2021-04-04, 00:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Onykter Simon, medan han pissar i duschen: "ÅÅÅH ALICIA!"

Simon, du gör så socialt oacceptabla saker. Du måste vinna. 😂

Hihihi! Ja där har vi en snubbe som åker jojo på min lista. Ibland är han så j-a skön och ibland är han så pinsamt töntig.
Jag vet inte riktigt var jag har den killen, och det är det som gör honom till sådan bra deltagare.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-04, 00:08
Medlem
nån som recordade när simon pissade i duschen nog aldrig skrattat så mycket när han ropar alicia
2021-04-04, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vilken tid fick vickan åka till blåkulla?
ca 13:13 (hon fick beskedet typ 12:40 om jag inte missminner mig).
Medlem
Emmvalentines avatar
Tror bara att Adrian inte vill ha nån just nu. Om han blivit bränd eller vad nu hans historia är, så verkar han ju inte vilja stressa in i nått. Men när alla håller på hela tiden så blir det ännu mer stopp för han. Tror faktiskt han gillar Madde, och när dom kan samtala sådär "vanligt" så de lär känna varandra.
Madde mådde bra av det också, det ser man.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Fan vad tråkigt ingenting som händer.
Inte långt ifrån att jag somnar
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Än så länge suger Dompas 30årsfest 2.0 värre än 1.0

Håller med. Detta kan kanske vara den dödaste festen hittills i år...

Fattar inte varför inte produktionen anställer mig som partysnigel eller något. Jag hade kommit in och stoppat en tratt i käften på AD och hällt ner en flaska koskenkorva, kastat eritrea i poolen, gett simon en karta ritalin , bjudit in olgas morsa , smugglat ner några blåa i joels dricka , spolat ner tjackie i toan och jaa.. listan kan göras lång med dumheter. Sen på med lite dunkadunk musik och sagt att den som däckar först är autonominerad
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Joel.
Hur i h-e har den pajasen kunnat hänga kvar såhär länge?
Redan första dagen jag åg honom komma in började en röst i min skalle: "Hello Madam. This is from Microsoft support. Are you online right now?" Sagt med Apu från The Simpsons röst.

Om han ändå varit åtminstone hälften så skön som Apu hade jag kunnat stå ut med honom, men han har bara varit en plåga sedan dag 1.

MVH/Gnomegirl.
Hyser hatkärlek till den pojken. Han har det inte lätt därinne. Vara tröst och snortork i ett till kvinnor som är mycket äldre än honom och borde veta bättre än att använda honom som nån slags terapeut
2021-04-04, 00:10
Medlem
Ärligt talat tycker jag synd om madde. Var det en intervju för ett konsultuppdrag som hon sökt?

Ber om ursäkt att de var en praktikant som fick sköta intervjun..... så ämnen på frågorna kanske inte gällde uppdraget .....

Gahhhhhh skämskudde på pojkvasken. Bara yta på den där resten finns inte de är tomt.
Medlem
SphincterAnis avatar
När man kollar på denna fest börjar man sakna Tess röv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
ca 13:13 (hon fick beskedet typ 12:40 om jag inte missminner mig).
och hur hanterade hon det?hade hon hunnit tvätta av sig sin gröna lermask
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram Och Steph i bikten nu! Kanske blir lite hångel nu..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha! Jag tror och hoppas att Madde kommer bli hett villebråd bland Stockholms överklassinglar (som t.ex. Gynning är) och hittar sin prins. Hon är värd det bästa. En snäll tjej med fötterna på jorden. Den typen är sällsynt bland ytliga Stockholmsbrudar.
Hon kanske får hänga på Noppes och kan ragga på någon gubbe med liten kuk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in