2021-04-05, 00:26
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Skulle förklara varför kameravinkeln skär av vid Dompas lårben. Full fokus på deras sängar

Dom som sköter kameror måste va köra i dom två.
Kollar aldrig DC längre, får ju bara se dom hela tiden.

Kollar man deras insta är det typ bara dom 2 också.
2021-04-05, 00:26
Medlem
Anonym396s avatar
Stephanie är ju riktigt tråkig. Men varför har vi aldrig sett DC följe henne som de gjorde med Nardos när hon satt idag och åt i över en timma och pratade bara om skit? Jag har sett väldigt lite av Julia sedan hon kom in men det känna som Mergim har fått mest tid efter Nardos och Adrian. Jag ser också väldigt lite av Tanja under dagarna och jag tycker hon är söt och rolig. Det finns flera deltagare till.
2021-04-05, 00:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, hon la ju ut något om att folk ska vara snälla i kommentarsfält osv och man tänker ju att det var riktat mot VV. Man kan ju hoppas att VV är så tyst för att någon tagit hennes telefon och kastat den i väggen.

Hade så gärna velat vara med när hon fick reda på att hon fuckat upp det med Jockiböööj
Undra vad hon hade för ursäkter?

DeT hÄr äR iNtE jAg?
När jag läste här att hon klagat som fan på lönen hos den där Jocke och sen hörde hans reaktion, var jag säker på att det var nåt aprilskämt för så jävla stenkorkad kunde hon väl ändå inte vara!?

Men NÄ, hon kan helt enkelt inte hejda sig att gnälla på exakt allt och alla!
Till och med på sin arbetsgivare i direktsändning!

För att sen givetvis blåneka och förstås ta på sig den största offerkoftan någonsin.

Alltså hon slår ju alla jävla rekord, denna ultranarccisist!
Undrar om hon tycker dom här fem dagarna i "rampljuset" var värt det?

VV sa väl att hon skulle "ta revansch" efter 2020 (för henne) katastrofen, men slutade bara med att alla nu fick se att hon i själva verket är ÄNNU vidrigare! 😂
2021-04-05, 00:28
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Saknar kvällarna dom två första veckorna i turkosa sovrummet. Var riktigt skön stämning. Simon och Luis var guld. BB känns inte riktigt likadant nu. Känns som en annan säsong typ.
Flera deltagare som har åkt ut som man hade velat ha kvar.

Stämningen i huset har verkligen förändrats från nu till starten. Gillar båda men saknar Luis som fan. Så jävla härlig!
2021-04-05, 00:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Dom som sköter kameror måste va köra i dom två.
Kollar aldrig DC längre, får ju bara se dom hela tiden.

Kollar man deras insta är det typ bara dom 2 också.
Ja, Nardos får massa inlägg på Instagram som handlar om henne. Riktigt fult av produktionen.

Jag sa det förut men någon borde räkna ut hur mycket TV-tid Nardos får och hur många inlägg som handlar om henne jämfört med alla deltagare.

Någon borde också seriöst räkna hur mycket DC är på Nardos en tråkig söndag.
2021-04-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Saknar kvällarna dom två första veckorna i turkosa sovrummet. Var riktigt skön stämning. Simon och Luis var guld. BB känns inte riktigt likadant nu. Känns som en annan säsong typ.
Flera deltagare som har åkt ut som man hade velat ha kvar.
+1
2021-04-05, 00:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
JUDDAN LEAVES THA HOUSE
Yepp, utlyft från utegården av en byggkran.
2021-04-05, 00:38
Medlem
Noll respekt för de andra i rummet som försöker sova..
2021-04-05, 00:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
någon som vet vilket klipp/avsnitt det var där man fick se när katti pruttade flera gånger?
minns att det avslutades med en scen där hon låg i samma säng som peddo och vände röven till och släppte en riktig brakare på honom och garvade. såg att den scenen var med i "hennes tid i huset" men det var ju inte hela klippet. hittar inte det bland klippen på tv4play så det kanske var i slutet på något helt avsnitt?
😳
Ursäkta, men VA!?

Du letar alltså efter en filmsnutt där Kiruna-kärringen ligger och fiser! Flera gånger dessutom?
VARFÖR I guds namn skulle nån vilja se det?

Är det nån (sjuk?) fetisch du har?
2021-04-05, 00:40
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Noll respekt för de andra i rummet som försöker sova..
Adrian älskar ju pranks speciellt mot nardos...
2021-04-05, 00:40
Medlem
Hur kan de andra acceptera att Narcos/Adrian skriker och håller på i sovrummet?

Nu sa Joel till och då inbillar jag mig att Adrian säger att det finns öronproppar och sedan börjar Narcos tjafsa. Vet inte om de driver eller inte. Helt sjukt ändå att ligga och skrika i ett nedsläckt rum där folk försöker att sova.
2021-04-05, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
När jag läste här att hon klagat som fan på lönen hos den där Jocke och sen hörde hans reaktion, var jag säker på att det var nåt aprilskämt för så jävla stenkorkad kunde hon väl ändå inte vara!?

Men NÄ, hon kan helt enkelt inte hejda sig att gnälla på exakt allt och alla!
Till och med på sin arbetsgivare i direktsändning!

För att sen givetvis blåneka och förstås ta på sig den största offerkoftan någonsin.

Alltså hon slår ju alla jävla rekord, denna ultranarccisist!
Undrar om hon tycker dom här fem dagarna i "rampljuset" var värt det?

VV sa väl att hon skulle "ta revansch" efter 2020 (för henne) katastrofen, men slutade bara med att alla nu fick se att hon i själva verket är ÄNNU vidrigare! 😂
Haha det är ganska sjukt nu i efterhand faktiskt, att hon inte tänkte att det kanske inte var så smart att prata öppet om att hon inte fått lön, i samma mening som hon nämner en av Sveriges (tyvärr) största influencers som tar varje chans han får att skapa uppståndelse kring sig själv.

Hon kanske kan få sin revansch på Arbetsförmedlingen istället. Bättre lycka nästa gång osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in