Haha, eller hur? Det kom direkt kastandet började. En annan egoistisk sak som Adrian höll på med idag var när Mergim tog fram någon tröja (från Narcos?) garderob och sa att han skulle ha på sig den på måndagens sändning. Adrians redaktion är att typ slita tröjan från mergim och säga att han ska ha den på sändningen men att Mergim kan gå ha på sig den idag istället. Helt uppenbart att han inte skämtade men Mergim skrattade typ bort det.
Såg samma sak där. Tycker han är oerhört dryg till och från. Han kommer aldrig kunna hålla den fasaden i 100 dagar och jag hoppas att fler börjar se igenom han. För det beteendet är inte värt 1 miljon
Haha, eller hur? Det kom direkt kastandet började. En annan egoistisk sak som Adrian höll på med idag var när Mergim tog fram någon tröja (från Narcos?) garderob och sa att han skulle ha på sig den på måndagens sändning. Adrians redaktion är att typ slita tröjan från mergim och säga att han ska ha den på sändningen men att Mergim kan gå ha på sig den idag istället. Helt uppenbart att han inte skämtade men Mergim skrattade typ bort det.
Han vet att huset dyrkar honom (av någon outgrundlig anledning eftersom han är en tråkig egoist) och han har dessutom Husets Egna Prinsessa i sin säng så nu börjar hans riktiga sidor slingra sig fram mer och mer. Han är inte den "goa killen". Han är iskall, och otroligt egofixerad. Allt handlar om honom. Fåfäng som få också. Nästan värre än mitt ex som älskade sin egen spegelbild mer än livet självt :P
Men det här med endast en röst per konto och enhet, hur väl fungerar detta?
Kan dom ha koll på vilken enhet rösten läggs från?
Jag röstar via TV4 och Cmore, två olika konton men blivit skeptisk och vågar inte splitta rösterna ifall bara en skulle räknas pga av det här med enheten.
Jag testade för ett tag sedan att rösta i Cmore, loggade därefter ut och loggade in med samma mailadress på TV4 och då låg rösten registrerad även där. När jag däremot loggade in med en annan adress så kunde jag rösta även i TV4-appen. Jag tolkar det som att det går att rösta från samma enhet så länge det är två olika konton.
Såg samma sak där. Tycker han är oerhört dryg till och från. Han kommer aldrig kunna hålla den fasaden i 100 dagar och jag hoppas att fler börjar se igenom han. För det beteendet är inte värt 1 miljon
Det kommer en del spydiga och dryga kommentarer men han har kommit undan med det för att han är såååå snäll.
Men det här med endast en röst per konto och enhet, hur väl fungerar detta?
Kan dom ha koll på vilken enhet rösten läggs från?
Jag röstar via TV4 och Cmore, två olika konton men blivit skeptisk och vågar inte splitta rösterna ifall bara en skulle räknas pga av det här med enheten.
Använd olika proxies och olika konton så kan du rösta hur många ggr som helst från samma device.