2021-04-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men min xrlpyt, naturligtvis. Jag ser massvis med sidor i Emelie som jag själv har. Jag har absolut inget emot Emelie. Hon är inte sämre än andra. Jag lade dessutom två av mina fyra röster på Emelie. Men jag tycker om analyser som pekar på sidor jag kanske själv har missat. Det kan gälla vem som helst inne i huset.
Mitt största intresse ligger i att motbevisa mina fördomar för man kan lätt bli blind i sin vardag. Så jag läser gärna andras åsikter och ibland håller jag med. Men inte i allt.
Sunt skrivet Grodan.
Jag önskar att jag kunde vara lite mindre enkelspårig ibland, men i min värld är lojalitet en stor faktor och det kan ibland sätta käppar i hjulet för det.

Ang Mössan, hur ska man lyckas förstå sig på honom? Han är mitt största mysterium i huset. Ena sekunden verkar han hur smart & beräknande som helst med fullt fokus på miljonen. I nästa sekund verkar han helt tom och jag undrar om han har alla hästarna hemma. Blir galen på detta..
2021-04-04, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, hennes reaktion på Maddes prank (efter att Madde och Adrian pratade ut) om att Adrian sagt att han hade känslor för Emelie var ganska talande. Hon föll ihop och gapskrattade hysteriskt, och hon fortsatte gapskratta åt det från och till i säkert en timme.. Sen kom självanalysen där hon ifrågasatte sig själv om varför hon reagerar så, varför hon ALLTID reagerar så, när en kille visar intresse för henne..

Näe, jag gillar Emelie, hon är intressant på ett lite skadat sätt, och hon sticker ut i gruppen. Som deras fucking kumbaya-möte nyss, jag kan just föreställa mig hur hon sitter i bikten efteråt och spyr i munnen över kärleksstämningen i huset.

Många gömmer sig bakom humor och sarkasm och skapar en falsk karaktär. Emelie använder det för att dölja sin oärlighet o sitt genuina skådespel det enda jag tycker hon gör genuint. Japp, så känner jag!

Hon roar mig ibland faktiskt, speciellt när hon säger emot sig själv.

Hennes reaktion över pranket var för överdrivet och konstalt för min smak.
Hon "får" det hon behöver Alex och nu Dennis. Adrian, som hon svansade/klistrade efter fick mig att skämmas. Honom "kunde hon inte få"...ja med då kör man på "sarkasm"-kortet på honom. Det jag tror hon döljer är äkta, att hon fortfarande har ett litet intresse. Tror att hon innerst inne önskat att det vore sant. Tror även att Adrian läst av henne rätt bra. Tycker mig höra honom pika, syna och ifrågasätter henne ibland. Det är bra. Hon är väldigt genomskinlig i mina ögon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det tragiska är att man vill ha vissa kvar, för att man tror de ska ha sex i huset. Typ Em och Ma.
I VILKEN VÄRLD kommer Madde ha sex, i såfall med vem?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, men folk tänker inte ett steg längre. Kunde blivit en rolig och spännande Måndags kväll

Så är det. Liket Alex skulle åkt mot vem som helst. Det finns säkert dom som vill ha kvar judith, tillräckligt många för att slå ut alex. Skulle bli förvånad om han klarar dig kvar imorgon.
Medlem
Hade varit lite smart och lägga något över maten alternativ lagt in maten i kylskåpet innan dom sprejar loss med kemikalier
2021-04-04, 15:07
Medlem
Jävlar vilken bjäbbig stämning det var här idag då...
Själv nynnar jag på och glädjs mest fortfarande åt Vickans sorti. Hej rå för fucking alltid!
2021-04-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
mmmmm Madde

Haha såklart du gör grodan. Det kunde jag räkna ut me röva 🤣
Jag får fundera tills imorgon.
Men det känns rätt säkert att det blir judith och Alex som får sitta i annexet imorgon, och Alex får då lämna.
2021-04-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hade varit lite smart och lägga något över maten alternativ lagt in maten i kylskåpet innan dom sprejar loss med kemikalier
Vad är det för medel de använder?? lät som att det kan ställa till med skada om det hamnar på fel material haha
2021-04-04, 15:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vad sa Joel på,albanska är det ok att han och Mergim pratar albanska med varandra kan då någon avgöra om de pakter eller inte

Dom får ju pakta? Så ur den aspekten är det ju inte fel.
Däremot blir det fel eftersom dom inte får viska, då hör inte vi tittare och det blir lika illa att prata albanska för alla tittare som inte förstår det.
2021-04-04, 15:09
Medlem
Madde fick min röst. Jag vill mer än gärna att Judith åker, men hon kommer aldrig åka ut mot Alex. Hade behövts stå mot någon starkare. Det blir #BBAlex sista kväll i huset.
2021-04-04, 15:10
Medlem
Anonym396s avatar
De skrattar åt när Mergim gick runt förra året och sa till alla att Amilia hade mordhotat honom.
2021-04-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad är det för medel de använder?? lät som att det kan ställa till med skada om det hamnar på fel material haha

Kan nog ställa till med ett rejält BANG. Tror det var Cillit Bang.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in