2021-04-03, 11:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det hade blivit årets pinsammaste samtal
nej pinsamt var det inte deep talk där han sa att han var intresserad av Madde och ville dejta henne på utsidan, Sedan så skulle dem lära känna varandra bättre inne huset också så det finns gnista hos dem båda!
2021-04-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
nej pinsamt var det inte deep talk där han sa att han var intresserad av Madde och ville dejta henne på utsidan, Sedan så skulle dem lära känna varandra bättre inne huset också så det finns gnista hos dem båda!
nej jag menade victoria som skulle prata med adrian
2021-04-03, 11:25
Medlem
Citat:
victoria fick ju för sig att hon och adrian var perfekta för varandra och det hade varit ett pinsamt samtal
2021-04-03, 11:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Blev inte för att Emelie agerade INNAN Vicky han ens tänka tänka på ordet prata med AD, Det var där av som Emelie tog ett alvarligt samtal med AD vid poolrummet och där erkände han att han var intresserad av Madde också.....
2021-04-03, 11:26
Bannlyst
Hoppas hon får vara kvar i huset flera timmar efter hon fått reda på att hon åkt ut så vi får se henne våndas.
2021-04-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag förutspår ett kort liv för Tanja, tyvärr.

Av flera anledningar. En anledning är den du beskriver, 22 år men ser lätt 10 år äldre ut, kan vara att hon är sliten pga hur hon lever. Fortsätter hon så här så blir det inte bra. Exempelvis höll hon på, full som fan, att slå huvudet i poolkanten med full kraft förra helgen. Hon missade kanten med bara några centimetrar. Samt hennes egna historier om att hon vaknar upp på konstiga ställen efter fester.

Den andra anledningen är olyckan hon råkade ut för. Hon har ärr på utsidan av kroppen, men frågan är, har hon ärr på insidan av kroppen också? Jag anser att det är mycket troligt. Tänk då den dagen hon t.ex. skaffar barn. Kommer hennes kropp tåla extrema töjningar och bristningar i en redan sargad kropp, eller kommer hon att få inre blödningar pga ärrbildning som inte töjer sig utan går sönder?

Gillar Tanja och jag spekulerar förstås men, ja... Vi får väl se.
Instämmer med allt du skrev, hon är för vild på utsidan helt enkelt, kanske började ännu mer efter olycka? gillar henne oxå men hon måste ta det lugnare, t.ex när hon sprutar sopa på golvet, det är lätt att göra sig riktigt illa speciellt när man är full... vinner hon millen så lär hon nog göra slut på den rätt snabbt
2021-04-03, 11:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nu spelar Vickan för tittarna och säger att hon också hade blivit lack (ögonbrynsgate).

I badrummet för 20 minuter sedan sade hon att hon inte tyckte det var någon big deal.

Falska hynda.

Precis vad jag tänkte. Hon är väl rädd att nån ska hämnas nu
2021-04-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nu spelar Vickan för tittarna och säger att hon också hade blivit lack (ögonbrynsgate).

I badrummet för 20 minuter sedan sade hon att hon inte tyckte det var någon big deal.

Falska hynda.

Såg precis oxå att hon sitter o ljuger och försöker se bra ut för tittarna. Hoppas inte att någon dåre går på hennes jävla skitsnack nu bara!!
2021-04-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Blev inte för att Emelie agerade INNAN Vicky han ens tänka tänka på ordet prata med AD, Det var där av som Emelie tog ett alvarligt samtal med AD vid poolrummet och där erkände han att han var intresserad av Madde också.....
ja men det var väl bra att de pratade addeomadde.Men hade vicky pratat med adde det hade varit pinsamt
2021-04-03, 11:28
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag förutspår ett kort liv för Tanja, tyvärr.

Av flera anledningar. En anledning är den du beskriver, 22 år men ser lätt 10 år äldre ut, kan vara att hon är sliten pga hur hon lever. Fortsätter hon så här så blir det inte bra. Exempelvis höll hon på, full som fan, att slå huvudet i poolkanten med full kraft förra helgen. Hon missade kanten med bara några centimetrar. Samt hennes egna historier om att hon vaknar upp på konstiga ställen efter fester.

Den andra anledningen är olyckan hon råkade ut för. Hon har ärr på utsidan av kroppen, men frågan är, har hon ärr på insidan av kroppen också? Jag anser att det är mycket troligt. Tänk då den dagen hon t.ex. skaffar barn. Kommer hennes kropp tåla extrema töjningar och bristningar i en redan sargad kropp, eller kommer hon att få inre blödningar pga ärrbildning som inte töjer sig utan går sönder?

Gillar Tanja och jag spekulerar förstås men, ja... Vi får väl se.
Mycket riktigt. Tråkig olycka i tonåren men på riktigt, vem fan klättrar upp och leker på massa tågbalkar. De flesta fattar ju att det är ett galet dåligt ställe att hänga på.

Väldigt omdömeslös tjej, är nog bara en tidsfråga innan hon får sy några stygn i BB-huset.

Gillar henne lite grann, men som du säger blir nog livet lite kortare. Barn känns ju tveksamt om man överhuvudtaget ens kan få när man fått kroppen grillad som hon fått.
2021-04-03, 11:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hoppas hon får vara kvar i huset flera timmar efter hon fått reda på att hon åkt ut så vi får se henne våndas.

Jag har tänkt på det förut. Kul om den som blir utröstad för vara kvar i några timmar. Då har den personen inget att förlora på att säga exakt allt den tycker och tänker om folk och kanske avslöjar hemligheter som funnits i huset
2021-04-03, 11:29
Medlem
Hur reagera Nardos när hon fick reda att ngn hade rakat simons ögpnbryn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in