2021-04-04, 21:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jävla Adrian vilken egoist. Det finns en grå toning som HAN ska ha. Fastän det finns risk att Alex åker imorgon. Kan han inte vara schysst och beställa in en egen åt sig själv till senare i veckan. Tönten har ju alltid mössa ändå så ingen ser hans hår.
Alex sa det precis "Den grå toningen räcker bara till AD så jag får väl se ut så här imorgon"

Ja det spelar ju ingen som helst roll hur hans hår ser ut. Har han inte mössa, har han en gul solhatt på huvudet. Jag har aldrig sett nån bry sig så mycket sitt hår, detta eviga speglande och hur han klappar sitt hår bakifrån framåt som om hans huvud vore en liten labradorvalp, för att sedan sätta på sig en mössa? Varför?!
2021-04-04, 21:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Late to the party I know men vilken oförglömlig påskpresent vi alla fick i knät igår hörni! Gläds fortfarande åt faktumet att VV är ett minne blott i programmet.

Förövrigt känns det väl givet att Alex får lämna imorgon, lite trist känner jag, har varit ett rent nöje att håna honom för hans många tillkortakommanden
Medlem
A på El?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det spelar ju ingen som helst roll hur hans hår ser ut. Har han inte mössa, har han en gul solhatt på huvudet. Jag har aldrig sett nån bry sig så mycket sitt hår, detta eviga speglande och hur han klappar sitt hår bakifrån framåt som om hans huvud vore en liten labradorvalp, för att sedan sätta på sig en mössa? Varför?!
2021-04-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Nu gick han och tog ÄNNU fler. Problemet är att han är otroligt egoistisk.
Var likadant när Judith gjorde sådana kakor för någon vecka sedan. Då var Mössan där och grävde konstant. Han skiter i att det finns 15 andra som också vill ha fiskpinnar, mat, kakor och allt vad det nu är.
2021-04-04, 21:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alex verkar ju vara mindre bekymrad av håret till skillnad från Adrian.

Sa inte Alex att han sitter löst och vill inte åka ut i orangt hår?

Jo det sa han..därför är det extra taskigt av Adrian att återigen bete sig ego.
2021-04-04, 21:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Hur ser Mergim ut egentligen? Rosa hår? 😬

Jag tycker helt ärligt att han ser läskig ut nu med rosa hår. Såg en bikt med honom i appen och hans blick/ögon har blivit helt annorlunda med det rosa håret. Hans ögon ser så... Stirrig ut på nåt sätt. Och har inte upplevt det så innan, inte såhär tydligt iaf.
2021-04-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha, ja! Han sätter alltid på sig mössan på ett märkligt sätt. Samt drar upp dem där bak så att håret där ska sticka fram.
2021-04-04, 21:51
Medlem
Ser på kvällens avsnitt nu.

Och alltså det är ju inte konstigt att världen är fucked up med resonemanget folk har.. Stephanie sitter nu och säger "det är liksom sånt här hon predikar mot varje dag (Victoria) så man vet ju att hon inte är..." antar att hon tänkte säga en mobbare/elak, men hur dumma i huvudet är folk?

OM jag skulle vara världens värsta kvinnomisshandlare eller våldstäktsman MEN har en Instagram/Youtube där jag predikar om hur FEL våldtäkter eller brott mot kvinnor är så kan jag ju per automatik INTE vara sådan? Det är ju det hon sitter och säger... Sååå jävla efterblivet tänk, de har aldrig hört talas om ordet hycklare eller? "Neeeej men vadåååå, har man över 15.000 följare och räknar sig själv som influencer så kan man väl inte begå brott...?"
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-04-04 kl. 21:55.
2021-04-04, 21:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Javisst hon har inget att skämmas för. Tror hon sa till om fiskpinnarna idag, att de först och främst var till veggarna. Jag får lite Marilyn Monroe känsla av Jackie, varit med om mycket, sårbarheten men ett rent och fint hjärta som rymmer mycket.

Ja hon får verkligen oförtjänt med skit bara för att folk inte gillar hennes utseende eller nåt? Jag vet inte ens vad de stör sig på ärligt talat. Hon är energisk och pratar men det är väl bra när man är i ett BB-hus. Man vill ju inte se burkputtare.
2021-04-04, 21:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Nu gick han och tog ÄNNU fler. Problemet är att han är otroligt egoistisk.

Alla barnen fick max 3 bitar kaka utom Adrian
för han roffade åt sig 7 bitar han
2021-04-04, 21:53
Medlem
Stummakorianderss avatar
Måste erkänna att Emelie och Dennis är riktigt gulliga tillsammans!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in