2021-04-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
B.la det som hände i poolen och i sängen och Tanja sa att hon minns inte för hon kan få blackout när hon är berusad.
Det var som tusan, trodde att produktionen redan pratat med henne om det innan Merim kom in (hon softade ju ner betydligt någon dag efter poolhånglet vad jag vill minnas. Men det är klart, det blir kanske verkligare när någon kommer in och berättar att den sett det på 24/7 än att produktionen säger vad som hände.
2021-04-05, 00:03
Medlem
NightWalker1s avatar
någon som vet vilket klipp/avsnitt det var där man fick se när katti pruttade flera gånger?
minns att det avslutades med en scen där hon låg i samma säng som peddo och vände röven till och släppte en riktig brakare på honom och garvade. såg att den scenen var med i "hennes tid i huset" men det var ju inte hela klippet. hittar inte det bland klippen på tv4play så det kanske var i slutet på något helt avsnitt?
2021-04-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Det handlade inte om Tanja. Dom berättade om tidigare förhållande i S1 och bytte ut namnen mot andra för att slippa varningar och Simon tidigare tjej fick heta Tranja. Så det var henne Steffi frågade om och inte Tanja.
Ah, ok, tack för förtydligande! Verkligen svårt att hänga med när man inte tittar hela tiden (trots att typ ingenting händer när programmet står på).
2021-04-05, 00:05
Medlem
Mouchinos avatar
Det värsta var väl när Tess fortfarande var i huset och hon frågade Pedram om Tanja. Han drog då till med det löjeväckande svaret/lögnen att det var Tanja som hela tiden höll på och tafsade på honom när de låg i sängen! Vilken snubbe..
Medlem
adrian stod på riktigt o vänta på i toan, för att höra nardos bajsa
Medlem
Om du din trötte jävel som sköter kameran i Sovrum 2 är här och läser istället för att sköta ditt jobb... gör om, gör rätt
2021-04-05, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian kastar en kudde på Madde. Madde försöker hämnas. AD går in i rosa och gömmer sig bakom garderoben för att skrämma henne när hon kommer.
Madde skickar in mergim istället. AD föreslår för mergim att de ska ha kuddkrig mot Madde och Emelie. Men när det väl sätts igång så vill Emelie inte vara mer och Madde leker med mergim medans AD står i rosa och väntar på att Madde ska komma. Hon prioriterar mergim. Så AD springer ut och börjar attackera mergim med kudden.

Efter leken sitter de på soffan och Mergim sjunger nu: ”sen till mig mergim feka. De säger till mig sluta leka. (Någonting jag inte hörde) jag kom in i huset för att visa AD hur det går till hahaha” alla skrattar och säger att versen är bra. AD fejk-ler och kastar en kudde på mergim .

TYDLIGT att Adrian känner sig utmanad när Mergim kissar i hans revir och uppvaktar hans hona. Stackars Madde har aldrig fått så mycket uppmärksamhet av AD som hon fått idag

Mergim är fan något av en legend. Han utmanade Alex och tog Anty ifrån honom förra säsongen och utmanar Ad och har tar mer och mer av Maddes uppmärksamhet från honom denna säsongen

Nu får AD det hett om öronen😂😂

Du driver va? ”Uppvaktar hans hona” vänta tillåt mig småle.. HAHA. AD har ingen hona, och kommer han någonsin i framtiden ha en så är det absolut inte Madde.

Låt Mergim fortsätta leka med Madde på fjantnivå. AD bryr sig noll
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det var som tusan, trodde att produktionen redan pratat med henne om det innan Merim kom in (hon softade ju ner betydligt någon dag efter poolhånglet vad jag vill minnas. Men det är klart, det blir kanske verkligare när någon kommer in och berättar att den sett det på 24/7 än att produktionen säger vad som hände.

Ja precis, det var då det verkligen gick upp för henne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni Adrian njuter när tjejer springer efter honom? Therese, Emelie, Victoria och Madde har jagat efter honom nu och han vet om det då andra har konfronterat honom om det eller så har tjejerna lekt med honom som t.ex. när Emelie bytte sängplatser när Alex kom in och hon sökte efter en reaktion hos Adrian ute i poolrummet när de var ensamma.

Tror ni att Adrian är beroende av uppmärksamheten och att han inte vågar riskera något för om han väljer en tjej att mysa med så kanske han inte längre är i tjejernas centrum? Vi skojar om att han tänker bara på miljonen men det är bara på skoj.

Annars är Adrian en smygbög eller värsta fall en pedofil och vill hem till systerdottern Alicia. För en vanlig heterosexuell man är han inte.

Jag tror att han helt enkelt inte är tillräckligt intresserad av någon. Kanske hans ex som spökar? Han är inne för att se hur långt han kan komma? Många frågor
2021-04-05, 00:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Om du din trötte jävel som sköter kameran i Sovrum 2 är här och läser istället för att sköta ditt jobb... gör om, gör rätt
+1 Skulle precis skriva något liknande
2021-04-05, 00:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Men.. men... de kanske behöver mer för att bli fulla

Hehe, du fick men... men.... din jäkel.

Men, men han behöver mer mat är alkohol
2021-04-05, 00:11
Bannlyst
Spelbolagen lär väl inte öppna upp för spel i morgon, då det är så uppenbart vem som åker ut 🤷🏻‍♂️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in