2021-04-03, 20:05
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
Japp och speciellt överraskningen som kommer mot slutet. Som ett barn som ivrigt biter på kinderägget för att få presenten inuti så snabbt som möjligt. Samma leende när de får presenten/såsen.
Ja ja, du kan väl försöka intala dig själv det. Ett tips - testa vetja, du gillar det säkert..
Citera
2021-04-03, 20:05
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Du uppmanar andra att svara på dina frågor, men svarar inte på frågor du själv får.

Du skrev:

"Nej, den var ju inte särskilt slug sett till resultatet men inte desto mindre var det ju ett slugt/fräckt/hänsynslöst sätt att få bort det partiet i inspelningen där detr framgår att EA var mycket positiv till det som där och då pågick."

(FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)

Därför ställer jag frågor till dig.

Hon kan ha varit positiv till att suga hans kuk ("Alltså, tror du inte jag vet hur skönt det här är"), kvinnor brukar vanligtvis älska att suga kuk, vilket du säkert vet?
Därefter kan DU ha övergått till att knulla henne, trots att hon inte ville det.
Förstår du inte att det kan ha gått till på det viset?
Eller vill du inte förstå, för att du är kvinna?

Ska du fortsätta låta bli att svara, medan du själv uppmanar andra att svara dig?
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
En person kan säga nej oavsett var i umgänget detta sker. Då anses det olagligt.
Älskar verkligen kvinnor att suga?

Vem vet, hon kanske fick oralsex av honom 😊. Det brukar kvinnor vanligtvis älska.
Det kan ju vara så att han ville fortsätta med vaginalt samlag men inte hon. Kan finnas flera rimliga förklaringar till det, som att hon t ex var rädd för att bli gravid.
Citera
2021-04-03, 20:11
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Vem vet, hon kanske fick oralsex av honom 😊. Det brukar kvinnor vanligtvis älska.
Det kan ju vara så att han ville fortsätta med vaginalt samlag men inte hon. Kan finnas flera rimliga förklaringar till det, som att hon t ex var rädd för att bli gravid.
Ja,och hon inte ville fortsätta med vaginalt samlag så är det ju en våldtäkt om han gjorde det i alla fall.
Citera
2021-04-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Ja ja, du kan väl försöka intala dig själv det. Ett tips - testa vetja, du gillar det säkert..

Ja du. Även om jag tar på mig stayups, högklackat och målar mina läppar röda så blir jag inte en tjej. Så det blir svårt hur som.
Jag kan bara utgå ifrån dom som messar o vill ses.
Citera
2021-04-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuckelimuckmedicin
Vad är det för generaliserande av vad kvinnor älskar?
Ingen annan får säga något som inte är förankrat i vetenskapen eller dokumenterat i en domstol, men du slänger dig med personliga uppfattningar till höger och vänster?
Vederbörande är i tråden för att störa och styra.
Inget seriöst konto uttrycker sig på det viset som amatroll gör och det är slöseri med tid och tangenter att replikera.

OnT: Det kan vara en bra idé att mellan alla Påskmustar försöka passa på att gå in och läsa tråden från början och se hur den förändrats över tid.

Det är lite som när Estonia sjönk (jag ber anhöriga om ursäkt om jag uppträder ofint), för initialt stävade fartyget (=våldtäktsanklagelsen) på, ganska likt hur målinriktad åkl Annika Bokefors var i början av denna färd. Som en kapten på Rättvisans ocean.
Sedan inträffade det helt oväntade: GL släpptes och EA:s trovärdighet fick en allvarlig slagsida.
Det vi nu bevittnar är hur det sista av EA:s trovärdighet är på väg mot den absoluta botten. Likt Estonia kommer ingen bärgning att ske här heller. EA:s trovärdighet är helt borta.

Och den 8 april börjar en rättegång i Stockholms TR och där står EA åtalad för brottet 'förtal'.
I en överförd form skulle man kunna se det som att EA hamnat i en Sjöförklaring.
Citera
2021-04-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vederbörande är i tråden för att störa och styra.
Inget seriöst konto uttrycker sig på det viset som amatroll gör och det är slöseri med tid och tangenter att replikera.

OnT: Det kan vara en bra idé att mellan alla Påskmustar försöka passa på att gå in och läsa tråden från början och se hur den förändrats över tid.

Det är lite som när Estonia sjönk (jag ber anhöriga om ursäkt om jag uppträder ofint), för initialt stävade fartyget (=våldtäktsanklagelsen) på, ganska likt hur målinriktad åkl Annika Bokefors var i början av denna färd. Som en kapten på Rättvisans ocean.
Sedan inträffade det helt oväntade: GL släpptes och EA:s trovärdighet fick en allvarlig slagsida.
Det vi nu bevittnar är hur det sista av EA:s trovärdighet är på väg mot den absoluta botten. Likt Estonia kommer ingen bärgning att ske här heller. EA:s trovärdighet är helt borta.

Och den 8 april börjar en rättegång i Stockholms TR och där står EA åtalad för brottet 'förtal'.
I en överförd form skulle man kunna se det som att EA hamnat i en Sjöförklaring.

Jag skall inte ägna mer tid åt trollet, det finns ju ingen rim & reson i detta ständiga jidder.

För övrigt tycker jag att din metafor var väldigt tydlig och talande, påskfin skulle man kunna benämna det som!
Och det är ju väldigt glädjande att läsa att ytterligare en kvinna inte låtit sig bli duperad av rådande samhällsklimat.
Thank you sister 🙏
Citera
2021-04-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka

Så kan det ju också vara såklart, han gick ner på henne
Läskig tanke, men märkliga människor existerar ju

Noterar även du att Carinah78 inte svarar på frågor i tråden förresten, medan hon uppmanar andra att svara på hennes?
Citera
2021-04-03, 20:52
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
Japp och speciellt överraskningen som kommer mot slutet. Som ett barn som ivrigt biter på kinderägget för att få presenten inuti så snabbt som möjligt. Samma leende när de får presenten/såsen.
De gillar det cirka lika som du gillar att pussa fitta. Är ju ingen magisk formel? Är alla idioter?
Citera
2021-04-03, 21:10
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Jag har tillräckligt med livserfarenhet för att uttala mig om det ja.
Har du någon gång rört vid en person på ett sätt som kan upplevas obehagligt? Förstår om du inte vill svara, men det vore intressant att höra hur du i så fall tänker kring det i efterhand.
Citera
2021-04-03, 21:55
Medlem
Mer.info.007s avatar
EA som mentalt står på en tolvårings nivå.
Verkar inte kunna kommunicera som en normalbegåvad vuxen människa i skrift.
Rätt sorgligt egentligen.
Citera
2021-04-03, 22:11
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
EA som mentalt står på en tolvårings nivå.
Verkar inte kunna kommunicera som en normalbegåvad vuxen människa i skrift.
Rätt sorgligt egentligen.
Har du läst något hon skrivit?
Citera
2021-04-03, 22:20
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Har du läst något hon skrivit?

EA är stämplad nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera