2021-04-04, 23:48
Medlem
Stummakorianderss avatar
Har Pedram och Tanja gjort slut eller?
2021-04-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Ja tyvärr så tror jag det med! Inte ens Amilia var väl kommenterat det hela vad jag sett. Vart är allt drama
Nej, hon la ju ut något om att folk ska vara snälla i kommentarsfält osv och man tänker ju att det var riktat mot VV. Man kan ju hoppas att VV är så tyst för att någon tagit hennes telefon och kastat den i väggen.

Hade så gärna velat vara med när hon fick reda på att hon fuckat upp det med Jockiböööj
Undra vad hon hade för ursäkter?

DeT hÄr äR iNtE jAg?
2021-04-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vete tusan, men Stephi frågade Simon på gården om ”Tror du att Tanja har ångrat sig?” vilket jag funderar över vad det syftade till (knappt kollat idag heller så har noll koll).
2021-04-04, 23:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders

De har väl bara strulat och dessutom har ju Pedram någon på utsidan som han vill gifta sig med sen. Helt rimligt att han inte bör sova med nåt fruntimmer så sexuellt frustrerad som han verkar vara emellanåt! Tror det är ett medvetet val av Tanja att bryta sig loss från honom då Mergim berättade vad han sett på utsidan mellan de två. Efter det som hon bytte sängplats.
2021-04-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De har väl bara strulat och dessutom har ju Pedram någon på utsidan som han vill gifta sig med sen. Helt rimligt att han inte bör sova med nåt fruntimmer så sexuellt frustrerad som han verkar vara emellanåt! Tror det är ett medvetet val av Tanja att bryta sig loss från honom då Mergim berättade vad han sett på utsidan mellan de två. Efter det som hon bytte sängplats.
Vad berättade Mergim?
2021-04-04, 23:57
Medlem
Mouchinos avatar
Är det någon som vet om Steph har berättat för Tanja det som Pedram berättade för henne igår om tjejen på utsidan som han älskar och ska köpa en ring till?
2021-04-04, 23:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad berättade Mergim?

B.la det som hände i poolen och i sängen och Tanja sa att hon minns inte för hon kan få blackout när hon är berusad.
2021-04-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Det var så jävla stelt, första flickvännen träffade han på högstadiet och den andra (senaste) "ute"... Han vägrade svara på frågan vem som approachade vem och om de hade sex första natten...han är så monoton när han pratar och man får liksom inget vettigt ur honom 😑

Han är rädd att blotta sig. De är därför han hela tiden intervjua och styra ämnen. Bra att de kör lite privata frågor. Väntar på berättelse och utfrågning om hans uppväxt, familj, hur han bor, framtidsdrömmar osv.
2021-04-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vete tusan, men Stephi frågade Simon på gården om ”Tror du att Tanja har ångrat sig?” vilket jag funderar över vad det syftade till (knappt kollat idag heller så har noll koll).

Det handlade inte om Tanja. Dom berättade om tidigare förhållande i S1 och bytte ut namnen mot andra för att slippa varningar och Simon tidigare tjej fick heta Tranja. Så det var henne Steffi frågade om och inte Tanja.
Medlem
Emmvalentines avatar
Har dom fått se nån film idag? Totalt missat i så fall. Vad var det för nått? Gammalt avsnitt eller film?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, hon la ju ut något om att folk ska vara snälla i kommentarsfält osv och man tänker ju att det var riktat mot VV. Man kan ju hoppas att VV är så tyst för att någon tagit hennes telefon och kastat den i väggen.

Hade så gärna velat vara med när hon fick reda på att hon fuckat upp det med Jockiböööj
Undra vad hon hade för ursäkter?

DeT hÄr äR iNtE jAg?

Är Amilia verkligen rätt person att be folk vara snälla tycker hon?

Jag hade också velat vara med. Hoppas hon ligger hemma och skäms över hennes sjuka beteende.
2021-04-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Helt rätt av Big Brother att skicka ut Viktoria.

Synd att alla var så mesiga (även Simon) när hon sa "det var ju inte jag, det var andra där, det var bara en liten bit, det syns ju inte ens mm".
Men.... Simon såg ju att hans ögonbryn var borta så då syntes det ju.

Har inte sett hennes sociala medier och hur hon jobbar där men hon borde jobba med sig själv först.

Nr 1. Drick inte så mycket eftersom du inte minns dagen efter att du gjorde något mot en annan människa som du inte hade tyckt var okej om någon gjorde mot dig.

Nr 2. Sluta skyll ifrån dig. Se ovan vilka dåliga ursäkter du hade.

Kommer Viktoria att lägga upp en snyftfilm på YouTube där hon tycker synd om sig själv?
Nja hon vore extremt korkad om hon gråter ut. Hennes ursäkter var redan löjliga i huset utöver agerandet. Jag vill minnas att Simon fått frågan i heta stolen "vilken kroppsdel är du mest nöjd med" eller om det var "vilket komplex har du" och då svarade han att han älskar sina ögonbryn att det är det på hans kropp som han verkligen älskar mest och är mest nöjd med.

Hade det varit Pedrams ögonbryn, eller kanske Adrians så hade jag inte givit det ens en tanke men iom att Simon nämnt under säsongen att han älskar sina ögonbryn så är det något riktigt fult hon gjort. Absolut att hon kanske inte visste om det men det gör inte skadan mindre. Det är synd om Simon som blev utsatt och att han är så godhjärtad att han säger att det är lugnt. Han tycker nog egentligen inte att det är så lugnt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in