2021-04-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Där har du fel. De gullar med honom och han får som han vill. Juddan speciellt. Senast när hon dels gjorde fiskpinnar så säger hon till honom att visst minsann får ta. Medan inte Emelie. Hon bakar en kaka och visst skall jag lille AD få smaka när han vill, innan den ens har kallnat. De gullar med den lille sötnosen. Det gör Nardos också. Allt han vill får han. Jag ser det ju själv. Han blir tillfrågad om den lille sötnosen inte ska ha mer.
Nej, jag har inte fel. Judith sa att han får ta men en normal människa tar då inte 14 fiskpinnar utan fattar väl att det handlar om ett par stycken så att flertalet får ta. Oavsett vad fettot säger till honom är Adrian en vuxen man och bör kunna bete sig därefter. Ungefär som folk som går på buffé och tar orimliga mängder av den dyraste maten. Du kanske får det men det är inte normalt beteende.
2021-04-04, 23:12
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har svårt to comprehend att någon som är så snygg som Adrian har bara haft två förhållanden i sitt liv och den senaste höll ca 1 år, han är ändå 30...

Hur kan det vara svårt att ta in när du själv ser hans beteende? Hur han drar sig tillbaka så fort en tjej visar intresse. Det är en pojke som gillar pranks, och inte en man som upptäckt kvinnor än.
Medlem
__Alez__s avatar
Får gurkan-vibbar av Alex med nya hårfärgen.

Använde Adrian silverfärg i håret? Inte alls samma gula som Alex.
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Emelie tyckte inte om att bli hetsad men hon ställer Adrian mot väggen och han måste välja vem han gillar.

Hon har dessutom sagt till både Madde och Viktoria att dom ska köra.

Jag tycker att det är att hetsa eftersom det är så tydligt att Adrian inte vill sova med Madde, det har Emelie tagit upp flera gånger så jag tycker att hon ska hålla tyst och inte göra mot andra det som hon själv avskyr.
2021-04-04, 23:13
Medlem
codemeds avatar
Alex ser ut som Guy Fieri
2021-04-04, 23:14
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Får gurkan-vibbar av Alex med nya hårfärgen.

Använde Adrian silverfärg i håret? Inte alls samma gula som Alex.

Jag tänkte mer på Breivik
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har tränat på elitnivå med upp till tio pass i veckan så jo. Det handlar inte om hans hunger för om han nu var så hungrig får man ju ta av det som det finns gott om och inte det som var mat till andra. Han hade kunnat tryckt tre portioner köttfärs om han var så hungrig men när de gång på gång säger att det inte finns så många fiskpinnar och att de främst är till för vegetarianerna är det inte normalt beteende att man tar 14 fiskpinnar av totalt 60. Det finns ingen normalt uppfostrad människa som beter sig så då det är själviskt och riktigt otrevligt mot övriga som kanske också ville ha fiskpinnar. Hans egna behov gick uppenbart före alla andra därinne, han hade inte ens koll på om de fiskpinnarna egentligen var till för skulle få innan han gick och fyllde på mer. Det var exakt samma sak med Dennis tårta igår som han kastade sig över och grävde ut halva tårtan.
Vänta vänta, nu har jag missat något. Äter vegetarianer fiskpinnar? Håller dock med om att man visar varandra respekt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Där har du fel. De gullar med honom och han får som han vill. Juddan speciellt. Senast när hon dels gjorde fiskpinnar så säger hon till honom att visst minsann får han ta. Medan inte Emelie. Hon bakar en kaka och visst skall då lille AD få smaka när han vill, innan den ens har kallnat. De gullar med den lille sötnosen. Det gör Nardos också. Allt han vill får han. Jag ser det ju själv. Han blir tillfrågad om den lille sötnosen inte ska ha mer.

Då är vi två som ser samma sak. Har inget med hög förbränning osv de är ursäkter bara.
En uppfostrad frågar om hur många bitar man får ta första gången så det räcker för alla sedan frågar man om man får ta mer när man ätit upp och ser att övriga är ok med det.
2021-04-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hur kan det vara svårt att ta in när du själv ser hans beteende? Hur han drar sig tillbaka så fort en tjej visar intresse. Det är en pojke som gillar pranks, och inte en man som upptäckt kvinnor än.
Fast man har ju fortfarande sina urges...och han ser inte heller ut att vara någon som ligger runt med random tjejer som han träffat på Tinder.
2021-04-04, 23:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har svårt to comprehend att någon som är så snygg som Adrian har bara haft två förhållanden i sitt liv och den senaste höll ca 1 år, han är ändå 30...
Ja, men tänk om det var så länge han stod ut? Tänk om han är gay? Tänk om han trånar efter Joel?
2021-04-04, 23:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Jag tänkte mer på Breivik
Breivik är faktiskt en klockren jämförelse!
2021-04-04, 23:17
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Emelie tyckte inte om att bli hetsad men hon ställer Adrian mot väggen och han måste välja vem han gillar.

Hon har dessutom sagt till både Madde och Viktoria att dom ska köra.

Jag tycker att det är att hetsa eftersom det är så tydligt att Adrian inte vill sova med Madde, det har Emelie tagit upp flera gånger så jag tycker att hon ska hålla tyst och inte göra mot andra det som hon själv avskyr.

Men i de fallen så har ju Madde och Victoria specifikt malt på om Adrian, medans med Emilie så har folk hetsat henne varje gång det kommit in en ny delagare "kolla han är perfekt för dig (Adrian, Alex, Dompa)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in