2021-04-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är väl nu hans rätta sidor kommer fram. Jobbigt att skådespela dagarna i ändå. Tycker man sedan dag ett fått se glimtar av honom där han visat tendenser till att vara dryg och elak.

Jag har inte kollat så mkt idag men det lilla jag har sett så är det red flags för mig iaf.. Vissa växer där inne och andra sjunker......
2021-04-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Snart kommer väl illbattingen Narcos in med sitt hemska tjut och tvingar Adrian bort därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Men Adrian kanske inte gillar Alex egentligen. Det hade inte jag gjort, kolla på han bara. Ingen personlighet och hur tråkig människa som helst. Han är även ful. Tycker AD verkar ödmjuk och go men kanske blir att man får taggarna utåt automatiskt när massa från förra säsongen kommer in. Kan dock se honom ha hybris efter BB, dels för att han ser bra ut och kommer vara populär. Bianca Ingrosso följer honom på IG

AD gav ju faktisk Alex röst så han skulle hänga löst , så kanske inte gillar han
Medlem
Alex är så jävla bitter hela tiden.
Medlem
Anonym396s avatar
Vilken seg jävla dag. Tråkigt att de inte kunde få in fler rundor igår när de var på festhumör. Det händer ingenting ändå på söndagar och de kommer gå och lägga sig tidigt idag. Men jag antar att TV4 har satt en gräns när det kommer till alkoholen och de kan inte gå över den oavsett vad som händer vilket är sjukt tråkigt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
De låg och planerade hårfärgandet han och Madde i sängen förut. Då nämnde hon att hon inte visste om det skulle räcka och att Alex också ville färga. Så han visste det innan och kunde tagit hänsyn. Alex hänger löst och riskerar sitta i studion imorgon. Det schyssta hade varit att låta honom få ta färg först. Han har ju hittat effektiva sätt att dölja håret ändå så det hade fungerat ett tag till om han velat.

Menar du det, så pass? Det är såna här situationer som jag personligen går efter när jag försöker lista ut vem jag vill ha i finalen och det du beskriver är så långt bort ifrån mina värderingar och hur jag har blivit uppfostrad, ljusår ifrån. Här kunde han ha tagit sig själv i andra hand till förmån för Alex som inte vill vara orange i håret imorgon. Oerhört själviskt och ännu ett bevis för att AD inte alls är den som ser till andra så mycket. Its Just for Show!
2021-04-04, 20:33
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag gillar att Dompalöv ger kärlek till alla. Vill Steph hångla så får hon hångla. Vill Jaqi ligga och bli kliad på ryggen så blir hon det. Sen håller han om Emsan på nätterna.
Det ger mig hopp att Dennis inte är 100% fokuserad på Emelie utan att det kanske kan bli han och Tanja ändå till slut
Han ville ha Nardos innan han gick in så där kanske han oxå visar? Alla får smaka på honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Känns som jag har träningsvärk i axlar och bröst, det måste varit sen jag kollade på Adrian och Dennis köra 30 kg bänk x 200 reps.
Lät som väldigt intensiv runk session.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det var nog du som skrev det först och det lät som att det kan stämma. Han kanske inte är säker på hur transplanterade hårrötter funkar med färgning :P
Tyckte det var kul att BB satte på cirkusmusiken så fort Fjantrian började kasta snusburk med Dompa. Men han fattade nog inte vinken.
Haha, eller hur? Det kom direkt kastandet började. En annan egoistisk sak som Adrian höll på med idag var när Mergim tog fram någon tröja (från Narcos?) garderob och sa att han skulle ha på sig den på måndagens sändning. Adrians redaktion är att typ slita tröjan från mergim och säga att han ska ha den på sändningen men att Mergim kan gå ha på sig den idag istället. Helt uppenbart att han inte skämtade men Mergim skrattade typ bort det.
2021-04-04, 20:34
Avslutad
Vad smaskar Pedram på i sovrum 1?
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
AD gav ju faktisk Alex röst så han skulle hänga löst , så kanske inte gillar han
Nej han rösta på Judith?
Medlem
Jösses vad judith och jullan hänger hela tiden
Medlem
Undrar om någon VET, inga gubbgissningar nu.

Men det här med endast en röst per konto och enhet, hur väl fungerar detta?
Kan dom ha koll på vilken enhet rösten läggs från?

Jag röstar via TV4 och Cmore, två olika konton men blivit skeptisk och vågar inte splitta rösterna ifall bara en skulle räknas pga av det här med enheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in