2021-04-04, 15:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Haha såklart du gör grodan. Det kunde jag räkna ut me röva 🤣
Jag får fundera tills imorgon.
Men det känns rätt säkert att det blir judith och Alex som får sitta i annexet imorgon, och Alex får då lämna.

Jag tror att Emelie och Madde kommer få mycket röster, dom går det inte att få ut nu. Därför lägger jag min röst på Alex, för jag tror det kommer stå mellan Judith och Alex. Madde och Emelie kommer liksom klara sig ändå även fast jag inte röstar på dom.

Edit : Alex får alltså min röst på att stanna kvar. Vill ha ut Judith.
2021-04-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Du är partisk då du älskar Nardos och skriver samma skit som flickorna på Instagram.

Du är bra nojjig du. Berätta gärna för mig var någonstans jag skrivit att jag älskar Nardos? Hon tilltalar mig mer än t. ex Emelie. Inget att brusa upp sig för. Inte bra för hälsan. (Tips)

Tycker du är festlig faktiskt
2021-04-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kan nog ställa till med ett rejält BANG. Tror det var Cillit Bang.
Kanske kan slänga lite på Emelie och/eller Nardos?

"BANG och huset mest irriterande deltagare är väck"
2021-04-04, 15:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Många gömmer sig bakom humor och sarkasm och skapar en falsk karaktär. Emelie använder det för att dölja sin oärlighet o sitt genuina skådespel det enda jag tycker hon gör genuint. Japp, så känner jag!

Hon roar mig ibland faktiskt, speciellt när hon säger emot sig själv.

Hennes reaktion över pranket var för överdrivet och konstalt för min smak.
Hon "får" det hon behöver Alex och nu Dennis. Adrian, som hon svansade/klistrade efter fick mig att skämmas. Honom "kunde hon inte få"...ja med då kör man på "sarkasm"-kortet på honom. Det jag tror hon döljer är äkta, att hon fortfarande har ett litet intresse. Tror att hon innerst inne önskat att det vore sant. Tror även att Adrian läst av henne rätt bra. Tycker mig höra honom pika, syna och ifrågasätter henne ibland. Det är bra. Hon är väldigt genomskinlig i mina ögon.

Jag tror att hon gav upp Adrian för ganska längesen, jag tror hon fattade att loppet var kört efter att hon fyllesvamlade med honom om sin kk:s stora kuk en kväll. Dagen efter när Adrian nuddade vid ämnet typ skrek hon "naaaaaaajjjj saj eeeengeeet..!" Men jag tror absolut hon hade lite butterflies när de satt ihop, och även under Farmen-veckan.
2021-04-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Så är det. Liket Alex skulle åkt mot vem som helst. Det finns säkert dom som vill ha kvar judith, tillräckligt många för att slå ut alex. Skulle bli förvånad om han klarar dig kvar imorgon.

Det kommer han inte göra
2021-04-04, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Madde är ju klart snyggast i huset och kommer aldrig ha problem att få killar.
Judith fattar jag inte vad ni har emot. Utan henne hade dom i huset aldrig fått mat.
Verkligen inte, mig hade hon aldrig fått, vilken snubbe vill ha ett nervvrak? För du väljer väl inte tjej efter utseende? Eller tillhör du dom som gör det?
2021-04-04, 15:15
Medlem
icons avatar
Röstar kvar Emelie. Och nej det innebär inte att jag tycker hon är mest genuin och äkta därinne. Eller gillar alla hennes sidor. Vill som sagt inte se henne som vinnare men vill ha henne kvar som deltagare ett tag till. Hade jag haft fler röster hade jag lagt en på Madde också. För mig kvittar det om Judith eller Alex åker. Eller förresten, vill nog helst att Judith åker. Tycker det är mer underhållande att ha kvar Alex.
2021-04-04, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror att Emelie och Madde kommer få mycket röster, dom går det inte att få ut nu. Därför lägger jag min röst på Alex, för jag tror det kommer stå mellan Judith och Alex. Madde och Emelie kommer liksom klara sig ändå även fast jag inte röstar på dom.

Edit : Alex får alltså min röst på att stanna kvar. Vill ha ut Judith.

Ja, just nu lutar det åt att jag gör samma. Alltså röstar Alex för att öka chanserna att få ut Oljudith. Det hade stuckit så jäkla gött i gamnackens ögon
2021-04-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kanske kan slänga lite på Emelie och/eller Nardos?

"BANG och huset mest irriterande deltagare är väck"

Väs-skrattar<3
2021-04-04, 15:20
Medlem
Vill se rosa knappen idag
2021-04-04, 15:20
Medlem
Blaisens avatar
Herrejisses! Har Adrian BUSat sönder? Han ser inte klok ut!
2021-04-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dovhjort
Har steph barn? Eller varför sitter hon med en världens bästa mamma mugg?

Har andra deltagare barn?
En som åkte ut (Katti) har barn. Det kanske är hennes som hon glömde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in