2021-04-04, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Kan inte tolka irall du är ironisk eller inte. Det ända geniuna med Emelie är hennes skitsnack

Sorry, jag var nog lite ironisk där ja. Börjar bli lite trött på det ordet faktiskt, ska nog sluta.
2021-04-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vad var det då ? Black magi
Om någon pekar på ett helsvart objekt så är nästa sak black magic.
2021-04-04, 17:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrians syster är verkligen dedikerad till BB. Känns som allt är uppstyrt för att han ska ta hem miljonen. Hon lägger ut storys varje dag om vad som händer, kan omöjligt ha ett jobb då hon uppdaterar från liven hela dagarna oavsett veckodag. Haft flertalet ”frågestunder” där hon svarat på massor om frågor om Adrian, så att följarna ska lära känna honom bättre och veta hur bra person han är.
När Adrian satt löst förra veckan la hon ut en video han hade spelat in före han gick in i huset. Han sa typ ”hej allihopa, nu sitter jag löst och behöver verkligen ert stöd. In och rösta mig!”
Aldrig sett någon deltagare gjort något liknande. Lite sjukt faktiskt om ni frågar mig.

Hon kan ju jobba hemifrån?
Jag har inte Adrian som favorit men tycker inte det är sjukt. Snarare smart och genomtänkt, det är trots allt en tävling om en miljon kr.

Edit: dom är tre stycken som hjälper till med hans IG.
2021-04-04, 17:27
Medlem
vafan har dom inte filmat madde o mergim i 1 timme nu, BYT FÖR I HELVETE.
2021-04-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrians syster är verkligen dedikerad till BB. Känns som allt är uppstyrt för att han ska ta hem miljonen. Hon lägger ut storys varje dag om vad som händer, kan omöjligt ha ett jobb då hon uppdaterar från liven hela dagarna oavsett veckodag. Haft flertalet ”frågestunder” där hon svarat på massor om frågor om Adrian, så att följarna ska lära känna honom bättre och veta hur bra person han är.
När Adrian satt löst förra veckan la hon ut en video han hade spelat in före han gick in i huset. Han sa typ ”hej allihopa, nu sitter jag löst och behöver verkligen ert stöd. In och rösta mig!”
Aldrig sett någon deltagare gjort något liknande. Lite sjukt faktiskt om ni frågar mig.

Låter ju faktiskt lite väl sjukt men ingenting som förvånar mig. Finns ju en anledning till att han sitter fastklistrad vid Nardos och det är för att han vet att det drevats på utsidan om hur elaka de i huset varit mot henne. Han kommer att göra allt för att vinna. Hoppas folk inser att han är fullständigt personlighetslös.
2021-04-04, 17:31
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vad var det då ? Black magi

se post ****303 eller där i närheten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon kan ju jobba hemifrån?
Jag har inte Adrian som favorit men tycker inte det är sjukt. Snarare smart och genomtänkt, det är trots allt en tävling om en miljon kr.

Edit: dom är tre stycken som hjälper till med hans IG.

Okej, jaa lite mer försteligt om dom är tre stycken. Absolut att de är en tävling, bara spännande att han verkligen går in för vinsten som ingen annan gör. Vi får se om det håller
Medlem
Madde & Mergim så mycket skratt. I love it.
2021-04-04, 17:33
Medlem
Är madde verkligen 33 år? tejpa igen käften på ludret
2021-04-04, 17:33
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det säger jag inte... Jo, det var varje objekt som någon pekade på efter någon pekat på ett helsvart objekt.

Okej, thx. Men vet vi hur Julia har fått reda på detta...? Hon sa at hon knäckt koden men det kan hon ju bara TRO att hon gjort. Hon sa med något i stil med att "man kunde kontakta folk via mobilen" typ så tolkade det som hon pratat med Podde o fått reda på det...men vet ej om d e sant.
2021-04-04, 17:34
Medlem
__Alez__s avatar
Rösta kvar Alex så får vi åtminstone göra ett försök att få bort Judith..
2021-04-04, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hon som tar hand om hans insta konto
Det är hans syster + en vän som har kontot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in