försöka hålla sig i form som utsatt och viktigt att försöka stärka sitt hjärta genom sådant som regelbunden konditionsträning och styrketräning, kost etc. Det gäller även att stärka sitt psyke på olika sätt - gällande det sistnämnda blir man givetvis starkare p.g.a. den konstanta tortyren (tvingas till att bli starkare) eller så går man under. Olika slags meditation rekommenderas exempelvis av många men även vad man äter och dricker har stor betydelse (måhända större än vad många tror), precis som sömnen. Dock är människan alltid en helhet där såväl kropp som själ måste försöka finna balans.

Jag kan tänka mig att denna grupp är starkt knuten till finansvärlden. Det sista finansvärlden vill är att en fritänkande entreprenör som inte är del av deras nätverk att skapa & leda en revolution i Sverige eller Europa på basis av BitCoin - om denna grupp inte kan styra honom. Sebastian Manitski skulle utan tvekan vara en svensk BitCoin-miljardär idag om han inte blev utsatt för "Gang Stalking". Jag skulle ha varit ganska rik om inte de saboterat mitt liv också fr.o.m. 2010 senast. Frimurare & sådana personer har insyn i maktstrukturer i samhället & de ser helst till att styra utvecklingen själva enligt deras planer. Det som jag förstår är att de försökte ta kontroll av Sebastians liv & därmed affärer. Vem vet - BitCoin kanske är en skapelse av självaste Illuminati för att eventuell tvätta deras biljoner kronor när regler & lagar blir för hårda i finansvärlden. Självklart är Illuminati kriminell i natur som även bl.a. är djupt knuten till militärunderrättelse & den undre världen.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-05 kl. 00:36.
Citera
2021-04-05, 00:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-AliVonSchmidt
Dom har blivit rekryterade av vänstern och feminister. Kommunister är det som utövar "Gang Stalking".

VAD grundar du det på? Jag har frågat dig TRE gånger nu utan svar.
Citera
2021-04-05, 00:37
Medlem
Al-AliVonSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
VAD grundar du det på? Jag har frågat dig TRE gånger nu utan svar.

Bland annat att ditt svar blir som det blev. Sen som jag skrivit till dig ett antal gånger, användaren SlayerFans inlägg! Stick härifrån istället och sluta förpesta tråden ditt missbildade troll
Citera
2021-04-05, 00:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-AliVonSchmidt
Bland annat att ditt svar blir som det blev. Sen som jag skrivit till dig ett antal gånger, användaren SlayerFans inlägg!

Förklara gärna för oss svart på vitt varför du tror att det är kommunisterna & vänstern - VAD grundar du det på? Återigen: försöker du insinuera att judar är bakom det också? Sett till SlayerFan:s inlägg.
Citera
2021-04-05, 08:39
Medlem
Citat:

Du får uppfatta detta med bevis hur fel du vill. Är det enkla för svårt så är det.

Citat:

Den som väntar på något gott. Vissa saker kan inte ske utan att staten både känner till och utför dem.
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-05 kl. 08:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in