2021-04-03, 14:19
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Någon mer än jag som blev utkickad av diktatorn i facebook-gruppen efter gårdagens rant av honom? Det här med att han krävde att man inte fick diskutera Big Brother någon annanstans än i hans grupp? Tror några hundra personer rök.

Vilken av alla Facebookgrupper om Big Brother?
2021-04-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Blir inte längre chockerad över att de inte förstår brevet
Nej, det är helt sanslöst. Hur många gånger har de inte hört i högtalaren ”Victoria, du bryter mot reglerna”. ”Viktoria, det är inte tillåtet att viska”. Där borde de väl kunna lista ut saker hon gjort men Mergim tycker att BB ska berätta vad hon brutit för regler så att de inte gör fel. Om ni skiter i att bryta mot reglerna så är det ingen fara idioter!
2021-04-03, 14:20
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Identitetskris.

Oh herregud. Ska du fortsätta hålla på med dina svaga, patetiska attacker länge till? Haha, du tror att du triggar eller skadar mig på nåt konstigt sätt men det gör du inte.

Jag driver med dig men du är ju inget motstånd så det är inte ens roligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
När igår kväll hände detta med Simons ögonbryn egentligen?
Inatt vid 1-tiden.
VV satt och sminkade en avdäckad Simon i hans säng ihop med Emelie. Efter en stund rotade hon fram en rakhyvel ur sin sminkväska och pratade om att raka bort ögonbrynen på Simon. Julia (tror jag det var) satt några sängar bort och avrådde Vickan från att göra det, sa att det inte är ok. VV gjorde det ändå och blev kallad till bikten efter ett halvt ögonbryn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
definitivt att det kommer bli "det finns andra som gjort mkt värre saker, produktionen gillar inte mig blablabla" och folk kommer tycka synd om henne.
Ja, 100%. Hon vet ju att folk rasat på andras beteenden där inne, därför hon öht tog upp det. Och man ser ju att folk på BBs Instagram RASAR för att VV får lämna men "de som begår sexuella övergrepp och är rasistiska får stanna" osv. Och det kommer hon absolut utnyttja.
2021-04-03, 14:21
Medlem
CoachWades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilken av alla Facebookgrupper om Big Brother?

Supportergruppen 2021, den stora djävulen.
Medlem
icons avatar
Kommer inte rösta alls förrän det handlar om mina riktiga favoriter i år dvs Tanja, Simon och Dennis. Jullan är fortfarande favorit men inte för att vinna i år. Tycker fortfarande det var fel att gamla deltagare kom in för de har både direkt och indirekt gett årets deltagare info om utsidan.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vickan fick lämna pga upprepade regelbrott och att hon bröt emot svensk lag. Oavsett vad du eller VV eller de andra deltagarna tycker om det hela.

Som Dennis sa, de måste dra gränsen någonstans. Vid lagboken kan man ju tycka är rimligt.

Sen finns det många andra situationer i huset som också borde fått påföljder, de är dock lite lurigare att ta ställning till gissar jag. Ett avrakat ögonbryn är ju så svart på vitt det kan bli. Judiths situationer tex, där har de kunnat fråga deltagarna om de varit med på det eller ej. Det här skedde i sömnen och Simon sa tydligt på morgonen att han inte var okej med det.

Nej, hon fick lämna för produktionen såg en chans att bli av med både henne och Alex och rädda Madde, Judith och Emelie.
Det skrev jag redan för en timma sen och fick rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Oh herregud. Ska du fortsätta hålla på med dina svaga, patetiska attacker länge till? Haha, du tror att du triggar eller skadar mig på nåt konstigt sätt men det gör du inte.

Jag driver hårt med dig men du är ju inget motstånd så det är inte ens roligt.

Hur länge ska du fortsätta innan jag spårar din IP och anmäler dig för förtal?
2021-04-03, 14:22
Medlem
Citat:
Du har kommit så långt i livet att du snackar om grammatik på Sveriges stolthet FB

Du är svensken i Svenska 2. Vem fan sätter värde på dina ord? Du är ju värdelös.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Någon mer än jag som blev utkickad av diktatorn i facebook-gruppen efter gårdagens rant av honom? Det här med att han krävde att man inte fick diskutera Big Brother någon annanstans än i hans grupp? Tror några hundra personer rök.
Skriver aldrig där, bara läser. Diktatorn är helt dum i huvudet, har tampats med honom när kanal 5 hade eget BB-forum, de va tider de.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Hur länge ska du fortsätta innan jag spårar din IP och anmäler dig för förtal?

Ja! Snälla gör det. Väntar med spänning. Är väldigt nyfiken på dina IT-kunskaper. Show me what you got.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in