2021-04-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Emelie var en av mina favoriter redan från början jag gillade hennes bittra ironiska sida dem sura minerna men ju längre tiden går så bara sjunker och sjunker hon för mig det blir lixom i längden för mycket igår tyckte jag hon betedde sig riktigt jävla illa peciellt mt madde.

läser på instagram förövrigt att emellie fick smaka lite dompa love inatt stämmer det?

Undrar också om det hände något under täcket inatt
2021-04-03, 10:25
Medlem
Va, kan någon fylla i vad som nyss hände? Låg på soffan och blundade.

Hörde att dom fick brev iallafall, sen nästa sekvens säger Julia något om autonominering och att det finns regler eller nåt..?

Vad stod i brevet, blev någon autonominerad? 😬
2021-04-03, 10:27
Medlem
Så blir hon dretafull och nu sågas hon vid fotknölarna.
Lilla Emilie från Ystad klivr ur sitt 7-åriga toxic förhållande. Kvar lämnar hon självkänsla och självförtroende. Med sig i ryggsäcken har hon en bitterhet, längtan om att bli sedd, respekterad och omtyckt även om hon tror att det är omöjligt. Har jag fel? Ja kanske.
Som skydd för att dölja hur liten hon känner sig har hon sin ironi, humorn och sarkasmen. Uppblandat med bitterhet blir det hela ett effektivt sätt att hålla människor på avstånd. Har jag fel? Jaa kanske.
Hon går in i BB-huset och kanske tänker hon där få sin revanch, hitta och utveckla sig själv.
Inom ganska kort tid har hon fått "fiender" som tar hennes ironiska förhållningssätt som personliga kränkningar.**Jag vet,* det är en smal tråd hon balanserar på, i synnerhet i en grupp med individer som själva bär på en och annan personlighetstörning. Hon blir liggandes i sängen på dagarna hopkurad med husets minst hotfula och hjärtevarma människa, Joel. Hon blir betuttad i AD som troligen är motsatsen till den man hon lämnat. Hon blir utkonkurerad och ratad...
In i huset kliver Vickan, en ohygglig person som enbart har egenintresse i allt hon gör. (enligt min åsikt) manipulativ, elak, självcentrerad och* känd från tidigare. Hon väljer ut Emilie och väver in henne med hjälp "kärleksförklaringar och smek". Och ... Emelie som inte är van att bli utvald blir smickrad och kliver rakt in i det hon inte förstår är en rävsax. " Vi är så lika du och jag", säger häxan och Emelie är förtrollad och katastrofen står för dörren.
Emelie blir dretafull och resten har ni sett. Hon gör saker i djävulens tjänst och nu har hon pöbeln efter sig. Allt hat hon fick i natt på tråden av alla självgoda människor som lever efter renligetsprinciper, behandlar sina liv med självrespekt, aldrig gjort felval i livet och definitivt inte gjort bort sig på fyllan. OBS alla ni som inte förstår ironi, att jag nu var ironisk.
Jag kan bara känna sorg över Emelies natt och hoppas vid min gud att hon inte minns ett skit av de saker hon gjort som borde vara ogjorda. Ni som vet, Please have mercy.*

Och... nej jag tillhör inte någon mammagrupp, jag känner inte Emelie personligen men ser mig själv som en deasent person som försöker se på människan i ett mångfärgat perspektiv. Emelie är inte mitt förstaval men jag gillar henne verkligen även om jag inte därför gillar allt hon gör.
2021-04-03, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jo fast Ljugith har ju otaliga gånger visat att hon är allt än PK, hon är ju en sliskig mytoman som ständigt utnyttjar redlösa kvinnor. Definitivt inte nån vanlig random helylle-lesbian. 😁

...samt helt saknar självinsikt!
Attraktiv kombo.
2021-04-03, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
+1

Det är min uppfattning också. Han kan inte vara intresserad och hålla fingrarna i styr, speciellt när han vet 100% att hon är. Ingen kille kan. Därav - I call bullshit.
Precis!!! har sagt det även förut! jätte märkligt att man inte ens kan tänka sig att sova ihop med en person som man har "känslor" för och tänka sig dejta, man behöver liksom inte ha full-blown samlag men man kan väl åtminstone ligga ihop i samma säng och cuddle, det är väl harmlös?
2021-04-03, 10:31
Medlem
Känner just nu noll doft och smak p.g.a. covidhelvetet, blir till och med gråtfärdig av sillen de har på frukostbordet. Det är lite smått sinnessjukt beteende med sill till frukost men fa-an, ÄT ALLT GOTT ALLTID och ta aldrig dina sinnen för givet.

😭
2021-04-03, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Känner just nu noll doft och smak p.g.a. covidhelvetet, blir till och med gråtfärdig av sillen de har på frukostbordet. Det är lite smått sinnessjukt beteende med sill till frukost men fa-an, ÄT ALLT GOTT ALLTID och ta aldrig dina sinnen för givet.

😭

Krya på dig!
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Såg du inte då Emelie föste in dem i sovrummet eller sov du då??
Där sade han klart tydligt han var INTRESSERAD av Madde men ville ta det på utsidan samt att han han inte sagt alla känslor han hade för henne, Varför tror du Madde blev så jäkla lugn efter det samtalet dem hade månne??

Vad bra! Då har Madde uppnått sitt syfte med att vara med i BB 👍
Medlem
Paladins avatar
Vickan ditt fega rövhål erkänn då!
Medlem
Öppna munnen nu ankläpp din fegis
Medlem
htsolna08s avatar
Vem var det som rakade ögonbrynet på simon?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Simon mår inte bra pga ögonbrynet och fittVicky erkänner inte ens. Jävla äckliga hora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in