2021-04-04, 21:38
Medlem
Ridnes avatar
Roffar-Adrian slängde sig på Judiths kakor så fort hon tog plåten ur ugnen och står och trycker käften full för att få mest.
2021-04-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Adrian DIREKT roffar år sig. Morsgris
Haha, tänkte precis skriva det. Givetvis han först fram och ta även om Judith säger att de bör svalna för då är de som godast.
2021-04-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jävla Adrian vilken egoist. Det finns en grå toning som HAN ska ha. Fastän det finns risk att Alex åker imorgon. Kan han inte vara schysst och beställa in en egen åt sig själv till senare i veckan. Tönten har ju alltid mössa ändå så ingen ser hans hår.
Alex sa det precis "Den grå toningen räcker bara till AD så jag får väl se ut så här imorgon"
får han silvertoningen eller grått vad det nu var kommer han tycka att det blir för mörkt och mössan på direkt.Tills mamma madde har fixat en ny blekning +toning till honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Adrian DIREKT roffar år sig. Morsgris

Vad är problemet egentligen?
Judith sa ju att det var lugnt att han tog och uppenbarligen behöver Adrian mer mat än kanske dom övriga, högre förbränning eller nåt 😅
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är min teori, du är Tjackie!

Herregud vad det har rensats i VVs kommentarsfält på Instagram.
Only time will tell...
2021-04-04, 21:40
Medlem
det är 12 pers i soffan men den som hörs högst och bäst på vardagsrumskameran är nardos som är i köket har honen supermick eller?
2021-04-04, 21:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker hon är mer äkta än många därinne. Förstår inte vad alla har emot henne egentligen. Hon kom in med ett munsår som hon inte är ensam om i Sverige att lida av. Sen har hon pissat i en fimpburk. Det är väl det enda folk har att klaga på EGENTLIGEN.

Samtidigt har flera stycken pissat i duschen, poolen, Simon har visat rövhålet i kameran, Simon har varit naken, kissbomb och annat som ingen klagat på.

Jaqi är skön. Hon är fyra för mig just nu. Dessutom så visar hon lite ilska och upprördhet där det bör visas. Som när folk roffar alkohol tex, Bra!

Javisst hon har inget att skämmas för. Tror hon sa till om fiskpinnarna idag, att de först och främst var till veggarna. Jag får lite Marilyn Monroe känsla av Jackie, varit med om mycket, sårbarheten men ett rent och fint hjärta som rymmer mycket.
2021-04-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan simon och stephanie har varit helt jävla oskiljdaktiga idag nog inte sett dem isär idag börjar våran simpa trilla dit ordentligt tro?

...för att sen direkt passa på att ta handen väääääldigt långt ner på Emelies lår när han masserade henne
2021-04-04, 21:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är 12 pers i soffan men den som hörs högst och bäst på vardagsrumskameran är nardos som är i köket har honen supermick eller?
DC måste följa Nardos 12 timmar varje dag. Du måste lyssna på henne även om du väljer att titta på de andra kamerorna.
2021-04-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Eftersom dom inte har några regelbundna tider, som ett jobb, att förhålla sig till så blir det nog lätt så. Att dom äter lunch ibland ganska tätt inpå frukosten är nog när de får veta att dom ska ha en tävling senare och då vill dom nog ha ätit lunch innan.

Kaffe kan jag också dricka hur sent som helst. Ska nog ta och brygga lite kaffe nu, blev faktiskt sugen
Blev också sjukt sugen på kaffe men nöjer mig med påskmust och cola. Koffein är inget som påverkar mig, det enda är om jag dricker te för det blir jag så väldans kissnödig av.

Nu är det väl vara Mergim och Narcos som äter tre timmar senare än övriga, då de valde att sova fram till 21.
2021-04-04, 21:45
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad är problemet egentligen?
Judith sa ju att det var lugnt att han tog och uppenbarligen behöver Adrian mer mat än kanske dom övriga, högre förbränning eller nåt 😅
Nu gick han och tog ÄNNU fler. Problemet är att han är otroligt egoistisk.
2021-04-04, 21:45
Medlem
ungtkaffes avatar
Roffar-Adrian vilken liten horunge han är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in