2021-04-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Förståeligt ändå, denna gång.
Helt rimligt att hon reagerade. Jag hade ställt till en scen i stil med ståndet. Fiskpinne-gate!
2021-04-04, 19:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag pratar om att de har lagat fiskpinnar speciellt till de som är vegetarianer, ok? Finns en hel gryta med köttfärssås men vissa ska ha både fiskpinnar och köttfärssås trots att alla inte har ätit än! Vanligt fucking comon sense, vad är idiotin i det att förstå att ALLA ska ha då det finns begränsat antal fiskpinnar?????? ? Förklara gärna hur fan du menar för det kanske bara är jag då som blivit uppfostrad att tänka så? T.om de som lagade maten klargjorde att fiskpinnarna är för de som är vegetarianer.

För dig en petitess men inte för mig som växte upp med en ensamstående kämpande Mor som såg till att det fanns mat på bordet till fyra ungar, aldrig någonsin fanns det på kartan att bara tänka på sig själv och jag är så jävla tacksam och glad att min Mor uppfostrade mig i den andan att inte vara girig och egoistisk. Så ja jag reagerar så in i helvete av att se sånt här. Jag analyserar och jag bedömer! Idioti? Ja hellre det då än att ändra mina värderingar för att tillfredställa andra.

+10000 Spot on MouchMouch
2021-04-04, 19:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hade fanimej slaktat fläsk-lebban. Helt orimligt att Judith ska bestämma vem som får äta vad. Antingen får väl alla äta av allt, en som kan äta köttfärssåsen ska väl inte tillåtas äta 23% av fiskpinnarna.

Hon anser sig tydligen ha ensamrätt på att bestämma matransoneringen för att hon tagit köket som sitt revir och domän. Han åt mest av all köttfärssås och som du säger en fjärdedel av alla tillagade fiskpinnar också. Det är ju sanslöst. Säkert flera av de andra som hade velat ha, eller ta mer men som av respekt för de andra avstod. Adrian är falsk. Ego, självgod och narcissist.
2021-04-04, 19:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. Vissa tog bara en fiskpinne eftersom det var så få kvar. Men Adrian bara roffar på. Sekundärstör mig på honom. Fattar inte att de låter honom hållas.

AD kanske kanske lever i överflöd så jag tycker att han ska ansöka till nästa säsong av Robinson och kanske kan lära sig att allt inte är självklart, inte ens mat. Hur man ser sina medmänniskor (även i det lilla) och vikten av dela med sig av det man har. Det skulle han behöva!
2021-04-04, 19:47
Medlem
Husets prinsessor hela middagen https://imgur.com/SmS0Bqg
2021-04-04, 19:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kanske kanske lever i överflöd så jag tycker att han ska ansöka till nästa säsong av Robinson och kanske kan lära sig att allt inte är självklart, inte ens mat. Hur man ser sina medmänniskor (även i det lilla) och vikten av dela med sig av det man har. Det skulle han behöva!

Det hade faktiskt varit ett program som passat honom bättre för då hade inte de andra deltagarna gått med på hans enorma egoism och roffande. Känns som att deltagarna tassar på tå för honom också som de gör för Nardos därinne. Hade varit skönt om Emelie ställt till en scen.
Som igår när han roffade åt sig halva DENNIS tårta. Inte ens hans egen tårta men han ska ha hälften helt själv. Han är som en förvuxen pojke även i detta fall.
Medlem
Kollar dagens avsnitt nu!
Fan va gött att VV fick lämna! Hon är INTE saknad!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan snackar du om flera har tagit fiskpinnar. Dessutom är det massa kvar.
Var fan hittar ni idiotin någonstans. Känns som BB Instagram och alla Nardos fangirls.

Man vet att det är en händelsefattig dag när folk rasar över att någon knyckt åt sig en fiskpinne för mycket.

Ge AD sin protein.
2021-04-04, 19:50
Medlem
AD ser bedrövlig ut
2021-04-04, 19:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det hade faktiskt varit ett program som passat honom bättre för då hade inte de andra deltagarna gått med på hans enorma egoism och roffande. Känns som att deltagarna tassar på tå för honom också som de gör för Nardos därinne. Hade varit skönt om Emelie ställt till en scen.
Som igår när han roffade åt sig halva DENNIS tårta. Inte ens hans egen tårta men han ska ha hälften helt själv. Han är som en förvuxen pojke även i detta fall.
Alla i huset är ju Nardos bitch då produktionen skyddar henne och vill att hon ska vinna.

Adrian är Nardos hund som inte har egna åsikter och gör allt vad negerprinsessan säger. Deltagarna i huset vågar inte konfrontera Adrian om hans äckliga beteenden för då kommer de få Nardos på sig och göra produktionen arga.

Jag hoppas att Emelie exploderar på Nardos och hennes hund. Jag väntar varje dag.
2021-04-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Man vet att det är en händelsefattig dag när folk rasar över att någon knyckt åt sig en fiskpinne för mycket.

Ge AD sin protein.
Kanske det men han håller ju alltid på såhär. Att alltid vara först och roffa åt sig så att andra blir utan är ingen trevlig egenskap.
2021-04-04, 19:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Alla i huset är ju Nardos bitch då produktionen skyddar henne och vill att hon ska vinna.

Adrian är Nardos hund som inte har egna åsikter och gör allt vad negerprinsessan säger. Deltagarna i huset vågar inte konfrontera Adrian om hans äckliga beteenden för då kommer de få Nardos på sig och göra produktionen arga.

Jag hoppas att Emelie exploderar på Nardos och hennes hund. Jag väntar varje dag.

Jag väntar också på det.. Om det är någon som kommer våga så är det nog Emelie. De andra har jag inget hopp om då det bara finns några få som inte är konflikträdda fegisar därinne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in