2021-04-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
*tihi*
https://doktor.se/fakta-rad/tia/
2021-04-03, 15:34
Medlem
Tack o lov fr oss som tittar p liven o vissa 24/7 Blir bara sjukt frustrerad ver att hon manipulerar alla dr inne. Vill hoppa in i skrmen och "slapa" folk till vett!
Medlem
Fan vad mycket hat p Emelie. Hon ska ingenstans, r och har inte varit eller gjort ngot vrre n ngon annan dr inne i huset. snarare tvrtom! Finns bra mycket vrre och ckliga personligheter n henne dr inne, tex Judith och vad betrffar Madde som frvisso verkar vara (?) en snll tjej , s r hon bde svag, pinsam och lost i huset, gr ju bara bort sig, s tycker det r bttre fr hennes egen skull att hon fr ka hem, get her shit together och hitta den sjlvknsla hon tycks ha tappat bort.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
https://doktor.se/fakta-rad/tia/
Jo jag fattade vinken. Drav mitt ironiska *tihi*
2021-04-03, 15:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Fan vad mycket hat p Emelie. Hon ska ingenstans, r och har inte varit eller gjort ngot vrre n ngon annan dr inne i huset. snarare tvrtom! Finns bra mycket vrre och ckliga personligheter n henne dr inne, tex Judith och vad betrffar Madde som frvisso verkar vara (?) en snll tjej , s r hon bde svag, pinsam och lost i huset, gr ju bara bort sig, s tycker det r bttre fr hennes egen skull att hon fr ka hem, get her shit together och hitta den sjlvknsla hon tycks ha tappat bort.

Jag hatar inte p Emelie, jag tyckte hon svarade bra p frgorna. Hon var lite fr p och strig p Madde om att g och hngla upp Adrian i gr kvll, men andra sidan har Emelie ftt lyssna p Maddes tjat om Adrian i veckor nu, och hon var jkligt berusad. Och i sak har hon ju rtt, om Vickan nu tycker att Adrian r s snygg, vad ska Emelie sga? "App app app, Madde har paxat Adrian, du fr hlla tyst!"
2021-04-03, 15:37
Medlem
Men jag hajar inte grejen? Emelie fr ju ondigt mycket skit. Jag tycker det r skitbra att hon fr "hrda" frgor. Det r ett jvla daltande med alla. Jag vill inte att nn av dessa 4 ska vinna.

Men alla beter sig som om att stast och mest genuin i BB vinner.

Emelie har inte varit falsk. Hon har varit en full idiot ett par gnger. Nu har idiotin synts tydligt d hon har hngt nra vickan.

Men hin r inte falsk fr att hon r dryg?

Kasta skit, men stt inte en massa osanna namn p det. Krnkande/falsk mm.

Skriv hellre d manipulativ/svartsjuk etc.
2021-04-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Varfr slnger sig Emelie med karaktrsdrag som gr tvrt emot hennes egen? Blir ju rtt kontraproduktivt.

Jo, fr att hon tror hon pratar till "tittarna" nu och fattar inte att hon syns 24/7 och att det syns hur hon r. Hon sger det hon tror tittarna vill hra, inte vad hon tycker.

Sade ngon falsk?
Behver jag ens sga att jag hller med dig?
2021-04-03, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Jag har inte heller ngra tatueringar!
Synd bara att det r s frbaskat fult med tatueringar men vill samtidigt inte sluta mina dagar som en vska... Nu kommer jag inte kunna slppa det hr. 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du har inte sett liven hur steff beter sig p fyllan mot simon va?

Jo jag kollar liven och jag hller inte med. Varfr r det ok att killar hnglar med andra men inte tjejer? Om hon r en falsk fitta fr att hon hnglade med Dennis igr vad r d Simon som har hnglat med Tanja, Emelie och Jackie?
Jag tycker om bde Simon och Steffi men jag hatar dubbelmoralen som du kr med nu. Om det r ok fr den ena s r det ok fr den andra att gra samma sak, punkt slut!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Men jag hajar inte grejen? Emelie fr ju ondigt mycket skit. Jag tycker det r skitbra att hon fr "hrda" frgor. Det r ett jvla daltande med alla. Jag vill inte att nn av dessa 4 ska vinna.

Men alla beter sig som om att stast och mest genuin i BB vinner.

Emelie har inte varit falsk. Hon har varit en full idiot ett par gnger. Nu har idiotin synts tydligt d hon har hngt nra vickan.

Men hin r inte falsk fr att hon r dryg?

Kasta skit, men stt inte en massa osanna namn p det. Krnkande/falsk mm.

Skriv hellre d manipulativ/svartsjuk etc.
Jag hatar ordet falsk. Det betyder ingenting idag.
2021-04-03, 15:40
Medlem
Hur fan gillar mammagruppen Emelie s mke? It ens nardod fr snt std av sina fans p instagram.
2021-04-03, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hatar inte p Emelie, jag tyckte hon svarade bra p frgorna. Hon var lite fr p och strig p Madde om att g och hngla upp Adrian i gr kvll, men andra sidan har Emelie ftt lyssna p Maddes tjat om Adrian i veckor nu, och hon var jkligt berusad. Och i sak har hon ju rtt, om Vickan nu tycker att Adrian r s snygg, vad ska Emelie sga? "App app app, Madde har paxat Adrian, du fr hlla tyst!"

Ja fr det frsta behver ju inte Emelie lgga sig verhuvudtaget. Hon som sger vad hon tycker och inte vill ha drama och komma i klm.
Fr det andra, vem r hon att pusha och hetsa andra nr hon sjlv mtt dligt ver hets mot henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in