Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Fan snackar du om flera har tagit fiskpinnar. Dessutom är det massa kvar.
Var fan hittar ni idiotin någonstans. Känns som BB Instagram och alla Nardos fangirls.
Jag pratar om att de har lagat fiskpinnar speciellt till de som är vegetarianer, ok? Finns en hel gryta med köttfärssås men vissa ska ha både fiskpinnar och köttfärssås trots att alla inte har ätit än! Vanligt fucking comon sense, vad är idiotin i det att förstå att ALLA ska ha då det finns begränsat antal fiskpinnar?????? ? Förklara gärna hur fan du menar för det kanske bara är jag då som blivit uppfostrad att tänka så? T.om de som lagade maten klargjorde att fiskpinnarna är för de som är vegetarianer.
För dig en petitess men inte för mig som växte upp med en ensamstående kämpande Mor som såg till att det fanns mat på bordet till fyra ungar, aldrig någonsin fanns det på kartan att bara tänka på sig själv och jag är så jävla tacksam och glad att min Mor uppfostrade mig i den andan att inte vara girig och egoistisk. Så ja jag reagerar så in i helvete av att se sånt här. Jag analyserar och jag bedömer! Idioti? Ja hellre det då än att ändra mina värderingar för att tillfredställa andra.