2021-04-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Väldigt många tankar för en liten ärthjärna som din.

1. Vem bryr sig, ringde du ditt senaste fyllehångel och berättade att du INTE var intresserad?

2.

3. Kan tolkas som livsmål/milstolpar. Har du inga egna så kanske det är dags att börja.

4. Gin & tonic

Tack för svar.

1. Jag går inte runt och proklamerar hur ärlig jag är stup i kvarten. Nu fyllehånglar jag inte längre och jag är inte inlåst i ett hus.

2. ?

3. Jag har redan uppnåt dem.

4. Dricker man det hela dagarna då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag vill verkligen se hur Madde utvecklas i huset. Tycker hon verkar klart vettigast av alla där inne. Tycker hon börjat skratta så himla gulligt nu igen också 👍😄

Så hon fick då min röst denna ggn 👌
Håller med! Hon fick mina röster denna vecka också!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem blev Emelie sur på?

AD tror jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det spelar ingen roll vad det är. Adrian roffar åt sig allt. 14 fiskpinnar var nog det värsta jag sett. Plus flera decilitier av köttfärssåsen. Han måste ju ha binnickemask.
Ja, och särskilt när maten var till ”vegetarianerna” och det fanns flera som ville ha fiskpinnar. Emelie ifrågasatte i alla fall det... Bara för att Judith säger att han får ta får man väl ha lite vett i skallen och inse att det kanske finns fler som vill ha. Hade krävt att få lika många fast jag tycker fiskpinnar är barnmat.
2021-04-04, 19:37
Medlem
Citat:
Vem blev Emelie sur på?

Judith för att hon inte fick ta fiskpinnar och sen alla för att dom hade påpekat att hon var röd i ansiktet. Det krävs inte så mkt för att göra henne stött.
Medlem
Ridnes avatar
Jävla Judith.. Hon bestämde att Emelie inte fick ta fiskpinnar men ger Adrian tillåtelse att äta upp FJORTON STYCKEN SJÄLV!!!!!!! Alltså jag fattar inte att huset inte kokar sönder av att Adrian ska äta hälften av all mat som tillreds. Speciellt eftersom kökshitlern Judith ska domdera om vem som ska få tillåtelse att äta. Kan ingen brinna av på Adrian snart. Han gömmer alkohol, han äter dem ur huset. Han är torr och förstör varje fest.
Medlem
Citat:
Vem blev Emelie sur på?
Gör att hon inte fick äta fiskpinnar men Adrian fick äta minst två fullstora portioner.
2021-04-04, 19:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, och särskilt när maten var till ”vegetarianerna” och det fanns flera som ville ha fiskpinnar. Emelie ifrågasatte i alla fall det... Bara för att Judith säger att han får ta får man väl ha lite vett i skallen och inse att det kanske finns fler som vill ha. Hade krävt att få lika många fast jag tycker fiskpinnar är barnmat.

Exakt.. Vissa tog bara en fiskpinne eftersom det var så få kvar. Men Adrian bara roffar på. Sekundärstör mig på honom. Fattar inte att de låter honom hållas.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan snackar du om flera har tagit fiskpinnar. Dessutom är det massa kvar.
Var fan hittar ni idiotin någonstans. Känns som BB Instagram och alla Nardos fangirls.

Jag pratar om att de har lagat fiskpinnar speciellt till de som är vegetarianer, ok? Finns en hel gryta med köttfärssås men vissa ska ha både fiskpinnar och köttfärssås trots att alla inte har ätit än! Vanligt fucking comon sense, vad är idiotin i det att förstå att ALLA ska ha då det finns begränsat antal fiskpinnar?????? ? Förklara gärna hur fan du menar för det kanske bara är jag då som blivit uppfostrad att tänka så? T.om de som lagade maten klargjorde att fiskpinnarna är för de som är vegetarianer.

För dig en petitess men inte för mig som växte upp med en ensamstående kämpande Mor som såg till att det fanns mat på bordet till fyra ungar, aldrig någonsin fanns det på kartan att bara tänka på sig själv och jag är så jävla tacksam och glad att min Mor uppfostrade mig i den andan att inte vara girig och egoistisk. Så ja jag reagerar så in i helvete av att se sånt här. Jag analyserar och jag bedömer! Idioti? Ja hellre det då än att ändra mina värderingar för att tillfredställa andra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Judith för att hon inte fick ta fiskpinnar och sen alla för att dom hade påpekat att hon var röd i ansiktet. Det krävs inte så mkt för att göra henne stött.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Gör att hon inte fick äta fiskpinnar men Adrian fick äta minst två fullstora portioner.

Förståeligt ändå, denna gång.
2021-04-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jävla Judith.. Hon bestämde att Emelie inte fick ta fiskpinnar men ger Adrian tillåtelse att äta upp FJORTON STYCKEN SJÄLV!!!!!!! Alltså jag fattar inte att huset inte kokar sönder av att Adrian ska äta hälften av all mat som tillreds. Speciellt eftersom kökshitlern Judith ska domdera om vem som ska få tillåtelse att äta. Kan ingen brinna av på Adrian snart. Han gömmer alkohol, han äter dem ur huset. Han är torr och förstör varje fest.
Jag hade fanimej slaktat fläsk-lebban. Helt orimligt att Judith ska bestämma vem som får äta vad. Antingen får väl alla äta av allt, en som kan äta köttfärssåsen ska väl inte tillåtas äta 23% av fiskpinnarna.
2021-04-04, 19:40
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian har väl aldrig behövt lära sig tänka om människorna runt sig. Han har antagligen fått allting av mamma. Någon i tråden sa väl att han inte gör sin egen mat hemma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in