2021-04-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tycker att Jackie har fått oförtjänt mycket hat här i tråden och av Nardosarmén på Instagram.

Hon verkar vara en tjej som mår psykiskt dåligt och som inte har ett ont ben i kroppen.

+1 på den. Hon får mkt skit och man märker att hon är utanför i gruppen "det svarta fåret" men hon har aldrig varit elak mot någon, försöker alltid starta konversationer osv, sedan kanske hon kan bli en aning "för mkt/hype" ibland men det är 1000 ggr bättre än att vara falsk och ego iaf...
2021-04-04, 21:20
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Emelie har så mycket hatare mu, men hon kmr aldrig åka. Endast ifall vi får rösta ut och hon sitter mot Simon och tanja
Det är bara Nardosarmén som håller hatet mot Emelie vid liv.

När hon åker ut så kommer de fokusera på Tanja och Simon tills hon inte har något hot kvar i spelet.
2021-04-04, 21:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
+1 på den. Hon får mkt skit och man märker att hon är utanför i gruppen "det svarta fåret" men hon har aldrig varit elak mot någon, försöker alltid starta konversationer osv, sedan kanske hon kan bli en aning "för mkt/hype" ibland men det är 1000 ggr bättre än att vara falsk och ego iaf...

+1
2021-04-04, 21:22
Medlem
Hur många måltider äter dom egentligen?

Dom har också jättekonstiga tider, dom kan äta frukost klockan 10.00 sen vid 11.30 så kan dom sitta och äta lunch, blir man hungrig på så kort tid?

Sen ska vi inte snacka mot att dom kan dricka kaffe så sent som tio/elva på natten ibland

(Har inte så mycket att göra så började tänka på deras kostvanor nu när jag såg att dom ska äta 😂😂 )
2021-04-04, 21:23
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja, hon har inte haft det lätt. Hon verkade må lite bättre när Dompa Löve kom in och fick honom som rökarkompis. Det blir nog plats i gänget för henne sen om hon lyckas hålla sig immun och någon som Judith försvinner.
2021-04-04, 21:24
Medlem
Citat:
Det är bara Nardosarmén som håller hatet mot Emelie vid liv.

När hon åker ut så kommer de fokusera på Tanja och Simon tills hon inte har något hot kvar i spelet.

simon rör dem fan inte då ska dagarna tillbringas på instagram
2021-04-04, 21:25
Avslutad
Hur ser Mergim ut egentligen? Rosa hår? 😬
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag tycker att Jackie har fått oförtjänt mycket hat här i tråden och av Nardosarmén på Instagram.

Hon verkar vara en tjej som mår psykiskt dåligt och som inte har ett ont ben i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja hon är lite vaskig så man vill bara krama henne, hon verkar ha haft det jobbigt.

Jag tycker hon är mer äkta än många därinne. Förstår inte vad alla har emot henne egentligen. Hon kom in med ett munsår som hon inte är ensam om i Sverige att lida av. Sen har hon pissat i en fimpburk. Det är väl det enda folk har att klaga på EGENTLIGEN.

Samtidigt har flera stycken pissat i duschen, poolen, Simon har visat rövhålet i kameran, Simon har varit naken, kissbomb och annat som ingen klagat på.

Jaqi är skön. Hon är fyra för mig just nu. Dessutom så visar hon lite ilska och upprördhet där det bör visas. Som när folk roffar alkohol tex, Bra!
Medlem
Kan inte madde gå och stå i ett hörn hennes garv är helt efterblivet.
2021-04-04, 21:28
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan inte madde gå och stå i ett hörn hennes garv är helt efterblivet.

Krystat. Hon gör allt för att passa in. En fjortis i en 33-årings kropp.
2021-04-04, 21:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur många måltider äter dom egentligen?

Dom har också jättekonstiga tider, dom kan äta frukost klockan 10.00 sen vid 11.30 så kan dom sitta och äta lunch, blir man hungrig på så kort tid?

Sen ska vi inte snacka mot att dom kan dricka kaffe så sent som tio/elva på natten ibland

(Har inte så mycket att göra så började tänka på deras kostvanor nu när jag såg att dom ska äta 😂😂 )

Eftersom dom inte har några regelbundna tider, som ett jobb, att förhålla sig till så blir det nog lätt så. Att dom äter lunch ibland ganska tätt inpå frukosten är nog när de får veta att dom ska ha en tävling senare och då vill dom nog ha ätit lunch innan.

Kaffe kan jag också dricka hur sent som helst. Ska nog ta och brygga lite kaffe nu, blev faktiskt sugen
2021-04-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Eftersom dom inte har några regelbundna tider, som ett jobb, att förhålla sig till så blir det nog lätt så. Att dom äter lunch ibland ganska tätt inpå lunchen är nog när de får veta att dom ska ha en tävling senare och då vill dom nog ha ätit lunch innan.

Kaffe kan jag också dricka hur sent som helst. Ska nog ta och brygga lite kaffe nu, blev faktiskt sugen

Antar att detta är väldigt individuellt då 😂 hade jag druckit kaffe nu så hade jag inte kunnat somna tills på morgonen imorgon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in