2021-04-04, 13:56
Medlem
xrlpyts avatar
Jag skulle personligen vilja att vi får rösta ut eftersom det då vore guldläge att bli av med Judith, men principiellt tycker jag att det är rätt taskigt mot deltagarna att ställa omröstningsfrågan så. Röstar alla på sin favorit så kan det ändå kännas okej att åka ut, tänker jag, "fine de andra har synts mer, gjort större intryck, men folk tycker om mig också" typ..

Röstar alla på den man helst blir av med så kan ju deltagaren i fråga tänka lite mörkare tankar.
2021-04-04, 13:56
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad menas med att vara genuin då? Jag tolkar det som att man inte förställer sig, låtsas vara någon annan, fejkar omtanke man inte känner..

.. och då framstår väl Emelie som väldigt genuin?

Självcentrerad? Absolut. Genuin? Absolut.
Emelie är genuin.

Jag tror Nardos, Pedram och kanske Simon är de minst genuina i huset. Mycket skådespel för kameror.

EDIT: Mergim slickar också mycket röv på favoriterna. Tror han hade varit en helt annan person om han fick gå in dag ett.
2021-04-04, 13:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vill typ citera det här tre gånger om dagen för resten av säsongen för att folk SKA SE DET och FÖRSTÅ.

Jag blir orimligt provocerad av alla som ba "hihi hon är så bitter och rolig" NEJ HON ÄR BARA OTREVLIG. Otrevlig, dryg och sur. Det är NOLL humor i hennes "bitterhet". Hon säger det bara för att rättfärdiga sitt egna pissiga beteende. Och det här med hennes "ärlighet" sa jag min åsikt om igår.

För att inte tala om hur OTROLIGT självcentrerad hon är, och aldrig pratar om någonting annat än sig själv eller får alla andra att prata om henne. Hon är helt klart en av de MINST genuina där inne, om kanske inte till och med DEN minst genuina nu när VV lämnat.
Preach!
2021-04-04, 13:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Kan folk sluta säga att Madde har massa stöd från influencers. Tycker inte hon har det. Bianca har nämt henne en gång förra veckan, utöver det vet man inte ens om folk röstar på henne så sluta säga att ni ska rösta på Alex för att få ut Judith.
Vi röstar inte ut. Rösta på dem du vill ha kvar.

Buuuhuuuu.
Hur gammal är du. Vi säger la vafan vi vill.
Du tillhör generationen jag, jag, jag. Sitt still i båten.
2021-04-04, 13:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Sant, hade dom gjort sin research innan dom gick in i huset så hade dom vetat vad som retar upp tittarna.

Satfläsk, Alex hänger löst. Då går min röst till honom.
Judith OUT!
Satan också! 🤬

Ja ja, då tar vi nya tag och unisont lägger våra röster på Mannen i hålet precis som du skrev du ack så kloka människa! 👌

Madde och Emelie får nog tillräckligt med röster från annat håll.
2021-04-04, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Kan folk sluta säga att Madde har massa stöd från influencers. Tycker inte hon har det. Bianca har nämt henne en gång förra veckan, utöver det vet man inte ens om folk röstar på henne så sluta säga att ni ska rösta på Alex för att få ut Judith.

Vi röstar inte ut. Rösta på dem du vill ha kvar.
Det borde Maddes fans ha tänkt på i valet ang Alex. Hade han suttit säkert så skulle min röst gått till Madde. Nu går den till Alex istället.
2021-04-04, 13:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
big brother har på instagram svarat på en kommentar som vill att vi ska få rösta ut att dem noterat önskemålet

så bara hoppas på att rösta ut imorgon är det som gäller då jävla ska ojudith ut
Yes Allan yes! 👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad menas med att vara genuin då? Jag tolkar det som att man inte förställer sig, låtsas vara någon annan, fejkar omtanke man inte känner..

.. och då framstår väl Emelie som väldigt genuin?

Självcentrerad? Absolut. Genuin? Absolut.
Att vara genuin är att vara äkta och trovärdig. Att vända kappan efter vinden (Madde-VV-Adrian-gate som exempel) som hon gör är inte att vara genuin. Att säga att man är "ärlig", för att ha en ursäkt att vara otrevlig, är inte att vara genuin. Att säga att man "är sarkastisk", men i själva verket bara gnäller, är inte att vara genuin. Att säga att man är "crazy", när man är lika stel som Mergimas kvast, är inte att vara genuin. Att säga att man "har stängt av och inte har några känslor längre", när man uppenbart känner SVINmycket, är inte att vara genuin.

Kan fortsätta i en halv evighet, men du förstår min poäng. Hon försöker HELA TIDEN framställa sig som något hon inte är, och det är motsatsen till att vara genuin.

Det finns NOLL genuinitet hos Emelie. Ungefär lika lite som hos VV.
Medlem
Madde är ju klart snyggast i huset och kommer aldrig ha problem att få killar.
Judith fattar jag inte vad ni har emot. Utan henne hade dom i huset aldrig fått mat.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Att dra över henne på en kvart hade vem som helst gjort, men ett förhållande. Nope. Aldrig.

Fan äpplet, på Flashback skall man inte jämföra med sig själv
Medlem
Halvtidsmöte vad är det för jävla fjolligheter
Medlem
Va har tittarna röstat på hus möte ??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem