2021-04-03, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Va?!! Skulle gissat minst 39 iaf!
Japp hon är 22, hon ser ut som minst 40 i mina ögon!! speciellt när hon är osminkad och nyvaken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
mhmm så kan det vara, men jag får en känsla av att adrian är en player =) finns minst 1000 andra brudar som skulle vilja ha honom
en spelare i allt här i livet men brukar inte players gilla tjejer iaf vilja leka lite med dem, adrian playar bara med sin konservburk
Medlem
hur reagera Simon på ögonbrynet som victoria raka?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
sa vicky någonting till adrian igår om hur kattig han är.Eller hann han springa och gömma sig bakom nardos

Hon gjorde aldrig det.

Emmie såg till att AD och Madde va i samma rum så dom kunde prata istället med varandra om deras känslor
2021-04-03, 11:18
Medlem
Paladins avatar
Nu spelar Vickan för tittarna och säger att hon också hade blivit lack (ögonbrynsgate).

I badrummet för 20 minuter sedan sade hon att hon inte tyckte det var någon big deal.

Falska hynda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hon gjorde aldrig det.

Emmie såg till att AD och Madde va i samma rum så dom kunde prata istället med varandra om deras känslor
det hade blivit årets pinsammaste samtal
Medlem
Citat:
Är tanja verkligen 22 år gammal? hon ser ut som sju svåra år

Japp hon är bara 22 år
2021-04-03, 11:19
Medlem
burialhexs avatar
VV ser ut som Shrek nu när hon är grön i fejset
2021-04-03, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
hur reagera Simon på ögonbrynet som victoria raka?
han är ju för snäll så allt är väl glömt och förlåtet
2021-04-03, 11:20
Medlem
ungtkaffes avatar
Vem tatuerar in LV loggan på sin kropp, kan man bli mer trash?!
2021-04-03, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Precis!!! har sagt det även förut! jätte märkligt att man inte ens kan tänka sig att sova ihop med en person som man har "känslor" för och tänka sig dejta, man behöver liksom inte ha full-blown samlag men man kan väl åtminstone ligga ihop i samma säng och cuddle, det är väl harmlös?

Har tänkt samma sak. Väldigt väldigt märkligt. Varför funkar det inte att ligga i samma säng och hålla det på lagom nivå är konstigt. Behöver absolut inte slaska mule men ha en närhet till varandra. Dels kommer dessa två slippa andra svärmerier samt att hålla madde lugn. Har man intresse så vill man den andra väl och rädda/hjälpa. Då är det märkligt att han inte blockar annat svärmeri från andra. Slutsats från min sida Killen är rädd att få känslor för Madde och de är därför han inte ligger i samma säng.

Man tar sig tid helt enkelt. De finns hur mycket tid som helst i detta hus. Blir inte lättare på utsidan när sanningen kommer fram och 1 miljoner andra saker kommer ligga som en ok uppe på. Då ska det skyllas på det. Ursäkter är männsklighetens bäste vän.
Senast redigerad av Mr-mecom 2021-04-03 kl. 11:24.
2021-04-03, 11:21
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Är tanja verkligen 22 år gammal? hon ser ut som sju svåra år

Jag förutspår ett kort liv för Tanja, tyvärr.

Av flera anledningar. En anledning är den du beskriver, 22 år men ser lätt 10 år äldre ut, kan vara att hon är sliten pga hur hon lever. Fortsätter hon så här så blir det inte bra. Exempelvis höll hon på, full som fan, att slå huvudet i poolkanten med full kraft förra helgen. Hon missade kanten med bara några centimetrar. Samt hennes egna historier om att hon vaknar upp på konstiga ställen efter fester.

Den andra anledningen är olyckan hon råkade ut för. Hon har ärr på utsidan av kroppen, men frågan är, har hon ärr på insidan av kroppen också? Jag anser att det är mycket troligt. Tänk då den dagen hon t.ex. skaffar barn. Kommer hennes kropp tåla extrema töjningar och bristningar i en redan sargad kropp, eller kommer hon att få inre blödningar pga ärrbildning som inte töjer sig utan går sönder?

Gillar Tanja och jag spekulerar förstås men, ja... Vi får väl se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in