2021-04-04, 23:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, jag har inte fel. Judith sa att han får ta men en normal människa tar då inte 14 fiskpinnar utan fattar väl att det handlar om ett par stycken så att flertalet får ta. Oavsett vad fettot säger till honom är Adrian en vuxen man och bör kunna bete sig därefter. Ungefär som folk som går på buffé och tar orimliga mängder av den dyraste maten. Du kanske får det men det är inte normalt beteende.

Jo du har fel. Han är gullad och han behöver mat. Mycket mer än de andra som inte rör sig alls. Därför äter han mer. Du har ju tränat själv säger du, då borde du veta bättre än någon annan. Ändå verkar du inte förstå det. Hans kropp kräver det för att hålla igång. Även Jackie har börjat gulla med honom. De andra behöver inte den mängden mat. Inte ens i närheten. Det de super upp mer än honom äter han upp. Han dricker kanske 3 cider på en kväll, de andra det dubbla. Är det också fel?
2021-04-04, 23:18
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tror ni att Adrian gillar drama och svartsjuka?
Jag tycker det ser ut som om han drar sig undan mer och mer när Madde håller på och gråter, ältar och gnäller till dom andra i huset.

Hoppas att hon åker ut så att Adrian kan slappna av och ha roligt.
Hon skulle vilja att dom var årets kärlekspar och låg och gosade hela dagarna.

Klart att han inte gillar det. Men jag är rätt säker att han gillar Madde. Det har man sett ganska tydligt idag när han la sig med henne och vill veta mycket av vad hon tycker osv..
Madde känns som jag sagt som den mest normala i huset. Reagerar ganska vanligt och är klok och rolig. Blir det inte dom tror jag ändå dom kommer ha kul ihop!
2021-04-04, 23:19
Medlem
Citat:
Tror ni att Adrian gillar drama och svartsjuka?
Jag tycker det ser ut som om han drar sig undan mer och mer när Madde håller på och gråter, ältar och gnäller till dom andra i huset.

Hoppas att hon åker ut så att Adrian kan slappna av och ha roligt.
Hon skulle vilja att dom var årets kärlekspar och låg och gosade hela dagarna.

De hoppas inte jag utan hoppas att han åker innan henne. Vore klockrent och bra för gruppen för han är elefanten i rummet.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Då är vi två som ser samma sak. Har inget med hög förbränning osv de är ursäkter bara.
En uppfostrad frågar om hur många bitar man får ta första gången så det räcker för alla sedan frågar man om man får ta mer när man ätit upp och ser att övriga är ok med det.
Då är de andra gamar på spriten. Är det okay att de får i sig mer än honom tycker du? Är det schysst?
Medlem
Anonym396s avatar
Tror ni Adrian njuter när tjejer springer efter honom? Therese, Emelie, Victoria och Madde har jagat efter honom nu och han vet om det då andra har konfronterat honom om det eller så har tjejerna lekt med honom som t.ex. när Emelie bytte sängplatser när Alex kom in och hon sökte efter en reaktion hos Adrian ute i poolrummet när de var ensamma.

Tror ni att Adrian är beroende av uppmärksamheten och att han inte vågar riskera något för om han väljer en tjej att mysa med så kanske han inte längre är i tjejernas centrum? Vi skojar om att han tänker bara på miljonen men det är bara på skoj.

Annars är Adrian en smygbög eller värsta fall en pedofil och vill hem till systerdottern Alicia. För en vanlig heterosexuell man är han inte.
2021-04-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har svårt to comprehend att någon som är så snygg som Adrian har bara haft två förhållanden i sitt liv och den senaste höll ca 1 år, han är ändå 30...

Varför? Förhållande är inte för alla och man kanske gillar att kunna dejta olika osv. Jag är en av dom som föredrar att vara singel.
2021-04-04, 23:20
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Breivik är faktiskt en klockren jämförelse!

Undra om det skulle komma med i BBs lika som bär montage
2021-04-04, 23:21
Medlem
Skratta så jag skrek och grät 🤣🤣🤣 "14 av 60 pinnar tryckte han i sig"

Du som skrev denna kommentar alltså jag vill kyssa dina fötter
Senast redigerad av E.wall 2021-04-04 kl. 23:24.
2021-04-04, 23:23
Medlem
Nu när Adrian inte har mössa på sig önskar jag nästan att han tog på sig den igen

han ser förjävlig ut i hövve

inte bara hårfärgen utan håret??????? va e d för frisyr ens
mycket snyggare med mössa
2021-04-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fitta med blod

Ja om man passar i det, men Alex See det inte ok ut på. AD ok ändå , men han ska ha en grå ton så lär han se gammal ut tro jag , men vi få se 👀
2021-04-04, 23:25
Medlem
Citat:
Emelie tyckte inte om att bli hetsad men hon ställer Adrian mot väggen och han måste välja vem han gillar.

Hon har dessutom sagt till både Madde och Viktoria att dom ska köra.

Jag tycker att det är att hetsa eftersom det är så tydligt att Adrian inte vill sova med Madde, det har Emelie tagit upp flera gånger så jag tycker att hon ska hålla tyst och inte göra mot andra det som hon själv avskyr.

Detta är ju ett överspelat ämne men jag tycker inte det är att hetsa när hon tar honom separat efter att det malts på från två olika håll om honom till henne, och ställer en rak fråga. Han hade kunnat använda henne som budbärare där, tala om att butiken är stängd så att säga.

Hennes ”hetsande” ledde åtminstone till att Madde och Adrian kunde tala ut i ”klarspråk”, hehe, nåväl på deras sätt

De enda som faktiskt surar och ifrågasätter befinner sig utanför huset.
2021-04-04, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja om man passar i det, men Alex See det inte ok ut på. AD ok ändå , men han ska ha en grå ton så lär han se gammal ut tro jag , men vi få se 👀

det var mergim som sa det när AD skrämde skiter ur han i poolrummet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in