2021-04-04, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha! Jag tror och hoppas att Madde kommer bli hett villebråd bland Stockholms överklassinglar (som t.ex. Gynning är) och hittar sin prins. Hon är värd det bästa. En snäll tjej med fötterna på jorden. Den typen är sällsynt bland ytliga Stockholmsbrudar.

En 35 åring som beter sig som 14 hahaha
2021-04-04, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag TROR att det beror på att hon är en riktig människa och VET att jag själv ser ut som så titt som tätt.

Man får ändå ge dem det, att de är otroligt modiga som stiger in i huset med 24/7. Jag kan lista en trettio punkter utan problem som tråden skulle TOKHATA med mitt utseende.

Men just Gollumgrejen är kul, tror det handlar mer om hennes mun faktiskt. Typiskt fulsöt tjej, man kan liksom inte bestämma sig för vad man tycker.

Personligen har jag kommit fram till att jag gillart, är ett charmigt utseende på något sätt.
Ja alltså jag har kass hållning och det säger jag ingenting om, men hon lutar sig liksom framåt helt sjukt mycket ibland. Inte bara axlarna som kryper fram, utan hela överkroppen.

Jag lägger ingen värdering i huruvida hon är snygg eller ful, bara slogs av likheten tidigare idag när de stod och gjorde utmaningen och hon var extremt framåtlutad, och nu när hon gick till annexet och liksom gick med näsan framför fötterna.
2021-04-04, 00:11
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Håller med. Detta kan kanske vara den dödaste festen hittills i år...

Fattar inte varför inte produktionen anställer mig som partysnigel eller något. Jag hade kommit in och stoppat en tratt i käften på AD och hällt ner en flaska koskenkorva, kastat eritrea i poolen, gett simon en karta ritalin , bjudit in olgas morsa , smugglat ner några blåa i joels dricka , spolat ner tjackie i toan och jaa.. listan kan göras lång med dumheter. Sen på med lite dunkadunk musik och sagt att den som däckar först är autonominerad
Medlem
Flor-Idas avatar
Gratis tips till BB-produktionen:

Ta in Marcus Schenkenberg till Madde!

Skulle sänka mesen Adrian. Han kan hålla sig till att klia apnacken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Håller med. Detta kan kanske vara den dödaste festen hittills i år...

Fattar inte varför inte produktionen anställer mig som partysnigel eller något. Jag hade kommit in och stoppat en tratt i käften på AD och hällt ner en flaska koskenkorva, kastat eritrea i poolen, gett simon en karta ritalin , bjudit in olgas morsa , smugglat ner några blåa i joels dricka , spolat ner tjackie i toan och jaa.. listan kan göras lång med dumheter. Sen på med lite dunkadunk musik och sagt att den som däckar först är autonominerad
haha adrian kan ju inte halsa lite smirnoff läsk men annars bra tänk
2021-04-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
och hur hanterade hon det?hade hon hunnit tvätta av sig sin gröna lermask
Nope, masken var på, finns klipp i appen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Gratis tips till BB-produktionen:

Ta in Marcus Schenkenberg till Madde!

Skulle sänka mesen Adrian. Han kan hålla sig till att klia apnacken.

Varför är du arg? Han får väl dejta precis vem du vill. Hur många gånger behöver han förklara till psykfallet att han inte är intresserad
Bannlyst
😴😴😴 kan det bli tråkigare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram Och Steph i bikten nu! Kanske blir lite hångel nu..

tror inte dem kom in bb sa dem bröt mot reglerna
2021-04-04, 00:14
Medlem
Mouchinos avatar
Vad gjorde de för något som fick BB att säga till?
Bannlyst
Jag tycker det är svårt att få grepp om hur ”stor” Tanja är.
Ibland ser hon liten och nätt ut och ibland ser hon stor ut.
Hur lång kan hon va och vad kan hon tänkas väga?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad gjorde de för något som fick BB att säga till?

tryckte för mycket på bikt knappen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in