2021-04-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Men Adrian kanske inte gillar Alex egentligen. Det hade inte jag gjort, kolla på han bara. Ingen personlighet och hur tråkig människa som helst. Han är även ful. Tycker AD verkar ödmjuk och go men kanske blir att man får taggarna utåt automatiskt när massa från förra säsongen kommer in. Kan dock se honom ha hybris efter BB, dels för att han ser bra ut och kommer vara populär. Bianca Ingrosso följer honom på IG

Fast det är ju inte bara gentemot alex han är ego... Och ska vi snacka ingen personlighet och tråkig människa så är ju adrian det personifierat. Ja han må se bra ut rent objektivt men med sån personlighet (det vill säga sjukt beige och tråkig) så spelar det ingen roll hur snygg du är, det drar ner utseendet om du inte kan bjuda på dig själv osv.
2021-04-04, 20:20
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
alex stackarn fick ingen blekning

Det är det här jag blir så arg över, att AD inte har vett att förstå att det finns fler i huset. Att se sin nästa, sin närmaste han har brevid sig. Vet att jag tyckte Ponne hade dåligt bordskick och noll vett och etikett men tror fan Adrian är värre.

En till grej som jag tänkt på! Kanske är det så också att Adrian bryr sig och är så mån om alla bara för att det kommer gynna honom i slutändan. Alltså egoism!
2021-04-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast det är ju inte bara gentemot alex han är ego... Och ska vi snacka ingen personlighet och tråkig människa så är ju adrian det personifierat. Ja han må se bra ut rent objektivt men med sån personlighet (det vill säga sjukt beige och tråkig) så spelar det ingen roll hur snygg du är, det drar ner utseendet om du inte kan bjuda på dig själv osv.

Men Adrian bjuder mycket mer på sig själv än chipstutte Alex?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Tänk om AD skulle få en hink kokande vatten i fejjan, vad skulle han göra då? Du har så rätt!
Avslutad
Bra av BB att liva upp den trötta stämningen med lite musik
Medlem
Bra BB...få igång slöfockarna nu!
2021-04-04, 20:23
Medlem
Joel är bög och kan komma undan med det mesta, men ADRIAN? Han är fan mer bög än Joel
2021-04-04, 20:23
Medlem
Spela tills prinsessorna går upp!
2021-04-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Men Adrian bjuder mycket mer på sig själv än chipstutte Alex?

jag tycker de är lika tråkiga båda två faktiskt.
Medlem
Citat:
Men Adrian har ju helt fruktansvärt beteende, nu tar han ju all blekning "det kanske inte räcker till dig alex, men du trivs i gult hår väl?" Adrian utvecklas ju åt fel håll där inne, gått från en bra och ödmjuk person till att bli sjukt självisk o självgod.. Men alltså nu visar han ju vem han är, innan dess var det 100 % skådelspel, nu skiner den riktiga egoisten igenom hela tiden tycker jag....
Det är väl nu hans rätta sidor kommer fram. Jobbigt att skådespela dagarna i ändå. Tycker man sedan dag ett fått se glimtar av honom där han visat tendenser till att vara dryg och elak.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är det här jag blir så arg över, att AD inte har vett att förstå att det finns fler i huset. Att se sin nästa, sin närmaste han har brevid sig. Vet att jag tyckte Ponne hade dåligt bordskick och noll vett och etikett men tror fan Adrian är värre.

En till grej som jag tänkt på! Kanske är det så också att Adrian bryr sig och är så mån om alla bara för att det kommer gynna honom i slutändan. Alltså egoism!
De låg och planerade hårfärgandet han och Madde i sängen förut. Då nämnde hon att hon inte visste om det skulle räcka och att Alex också ville färga. Så han visste det innan och kunde tagit hänsyn. Alex hänger löst och riskerar sitta i studion imorgon. Det schyssta hade varit att låta honom få ta färg först. Han har ju hittat effektiva sätt att dölja håret ändå så det hade fungerat ett tag till om han velat.
2021-04-04, 20:25
Medlem
Mouchinos avatar
Hmm en pik till AD att utöva de kristna egenskaperna kanske hahah eller lära sig de tio budorden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in