2021-04-04, 20:45
Medlem
Mouchinos avatar
Jag kommer bli så förbannad om jag Ser AD ha mössan på sig efter att ha tagit nästan hela hårfärgen som Alex skulle ha!
2021-04-04, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han vet att huset dyrkar honom (av någon outgrundlig anledning eftersom han är en tråkig egoist) och han har dessutom Husets Egna Prinsessa i sin säng så nu börjar hans riktiga sidor slingra sig fram mer och mer. Han är inte den "goa killen". Han är iskall, och otroligt egofixerad. Allt handlar om honom. Fåfäng som få också. Nästan värre än mitt ex som älskade sin egen spegelbild mer än livet självt :P
+1. Han är sjukligt besatt av sin egen spegelbild.
2021-04-04, 20:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Menar du det, så pass? Det är såna här situationer som jag personligen går efter när jag försöker lista ut vem jag vill ha i finalen och det du beskriver är så långt bort ifrån mina värderingar och hur jag har blivit uppfostrad, ljusår ifrån. Här kunde han ha tagit sig själv i andra hand till förmån för Alex som inte vill vara orange i håret imorgon. Oerhört själviskt och ännu ett bevis för att AD inte alls är den som ser till andra så mycket. Its Just for Show!
Jo det är i det mellanmänskliga det skiner igenom vilket tänk de har.
2021-04-04, 20:46
Medlem
Att Madde springer efter Adrian och säger att det ser jättebra ut och att ingen får säga att det är fult för ”han blir jättestressad då”

Men SNÄLLA Madelene för helvete ge upp

Det ser förjävligt ut
2021-04-04, 20:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Undrar om någon VET, inga gubbgissningar nu.

Men det här med endast en röst per konto och enhet, hur väl fungerar detta?
Kan dom ha koll på vilken enhet rösten läggs från?

Jag röstar via TV4 och Cmore, två olika konton men blivit skeptisk och vågar inte splitta rösterna ifall bara en skulle räknas pga av det här med enheten.

Vi är en grupp på några personer som har lagt flera tusen röster på Judith inför imorgon.
Så det går att MER än dubbelrösta, hemligheten får du lista ut själv.
2021-04-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Madde springer efter Adrian och säger att det ser jättebra ut och att ingen får säga att det är fult för ”han blir jättestressad då”

Det ser förjävligt ut
Allt för att behaga sin mästare Adrian
2021-04-04, 20:49
Medlem
Citat:

Det ser förjävligt ut
Hoppas att alla är brutalt ärliga och bryter ner hans självförtroende. Hoppas även att hans BUS gör honom fläckig, nu vill jag honom ont.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hej! Vem röstar flashback på idag? Vi måste ha ut Judith. Hon förstör varenda fest.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Det ser förjävligt ut

Jättekul att det blev fult och att Jullan sa att han inte såg klok ut. Jag njuter
2021-04-04, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Du är vidrig

Tror inte att lilla anonym fått särskilt mycket med uppmärksamt i livet. Lite sorgligt faktiskt. Gav tipset att hen skulle sätta sig på toan en stund istället för att spy ur sig sådan dynga här. Hen mår nog inte så bra tror jag.

Edit: menar Anonym396
2021-04-04, 20:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hej! Vem röstar flashback på idag? Vi måste ha ut Judith. Hon förstör varenda fest.
Alex är vår enda chans, dessutom borde han redan varit säker eftersom duellen med Vicky uteblev pga hennes regelbrott.
2021-04-04, 20:52
Medlem
Citat:

Det ser förjävligt ut

Det är verkligen sant dock, att han blir jättestressad
Om hon attraheras av pojken och detta beteende kan hon gott få honom.
Ser en framtid där han roffar åt sig barnens fiskpinnar fastän hon lagat vuxenmiddag och varje morgon behöver börjas med ett peptalk för att få han ur sängen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in