ja ormen är ju så falsk hoppas simon disssar henne nu och spänner på madde eller nån istället
Vadå falsk? Han har ju hånglar med i princip alla tjejer därinne och sagt flertalet gånger att hon får göra vad hon vill och att han inte bryr sej. Jag säger go girl och om Simon inte vill att hon ska hångla med andra så får han väl visa det till henne isf
Herregud! Julias teori om tatueringar som Dimon berättade om nu ger mig sjuk ångest. Man kanske ska tatuera lite saker här och var för att undvika att bli en hudväska till en Alien.
Hade jag fått en tia varje gång Emelie ljög eller snackade skit hade jag på riktigt varit rik nu. På riktigt.
Folk där inne verka tror att hon är som himla populär på utsidan. Förstår inte annars varför ingen där inne konfronterar henne och går på hennes rappakallja och att hon alltid säger emot sig själv.
Herregud! Julias teori om tatueringar som Dimon berättade om nu ger mig sjuk ångest. Man kanske ska tatuera lite saker här och var för att undvika att bli en hudväska till en Alien.
Haha ja jag hajade till när hon tog upp det i poolrummet för några häromdagen.
Vadå falsk? Han har ju hånglar med i princip alla tjejer därinne och sagt flertalet gånger att hon får göra vad hon vill och att han inte bryr sej. Jag säger go girl och om Simon inte vill att hon ska hångla med andra så får han väl visa det till henne isf
du har inte sett liven hur steff beter sig på fyllan mot simon va?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!