Citat:
Ursprungligen postat av
Provokatör
FUPen innehåller ett utdrag ur FUPen gällande nedläggningsbeslutet den gången Nöjesprofilen var misstänkt. Där är alla namnen på målsägande*3, vittnen och MGM redan maskade. Den som maskat den FUPen har gjort ett stort misstag, texten går att kopiera trots att den är maskad och kan i klartext klistras in i ett nytt dokument.
/Provokatör
Om du har tillgång till de tre målsägandens identiteter, kan du kolla upp om någon av dessa tre råkar vara avliden?
I tråden "Nöjesprofil utreds för tre våldtäkter" skriver Lillroven 2020-03-29:
(FB) Nöjesprofil utreds för tre våldtäkter
Citat:
Jag vet inte riktigt hur jag ska sätta ord på det. Jag vet exakt vad som pågick under de åtta timmarna min vän X och hennes två vänner var fastbundna, nakna, torterade, misshandlade och våldtagna av P. En del detaljer är så extrema så man börjar må illa rent fysiskt när man hör dem.
/.../
Att denna empatiskadade och sjuka sadist fått gå tillbaka till livet som ingenting hade hänt är för mig så extremt motbjudande och skrämmande. Han har tom alla vänner kvar, trots att alla vet att det var han som gjorde det. Tror dock att ingen (förutom de rättsligt involverade såklart) vet det som utspelade sig under dessa åtta långa timmar. X har inte velat berätta förutom för mig, och som jag sa, de andra två sa inte ett ord. Och nu är de där de är, en död och en som försöker. Tre liv tog han den dagen. Varför har han helt kommit undan med det på alla plan?
Om det kan bekräftas att alla tre målsägande är i livet, kan i sådana fall allt som användaren skrivit, avfärdas. H?n skriver väldigt ingående, och är drivande i drevet mot PA. Är allt hitta på?