2021-04-03, 15:40
Medlem
VILL NÅGON SNÄLLA SVARA

Jag hoppade in mitt i säsongen och har mest kollat live.
Försökt kolla avsnitt men det är så mycket studioavsnitt vilket är totalt bajs. Bryr mig inte ett skit om vad programledarna tycker och tänker. Räcker med måndagsfinalerna.

Så min fråga till ER:

Hur många avsnitt i veckan är det med studio och hur många avsnitt är vanliga??
2021-04-03, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha ja jag hajade till när hon tog upp det i poolrummet för några häromdagen.
Jag om någon förtjänar väl att bli en väska då jag äger flera pälsar. Jaja, får väl tatuera in lite skit.

Maddes frågor.... Puff, kan du inte låta bli att ragga på Adrian...
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Synd bara att det är så förbaskat fult med tatueringar men vill samtidigt inte sluta mina dagar som en väska... Nu kommer jag inte kunna släppa det här. 😂😂😂
saker som håller en vaken på nätterna..
Medlem
Nu blir det mute. madde är en tragisk stalker, släpp adrian!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jo jag kollar liven och jag håller inte med. Varför är det ok att killar hånglar med andra men inte tjejer? Om hon är en falsk fitta för att hon hånglade med Dennis igår vad är då Simon som har hånglat med Tanja, Emelie och Jackie?
Jag tycker om både Simon och Steffi men jag hatar dubbelmoralen som du kör med nu. Om det är ok för den ena så är det ok för den andra att göra samma sak, punkt slut!

när vi menar orm så syftar vi inte bara på hånglet utan varje jävla fest sitter hon och snackar skit om simon att han drar ner henne i huset att hon bara är med simon för det inte finns nån bättre i huset bla bla
2021-04-03, 15:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
VILL NÅGON SNÄLLA SVARA

Jag hoppade in mitt i säsongen och har mest kollat live.
Försökt kolla avsnitt men det är så mycket studioavsnitt vilket är totalt bajs. Bryr mig inte ett skit om vad programledarna tycker och tänker. Räcker med måndagsfinalerna.

Så min fråga till ER:

Hur många avsnitt i veckan är det med studio och hur många avsnitt är vanliga??

Avsnitten tis-tor är med studio, men dessa finns med studiosnacket bortklippt, och heter då "Bara huset". Fre - sön är det vanliga avsnitt, och på måndagarna är det ju veckofinal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur fan gillar mammagruppen Emelie så mke? It ens nardod får sånt stöd av sina fans på instagram.

De lever i samma låtsas-värld som henne.
Medlem
Mouchinos avatar
Nu glider Madde på de rosa molnen!
2021-04-03, 15:43
Medlem
Citat:
Jag om någon förtjänar väl att bli en väska då jag äger flera pälsar. Jaja, får väl tatuera in lite skit.

Vad fick hon för frågor? Kan inte kolla just nu.
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad Madde ljuger. Det var inte gruppen som parade ihop dem. Hon har varit besatt av Adrian innan hon kom in i huset. Tror de pratade om Adrian i henne intervju innan hon gick in i huset.

Andra dagen i huset så la hon sig bakom Adrian i en full säng och började klia honom i nacken. Det var när Emelie började grina pga ''hemlängtan''.
Medlem
Anonym396s avatar
Madde säger att hon vill inte stressa Adrian men det verkar det enda hon gör när hon konfronterar Adrian om att hon känner sig svartsjuk när han hänger mer med Victoria.
2021-04-03, 15:44
Medlem
icons avatar
Citat:

Tror inte aliens har trevliga planer för de med tatueringar hellere

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in