2021-04-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
*tihi*
https://doktor.se/fakta-rad/tia/
2021-04-03, 15:34
Medlem
Tack o lov för oss som tittar på liven o vissa 24/7 Blir bara sjukt frustrerad över att hon manipulerar alla där inne. Vill hoppa in i skärmen och "slapa" folk till vett!
Medlem
Fan vad mycket hat på Emelie. Hon ska ingenstans, är och har inte varit eller gjort något värre än någon annan där inne i huset. snarare tvärtom! Finns bra mycket värre och äckliga personligheter än henne där inne, tex Judith och vad beträffar Madde som förvisso verkar vara (?) en snäll tjej , så är hon både svag, pinsam och lost i huset, gör ju bara bort sig, så tycker det är bättre för hennes egen skull att hon får åka hem, get her shit together och hitta den självkänsla hon tycks ha tappat bort.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
https://doktor.se/fakta-rad/tia/
Jo jag fattade vinken. Därav mitt ironiska *tihi*
2021-04-03, 15:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Fan vad mycket hat på Emelie. Hon ska ingenstans, är och har inte varit eller gjort något värre än någon annan där inne i huset. snarare tvärtom! Finns bra mycket värre och äckliga personligheter än henne där inne, tex Judith och vad beträffar Madde som förvisso verkar vara (?) en snäll tjej , så är hon både svag, pinsam och lost i huset, gör ju bara bort sig, så tycker det är bättre för hennes egen skull att hon får åka hem, get her shit together och hitta den självkänsla hon tycks ha tappat bort.

Jag hatar inte på Emelie, jag tyckte hon svarade bra på frågorna. Hon var lite för på och störig på Madde om att gå och hångla upp Adrian i går kväll, men å andra sidan har Emelie fått lyssna på Maddes tjat om Adrian i veckor nu, och hon var jäkligt berusad. Och i sak har hon ju rätt, om Vickan nu tycker att Adrian är så snygg, vad ska Emelie säga? "App app app, Madde har paxat Adrian, du får hålla tyst!"
2021-04-03, 15:37
Medlem
Men jag hajar inte grejen? Emelie får ju onödigt mycket skit. Jag tycker det är skitbra att hon får "hårda" frågor. Det är ett jävla daltande med alla. Jag vill inte att nån av dessa 4 ska vinna.

Men alla beter sig som om att sötast och mest genuin i BB vinner.

Emelie har inte varit falsk. Hon har varit en full idiot ett par gånger. Nu har idiotin synts tydligt då hon har hängt nära vickan.

Men hin är inte falsk för att hon är dryg?

Kasta skit, men sätt inte en massa osanna namn på det. Kränkande/falsk mm.

Skriv hellre då manipulativ/svartsjuk etc.
2021-04-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Varför slänger sig Emelie med karaktärsdrag som går tvärt emot hennes egen? Blir ju rätt kontraproduktivt.

Jo, för att hon tror hon pratar till "tittarna" nu och fattar inte att hon syns 24/7 och att det syns hur hon är. Hon säger det hon tror tittarna vill höra, inte vad hon tycker.

Sade någon falsk?
Behöver jag ens säga att jag håller med dig?
2021-04-03, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Jag har inte heller några tatueringar!
Synd bara att det är så förbaskat fult med tatueringar men vill samtidigt inte sluta mina dagar som en väska... Nu kommer jag inte kunna släppa det här. 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du har inte sett liven hur steff beter sig på fyllan mot simon va?

Jo jag kollar liven och jag håller inte med. Varför är det ok att killar hånglar med andra men inte tjejer? Om hon är en falsk fitta för att hon hånglade med Dennis igår vad är då Simon som har hånglat med Tanja, Emelie och Jackie?
Jag tycker om både Simon och Steffi men jag hatar dubbelmoralen som du kör med nu. Om det är ok för den ena så är det ok för den andra att göra samma sak, punkt slut!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Men jag hajar inte grejen? Emelie får ju onödigt mycket skit. Jag tycker det är skitbra att hon får "hårda" frågor. Det är ett jävla daltande med alla. Jag vill inte att nån av dessa 4 ska vinna.

Men alla beter sig som om att sötast och mest genuin i BB vinner.

Emelie har inte varit falsk. Hon har varit en full idiot ett par gånger. Nu har idiotin synts tydligt då hon har hängt nära vickan.

Men hin är inte falsk för att hon är dryg?

Kasta skit, men sätt inte en massa osanna namn på det. Kränkande/falsk mm.

Skriv hellre då manipulativ/svartsjuk etc.
Jag hatar ordet falsk. Det betyder ingenting idag.
2021-04-03, 15:40
Medlem
Hur fan gillar mammagruppen Emelie så mke? It ens nardod får sånt stöd av sina fans på instagram.
2021-04-03, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hatar inte på Emelie, jag tyckte hon svarade bra på frågorna. Hon var lite för på och störig på Madde om att gå och hångla upp Adrian i går kväll, men å andra sidan har Emelie fått lyssna på Maddes tjat om Adrian i veckor nu, och hon var jäkligt berusad. Och i sak har hon ju rätt, om Vickan nu tycker att Adrian är så snygg, vad ska Emelie säga? "App app app, Madde har paxat Adrian, du får hålla tyst!"

Ja för det första behöver ju inte Emelie lägga sig överhuvudtaget. Hon som säger vad hon tycker och inte vill ha drama och komma i kläm.
För det andra, vem är hon att pusha och hetsa andra när hon själv mått dåligt över hets mot henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in