Har AD berättat Nardos något som vi inte fått del av? När Emelie berättade gänget om pranket så svarade Nardos "Om AD hade sagt till mig att jag är kär i dig så skulle jag ALDRIG trott på det, jag skulle bara it doesn't make sense "sluta driva" fattar inte att du gick med på det Emelie"
Varför skulle Nardos liksom vara 100% säker på att AD skulle inte ha känslor för någon brud i huset?
Har AD berättat Nardos något som vi inte fått del av? När Emelie berättade gänget om pranket så svarade Nardos "Om AD hade sagt till mig att jag är kär i dig så skulle jag ALDRIG trott på det, jag skulle bara it doesn't make sense "sluta driva" fattar inte att du gick med på det Emelie"
Varför skulle Nardos liksom vara 100% säker på att AD skulle inte ha känslor för någon brud i huset?
Hur kan man vara svartsjuk på en person om man inte har en relation/tillsammans?
Madde har alltså varit svartsjuk på Victoria
Då har Vic typ bara legat och vilat i samma säng som AD
Rösta på att Alex är säker så Judith eller Emmelie åker på måndag!
Nej, det kommer tyvärr bli Madde som kommer få åka. Emelie har för många fjortisfans (kolla bara på alla fankonton och deras följare) och judith är produktionens favorit.
Om VV tyckte det var en käftsmäll att åka ut, undrar vad hon känner om några timmar när hon förstår vad hennes dagar i BB ställt till det?
Emelie är en elak subba, kläcker ur sig det ena värre än det andra men det är väl som vanligt hennes humor som ingen förstår, ut med fanskapet på måndag.
Någon mer än jag som blev utkickad av diktatorn i facebook-gruppen efter gårdagens rant av honom? Det här med att han krävde att man inte fick diskutera Big Brother någon annanstans än i hans grupp? Tror några hundra personer rök.