2021-04-05, 07:45
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bra om de rensar luften ordentligt för Madde mår ju inte bra.

Men Emelie sa ju också att alla skulle sköta sina egna relationer och hon klagade över att hon alltid "hamnade i kläm" mellan tjejer.

Tycker att det är både barnsligt och omoget, budbärare är för fjortisar.
Madde mår visst bra,problemet är att hon inte är självsäker då behövs en knuff framåt,vågar man inget får man inget,bra Emelie för du stöttar.
Man måste tänka på en sak dem bor i ett trångt utrymme i dagar,veckor månader utan att kunna gå ifrån.Deras sysselsättning på dagarna är och verkar vara en jäkla tristess

Puta burk är moget?
2021-04-05, 07:56
Medlem
Säger det igen, fan vilken intressant och spännande Måndags kväll vi kunde fått. Låt det sjunka in..
Och ni som vill ha ut Judith, Madde och Emelie, men röstade att Alex ska hänga löst. Snälla tänk ett steg längre nästa gång
2021-04-05, 08:15
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Emelie blev tillsammans med någon som 17-åring och blev sedan fast där i 7 år. Under den tiden så har hon inte utvecklats mentalt, snarare tvärtom. Hon är fast i en 17-årings mentalitet och återupplever sitt gångna jag. Därav att hon beter sig som ung och omogen. Mentalt så är hon också fast i grundskolans åldrar då hon vart mobbad och utfryst som ung tjej. Detta har format hela hennes personlighet för att hon inte har haft något annat att gå på. Därför så är det många unga tjejer som identifierar sig med henne.

Varför ska det alltid finnas ursäkter för människor som säger en sak men sedan gör samma sak själv gång på gång?
Emelie klagar på andra men är sedan inte bättre själv.
2021-04-05, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Varför ska det alltid finnas ursäkter för människor som säger en sak men sedan gör samma sak själv gång på gång?
Emelie klagar på andra men är sedan inte bättre själv.
Hon är en egocentrisk narcissist helt enkelt. Inte svårare än så. Detta är ingen ursäkt bara en förklaring till hennes beteende. Självklart ska detta inte vara omgivningens problem, utan endast hennes egen. Men pågrund av hennes personlighetsdrag så kommer hon aldrig komma över det. Hon kommer aldrig söka professionell hjälp.
2021-04-05, 08:21
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Madde mår visst bra,problemet är att hon inte är självsäker då behövs en knuff framåt,vågar man inget får man inget,bra Emelie för du stöttar.
Man måste tänka på en sak dem bor i ett trångt utrymme i dagar,veckor månader utan att kunna gå ifrån.Deras sysselsättning på dagarna är och verkar vara en jäkla tristess

Puta burk är moget?

Fast hon säger själv att hon inte mår bra och har ångest och att hon har mått psykiskt dåligt väldigt länge.

Att hon nu är kär i en kille som är försiktig gör henne väldigt ledsen fast hon egentligen borde vara glad att han inte utnyttjar henne och sedan struntar i henne.

Men man söker själv dit så då får man ta konsekvenserna.
Jo man kan gå när man vill.

Vad betyder "puta burk"?
2021-04-05, 08:24
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon är en egocentrisk narcissist helt enkelt. Inte svårare än så. Detta är ingen ursäkt bara en förklaring till hennes beteende. Självklart ska detta inte vara omgivningens problem, utan endast hennes egen. Men pågrund av hennes personlighetsdrag så kommer hon aldrig komma över det. Hon kommer aldrig söka professionell hjälp.

Okej tack för förtydligandet.
Innan lät det som ursäkter för hennes beteende.

Hon borde söka hjälp.
2021-04-05, 08:52
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen

Puta burk är moget?
Puta Putta
2021-04-05, 09:01
Medlem
Dötiden i år är fan värre än förra året?? helt obegripligt hur produktionen kan vara så jävla slappa.
2021-04-05, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Dötiden i år är fan värre än förra året?? helt obegripligt hur produktionen kan vara så jävla slappa.
Meter Television bryr sig inte. BB är inte prio för dom och detta är bara ett sidoprojekt. Verkar inte finnas någon som helst ledning eller någon som styr det hela.
2021-04-05, 09:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Stephanie är ju riktigt tråkig. Men varför har vi aldrig sett DC följe henne som de gjorde med Nardos när hon satt idag och åt i över en timma och pratade bara om skit? Jag har sett väldigt lite av Julia sedan hon kom in men det känna som Mergim har fått mest tid efter Nardos och Adrian. Jag ser också väldigt lite av Tanja under dagarna och jag tycker hon är söt och rolig. Det finns flera deltagare till.

Jag har också tänkt på det mycket. Häromdagen när jag kollade var det nardos i dc otroligt mycket. Jag såg bara Steffi nån enstaka gång filmas och då låg hon inte och sov.

Jag tror att om man skulle få välja att se utegården så skulle vi få se mer av alla. Dom har suttit ute och solat en del.

Steffi är inte min favorit men det är klart att man blir en "nobody" om man inte filmas lika mycket.
2021-04-05, 09:08
Medlem
På hur många dagar har inte flatan duschat? någon annan som är lika snuskig i huset?
2021-04-05, 09:11
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
På hur många dagar har inte flatan duschat? någon annan som är lika snuskig i huset?

Hon badade i och för sig igår så skulle tro att det från idag är en dag sedan hon duschade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in