2021-04-04, 20:11
Medlem
Men Adrian har ju helt fruktansvärt beteende, nu tar han ju all blekning "det kanske inte räcker till dig alex, men du trivs i gult hår väl?" Adrian utvecklas ju åt fel håll där inne, gått från en bra och ödmjuk person till att bli sjukt självisk o självgod.. Men alltså nu visar han ju vem han är, innan dess var det 100 % skådelspel, nu skiner den riktiga egoisten igenom hela tiden tycker jag....
2021-04-04, 20:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Säkert hårtransplantation. Han har ju uppenbarligen stora komplex för sitt hår framtill eftersom han alltid vill täcka och inte låter någon göra något med luggen.

Ja jag skrev om detta tidigare, kanske var med dig till och med återigen får ingen röra håret där fram... Det är något han följer och jag tror det är hårtransplantation. Därför han var så rädd för att få färg ner till hårbotten och rötterna nu...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nu har Adrian tagit allt av Maddes hårfärg som även skulle räcka åt Alex.

Men hur meningslöst när han ändå tar på sig smulan sen? Jag hoppas nästa gång han hänger löst och han får frågor att AD kan få svara på varför han är så jävla girig? Skulle bra gärna få veta hur han tänker?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Synd att VV inte rakade av luggen på honom. Det hade varit ett roligt skämt!
Hahaha! In med Vickan igen. Allt är förlåtet och glömt!
2021-04-04, 20:13
Medlem
har nu lagt ca 30 röster på Alex genom flera konton. Fan dax för Emelie eller Madde att ryka !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men Adrian har ju helt fruktansvärt beteende, nu tar han ju all blekning "det kanske inte räcker till dig alex, men du trivs i gult hår väl?" Adrian utvecklas ju åt fel hål där inne, gått från en bra och ödmjuk person till att bli sjukt självisk o självgod.. Men alltså nu visar han ju vem han är, innan dess var det 100 % skådelspel, nu skiner den riktiga egoisten igenom hela tiden tycker jag....

Han skojade men eftersom han är Rainman så levereras det med 100% stoneface så att det tas på allvar.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
alex stackarn fick ingen blekning
Nej han får nöja sig med BLÅBÄR. Ut med grisen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att man kan se det om man går nära. På hårrötterna. Sen vet jag inte om han HAR gjort det men han står ju alltid och inspekterar luggen och verkar nervig och vill inte att någon ska röra vid den eller färga. Sedan sade han att han var orolig för sin hårbotten. Kanske rädd att hårrotstransplantationen ska ge upp :P
jag tror bara han är nojig för att han tycker det är tunt eller så har han börjat få vikar som kryper uppåt
2021-04-04, 20:14
Medlem
Contragulationss avatar

Först slukar han fiskpinnar och orsakar svält i huset och nu kommer Alex huvud börja brinna pga hårfärgen slut.

AUTONOMINERING. NU! ADRIAN SKA UUUUUUUUUUUUUT

2021-04-04, 20:14
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
har nu lagt ca 30 röster på Alex genom flera konton. Fan dax för Emelie eller Madde att ryka !

40 röster på Judith här!
2021-04-04, 20:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Men Adrian har ju helt fruktansvärt beteende, nu tar han ju all blekning "det kanske inte räcker till dig alex, men du trivs i gult hår väl?" Adrian utvecklas ju åt fel hål där inne, gått från en bra och ödmjuk person till att bli sjukt självisk o självgod.. Men alltså nu visar han ju vem han är, innan dess var det 100 % skådelspel, nu skiner den riktiga egoisten igenom hela tiden tycker jag....
Han blir bekvämare i huset desto mer uppmärksamhet han får av negerprinsessan.
2021-04-04, 20:15
Medlem
Citat:
Men Adrian har ju helt fruktansvärt beteende, nu tar han ju all blekning "det kanske inte räcker till dig alex, men du trivs i gult hår väl?" Adrian utvecklas ju åt fel håll där inne, gått från en bra och ödmjuk person till att bli sjukt självisk o självgod.. Men alltså nu visar han ju vem han är, innan dess var det 100 % skådelspel, nu skiner den riktiga egoisten igenom hela tiden tycker jag....

Men Adrian kanske inte gillar Alex egentligen. Det hade inte jag gjort, kolla på han bara. Ingen personlighet och hur tråkig människa som helst. Han är även ful. Tycker AD verkar ödmjuk och go men kanske blir att man får taggarna utåt automatiskt när massa från förra säsongen kommer in. Kan dock se honom ha hybris efter BB, dels för att han ser bra ut och kommer vara populär. Bianca Ingrosso följer honom på IG

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in