Citat:
Ursprungligen postat av
QARevenge
Håller ni män fortfarande på här? GL är skyldig, det är klart som korvspad men han skyddas av andra män i hög ställning. Hela skiten är riggade till mannens fördel, det vet ni alla men låtsas skenheligt att så inte är fallet. Det är alltid kvinnans fel. Erkänn.
Ni skriver här om er rätt som man att våldta och att äga kvinnan. Ni startar partier som "Manligt Initiativ" och ni skriver om era jävla pansarvagnar i Bosnien. Ni är MÄN! Fy fan!
Om ni har problem med att en kvinna utmålar er som våldtäktsmän så föreslår jag att ni tar upp det i rätten.
... lite svårt att skuldbelägga alla här men nu gör jag det ändå. Är så trött på att ni utser er till gudar över kvinnans kropp.
Tror ni verkligen, att GL sitter där och myser på en PK inför hela svenska folket om han är oskyldig?
Skyldig till vad, till att ha knullat en kossa (rätt snygg för att vara kossa dock), ja det finns det väl inget att diskutera om!
Annars, kan du upplysa vad du menar att han skulle vara skyldig till?
Bara för att en individ anklagar en annan individ för våldtäkt, gör det ju inte till våldtäkt....eller har jag missat nåt🤔
"Om ni har problem med att en kvinna utmålar er som våldtäktsmän så föreslår jag att ni tar upp det i rätten."
Hur menar du nu?
Att alla män per automatik är våldtäktsmän, för att dom är just, män...?
Nu är ju just det här fallet kasserat juridiskt för det fanns inget att bygga anklagelsen på....
Är det där i din bitterhet ligger, att en kvinna inte blir trodd på för sina ord, och du menar på att en kvinna, bara för att hon är en kvinna, ska automatiskt bli trodd på bara för att hon är kvinna....vilken logik, och vad rättssäkert....
Det är väl inget konstigt att en halvoffentlig person håller en PK för att "freda sig" i det offentliga i nåt som han upplever som en oskyldig anklagelse.
Vad skulle du själv ha gjort om du var lite känd, och din afghanska goda vän som du firar jul med, falskt anklagar dig för att ha supit honom redlös, för att sen tafsa och ha samlag med honom mot hans vilja....och allt kommer ut i offentligheten för nära kära och vänner o bekanta att läsa....skulle inte du göra allt du kan för att försöka freda ditt namn....det är jag helt övertygad om att du skulle göra, hävdar du något annat så ljuger du.
Vill bara inflika att jag har inga höga tankar om GL, och har aldrig haft det, så försvarar inte honom som person!
Har skrivit det förut och skriver det igen, när hela historien uppdagades kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden, två vuxna personer som försöker utnyttja varandra, och det exploderar i ansiktet på dom båda för hela världen att beskåda...Oh the irony
"Är så trött på att ni utser er till gudar över kvinnans kropp"....
Tolkar mest ditt inlägg som att du får för lite knulla själv!