Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Helt rätt av Big Brother att skicka ut Viktoria.
Synd att alla var så mesiga (även Simon) när hon sa "det var ju inte jag, det var andra där, det var bara en liten bit, det syns ju inte ens mm".
Men.... Simon såg ju att hans ögonbryn var borta så då syntes det ju.
Har inte sett hennes sociala medier och hur hon jobbar där men hon borde jobba med sig själv först.
Nr 1. Drick inte så mycket eftersom du inte minns dagen efter att du gjorde något mot en annan människa som du inte hade tyckt var okej om någon gjorde mot dig.
Nr 2. Sluta skyll ifrån dig. Se ovan vilka dåliga ursäkter du hade.
Kommer Viktoria att lägga upp en snyftfilm på YouTube där hon tycker synd om sig själv?
Nja hon vore extremt korkad om hon gråter ut. Hennes ursäkter var redan löjliga i huset utöver agerandet. Jag vill minnas att Simon fått frågan i heta stolen "vilken kroppsdel är du mest nöjd med" eller om det var "vilket komplex har du" och då svarade han att han älskar sina ögonbryn att det är det på hans kropp som han verkligen älskar mest och är mest nöjd med.
Hade det varit Pedrams ögonbryn, eller kanske Adrians så hade jag inte givit det ens en tanke men iom att Simon nämnt under säsongen att han älskar sina ögonbryn så är det något riktigt fult hon gjort. Absolut att hon kanske inte visste om det men det gör inte skadan mindre. Det är synd om Simon som blev utsatt och att han är så godhjärtad att han säger att det är lugnt. Han tycker nog egentligen inte att det är så lugnt.