Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Ja, hennes reaktion på Maddes prank (efter att Madde och Adrian pratade ut) om att Adrian sagt att han hade känslor för Emelie var ganska talande. Hon föll ihop och gapskrattade hysteriskt, och hon fortsatte gapskratta åt det från och till i säkert en timme..

Sen kom självanalysen där hon ifrågasatte sig själv om varför hon reagerar så, varför hon ALLTID reagerar så, när en kille visar intresse för henne..
Näe, jag gillar Emelie, hon är intressant på ett lite skadat sätt, och hon sticker ut i gruppen. Som deras fucking kumbaya-möte nyss, jag kan just föreställa mig hur hon sitter i bikten efteråt och spyr i munnen över kärleksstämningen i huset.

Många gömmer sig bakom humor och sarkasm och skapar en falsk karaktär. Emelie använder det för att dölja sin oärlighet o sitt genuina skådespel det enda jag tycker hon gör genuint. Japp, så känner jag!
Hon roar mig ibland faktiskt, speciellt när hon säger emot sig själv.
Hennes reaktion över pranket var för överdrivet och konstalt för min smak.
Hon "får" det hon behöver Alex och nu Dennis. Adrian, som hon svansade/klistrade efter fick mig att skämmas. Honom "kunde hon inte få"...ja med då kör man på "sarkasm"-kortet på honom. Det jag tror hon döljer är äkta, att hon fortfarande har ett litet intresse. Tror att hon innerst inne önskat att det vore sant. Tror även att Adrian läst av henne rätt bra. Tycker mig höra honom pika, syna och ifrågasätter henne ibland. Det är bra. Hon är väldigt genomskinlig i mina ögon.