2021-04-04, 17:15
Avslutad
Jacky är drygare än att lyssna på Nardos skrik.

Fan vad hon låter och ingen tycker hon är varken rolig eller orkar höra på.
2021-04-04, 17:15
Medlem
Röstar kvar Alex. Önskar att Judith lämnar
2021-04-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är inte roligt att spela med människor som Pedram, Adrian och Nardos för det blir så allvarligt. Fy vilka dryga fittor.

Pedram och AD kör ju som det vore blodigt allvar även om det bara är lekar.

AD måste alltid vinna även pedram.

Förstår att Emelie blir skit sur och det va fler som lämna då dom 2 killarna börja köra så med allt
2021-04-04, 17:17
Medlem
Adrians syster är verkligen dedikerad till BB. Känns som allt är uppstyrt för att han ska ta hem miljonen. Hon lägger ut storys varje dag om vad som händer och från liven hela dagarna oavsett veckodag. Haft flertalet ”frågestunder” där hon svarat på massor om frågor om Adrian, så att följarna ska lära känna honom bättre och veta hur bra person han är.
När Adrian satt löst förra veckan la hon ut en video han hade spelat in före han gick in i huset. Han sa typ ”hej allihopa, nu sitter jag löst och behöver verkligen ert stöd. In och rösta mig!”
Aldrig sett någon deltagare gjort något liknande. Lite sjukt faktiskt om ni frågar mig.

Edit: förstått att det är flera personer som har hans instagram, då blev det mer förståeligt. Samt att de är fler deltagare som gjort dessa ”videos”. Bara spännande att han går in för vinsten som jag inte upplever någon annan göra. Men bara min bild av det hela vi får se om det ger honom millen
Senast redigerad av Sanglampa 2021-04-04 kl. 17:48.
2021-04-04, 17:17
Medlem
Mouchinos avatar
Skulle vilja ha ut Judith så vi kan knipsa av den där kedjan och få Pedram ur balans!
2021-04-04, 17:18
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
JAG tänker såhär.

Madde och Emelie får sjukt mycket röster enligt olika forum så dom blir det svårt att få ut nu. Då kommer det stå mellan Alex och Judith. Därför röstar jag kvar Alex för jag vill hellre ha ut Judith nu när chansen finns. Alex kommer bli utröstad senare, han har ändå inte så stort stöd.

Men det är ju bara hur jag tänker

Jag tycker ju dock att det verkar som att Judith är mer populär än Madde. HBTQ-arna och deras vänner röstar på Judith. Men hellre ut med Judith än Alex absolut!
2021-04-04, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Under boll-leken
Emelie gnäller och är på sitt "härliga" "roliga" humör...
Nardos o andra påpekar att det bara en lek...
Det klinchar lite...

Sovrum 2
Emelie härmar Nardos röst och gnäller om att Nardos nu kommer att undvika henne bara för att hon tyckte Emelie kunde vara lite glad och vara med i boll-leken… hm... men hon är ju självklart bara ärlig, speciellt bakom någons rygg. Det är genuint!

Kan inte tolka irall du är ironisk eller inte. Det ända geniuna med Emelie är hennes skitsnack
2021-04-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Under boll-leken
Emelie gnäller och är på sitt "härliga" "roliga" humör...
Nardos o andra påpekar att det bara en lek...
Det klinchar lite...

Sovrum 2
Emelie härmar Nardos röst och gnäller om att Nardos nu kommer att undvika henne bara för att hon tyckte Emelie kunde vara lite glad och vara med i boll-leken… hm... men hon är ju självklart bara ärlig, speciellt bakom någons rygg. Det är genuint!

Kan inte tolka ifall du är ironisk eller inte. Det ända geniuna med Emelie är hennes skitsnack (Bakom ryggen och sen ljuher hon rakt upp i ansiktet)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dom vet ju sanningen om Madde vad hon ville innan och när hon kom in i huset.
Det lär ju AD se oxå när han kommer ut. Så det KOMMER aldrig bli nått där ute mellan dom.
Till och med AD egen familj , ser hur hon är.
Kommer nog varna han när han kommer ut.
Där inne just nu vet han inget.

Han är vuxen nog att fatta sina egna beslut tror jag. Hon kan ha haft ett öga för honom innan men otrevlig, gnällig och bitter är hon iaf inte.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Hur kan du tro det?
Madde och Emelie har stora konton som hjälper dom. Sen är dom mesta kommentarerna på instagram om att rädda E och M. Så dom är 100% säkra. Judith och Alex är inte så omtyckta men Judith är mer populär än Alex. Vilket gör att Alex förmodligen kommer åka ut.

Detta är vad jag tror iallafall, jag hoppas att jag har fel och att Judith åker ut istället. Men tror inte det kommer hända
2021-04-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu fick Madde låna ett par mjukisbyxor av Adrian. Hon tolkar det säkert som att han gett henne en förlovningsring.

Nu avslöjande Julis för Judith vad black Magi är.

Vad var det då ? Black magi
2021-04-04, 17:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vad var det då ? Black magi

Finns förklaring på hur black magic fungerar med regler osv om man googlar. Jag orkade inte läsa igenom allt så jag kan inte förklara men det är lätt att googla fram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in