2021-04-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej men vad är det jag läser... how DARE han??!?!?!?

sjukt att han kan vara så fit med tanke på hur sjukt mycket han äter, och tränar väl inte jättemycket? är inne i gymmet lite då och då bara
14 av 60 pinnar tryckte han i sig, samt en stor portion köttfärssås med ris. Nej, igår såg jag att han bänkpressade 30 kilo gånger 200. Det var typ det.
2021-04-04, 22:55
Medlem
madde gick till rosa. Ad reste sig snabbt och gick efter. Blir det lite mer mys ikväll må tro?
2021-04-04, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
asså vafan händer me kamerorna i dc? Är det något jävla prank eller varför filmar de upp och ner.
Får panik!

Undrar även över Adrians hårfärg, är han nöjd såhär eller har de inte kört den grå toningen ännu?

Kul att han kom in med en juste frisyr som han konstant tvångsdolde under sin mössa och nu går han runt och visar upp en hej kom och hjälp -frisyr som om ingenting
2021-04-04, 22:57
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Det är bra att älska sig själv.
Mergim är ett exempel på någon som kommer från ingenstans och nu är snyggast bäst och vackrast.

Jag hoppas att han åker ut så det blir punktering på hans ego.
Orkar inte höra hans skryt mer.
2021-04-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos frågade tidigare hur Adrian träffade sitt ex, det var KNAPPT så han ville svara. Tillslut sa han ”ute”. Alex fråga om de låg första kvällen. Det svarade han absolut inte på. Han är så satans torr AD att det är skrämmande. Inget kan han bjuda på.
Det var så jävla stelt, första flickvännen träffade han på högstadiet och den andra (senaste) "ute"... Han vägrade svara på frågan vem som approachade vem och om de hade sex första natten...han är så monoton när han pratar och man får liksom inget vettigt ur honom 😑
2021-04-04, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vilket tjat om hans matvanor igen. Du har antagligen aldrig varit aktiv inom någon sport eller väldigt aktiv. Jag själv har spelat handboll aktivt i nästan 10 år. Man har en helt annan förbränning när man tränar och för att hålla en muskelmassa så äter man nästan ständigt. Han är den ende som förbränner det fort för han tränar nästan dagligen dels i gymmet och dessutom går mycket. De andra är soffpotatisar och går upp i vikt av allt socker de får i sig. Du får fel mättnadskänsla och förvandlar det till fett. Det finns många där inne som på kort tid har gått upp på bara 8 veckor. Tänk på det.

Jag har tränat på elitnivå med upp till tio pass i veckan så jo. Det handlar inte om hans hunger för om han nu var så hungrig får man ju ta av det som det finns gott om och inte det som var mat till andra. Han hade kunnat tryckt tre portioner köttfärs om han var så hungrig men när de gång på gång säger att det inte finns så många fiskpinnar och att de främst är till för vegetarianerna är det inte normalt beteende att man tar 14 fiskpinnar av totalt 60. Det finns ingen normalt uppfostrad människa som beter sig så då det är själviskt och riktigt otrevligt mot övriga som kanske också ville ha fiskpinnar. Hans egna behov gick uppenbart före alla andra därinne, han hade inte ens koll på om de fiskpinnarna egentligen var till för skulle få innan han gick och fyllde på mer. Det var exakt samma sak med Dennis tårta igår som han kastade sig över och grävde ut halva tårtan.
2021-04-04, 23:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
14 av 60 pinnar tryckte han i sig, samt en stor portion köttfärssås med ris. Nej, igår såg jag att han bänkpressade 30 kilo gånger 200. Det var typ det.

Grymt gott med fiskpinnar så jag fattar han 😋😅
Tycker man ofta blir imponerad hur vissa får i sig så mycket mat fast de inte är så stora. Han behöver det säkert 👍
2021-04-04, 23:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
De där stämmer förmodligen väldigt bra plus att tjej förmodligen inte fick några raka och tydliga svar och fika ta alla initiativ till allt. Hon fick säkert flytta hans grejer och göra adressändringen också för de hända aldrig. Där av den stora trauman i tidigare relationer hon var inte som min mamma.
Naturligtvis. Antagligen slängde hon ut honom för han är ju hur jävla tråkig som helst. I alla fall för henne. Madde skulle säkert tycka det vore jättekul. Hon är omhändertagande och stylist som gillar titta på vackra döda ting. Han skulle ju kunna får ett paradis.
2021-04-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
madde gick till rosa. Ad reste sig snabbt och gick efter. Blir det lite mer mys ikväll må tro?
Det var precis tvärtom, han gick in först och hon sprang efter.
2021-04-04, 23:05
Medlem
Jag har svårt to comprehend att någon som är så snygg som Adrian har bara haft två förhållanden i sitt liv och den senaste höll ca 1 år, han är ändå 30...
2021-04-04, 23:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Tror ni att Adrian gillar drama och svartsjuka?
Jag tycker det ser ut som om han drar sig undan mer och mer när Madde håller på och gråter, ältar och gnäller till dom andra i huset.

Hoppas att hon åker ut så att Adrian kan slappna av och ha roligt.
Hon skulle vilja att dom var årets kärlekspar och låg och gosade hela dagarna.
2021-04-04, 23:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har tränat på elitnivå med upp till tio pass i veckan så jo. Det handlar inte om hans hunger för om han nu var så hungrig får man ju ta av det som det finns gott om och inte det som var mat till andra. Han hade kunnat tryckt tre portioner köttfärs om han var så hungrig men när de gång på gång säger att det inte finns så många fiskpinnar och att de främst är till för vegetarianerna är det inte normalt beteende att man tar 14 fiskpinnar av totalt 60. Det finns ingen normalt uppfostrad människa som beter sig så då det är själviskt och riktigt otrevligt mot övriga som kanske också ville ha fiskpinnar. Hans egna behov gick uppenbart före alla andra därinne, han hade inte ens koll på om de fiskpinnarna egentligen var till för skulle få innan han gick och fyllde på mer. Det var exakt samma sak med Dennis tårta igår som han kastade sig över och grävde ut halva tårtan.

Där har du fel. De gullar med honom och han får som han vill. Juddan speciellt. Senast när hon dels gjorde fiskpinnar så säger hon till honom att visst minsann får han ta. Medan inte Emelie. Hon bakar en kaka och visst skall då lille AD få smaka när han vill, innan den ens har kallnat. De gullar med den lille sötnosen. Det gör Nardos också. Allt han vill får han. Jag ser det ju själv. Han blir tillfrågad om den lille sötnosen inte ska ha mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in