2021-04-04, 20:00
Medlem
upptagetvardets avatar
Stör. Ihjäl mig. På Adrian. Mammagris. Fåfäng. Egoistisk. Stridslysten. Nonchalant.
2021-04-04, 20:01
Medlem
Vad har Adrian för problem med sitt hår? Nu ska han igen sätta i färgen själv fram på skallen. Vad döljer han där som ingen får se????
2021-04-04, 20:02
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Stör. Ihjäl mig. På Adrian. Mammagris. Fåfäng. Egoistisk. Stridslysten. Nonchalant.
Och pubishår i ansiktet
2021-04-04, 20:02
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad har Adrian för problem med sitt hår? Nu ska han igen sätta i färgen själv fram på skallen. Vad döljer han där som ingen får se????

Chippet
2021-04-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Alla i huset är ju Nardos bitch då produktionen skyddar henne och vill att hon ska vinna.

Adrian är Nardos hund som inte har egna åsikter och gör allt vad negerprinsessan säger. Deltagarna i huset vågar inte konfrontera Adrian om hans äckliga beteenden för då kommer de få Nardos på sig och göra produktionen arga.

Jag hoppas att Emelie exploderar på Nardos och hennes hund. Jag väntar varje dag.
Du är vidrig
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Säkert hårtransplantation. Han har ju uppenbarligen stora komplex för sitt hår framtill eftersom han alltid vill täcka och inte låter någon göra något med luggen.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det hade faktiskt varit ett program som passat honom bättre för då hade inte de andra deltagarna gått med på hans enorma egoism och roffande. Känns som att deltagarna tassar på tå för honom också som de gör för Nardos därinne. Hade varit skönt om Emelie ställt till en scen.
Som igår när han roffade åt sig halva DENNIS tårta. Inte ens hans egen tårta men han ska ha hälften helt själv. Han är som en förvuxen pojke även i detta fall.

Ja exakt. Kommer ihåg när man var yngre och vi skulle på begravning eller liknande tillställnignar och Mamma alltid innan fikat påminde oss att inte springa fram och roffa åt oss kakor och bröd utan vi tog kanske en av varje sort. Hon sade att det ska räcka till många och att det ser ofint ut och då var vi 5-6 år högst.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-04 kl. 20:05.
Medlem
Anonym396s avatar
Varför får inte Madde färga Adrians hår där framme? Det var samma sak som första gången någon färgade hans hår.
2021-04-04, 20:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Varför ens färga håret när han alltid har en mössa på sig?
2021-04-04, 20:05
Medlem
svepets avatar
Förstår inte varför Adrian är så nojjig över hur han ska färga sitt hår. Det spelar väl ingen roll, han har ju ändå alltid mössa på sig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet

Samma här. Har aldrig stört mig så här mycket på någon. Amilia inräknat då jag gillade att ogilla henne.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Säkert hårtransplantation. Han har ju uppenbarligen stora komplex för sitt hår framtill eftersom han alltid vill täcka och inte låter någon göra något med luggen.
Men hur funkar hårtransplantation?

Kan man se om någon har gjort det? Är det därför han inte vill att någon ska röra hans hår där framme?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in